Οικογενιακή Ατμόσφαιρα

2.5K 154 2
                                    

«Κειτ!!! » Η κυρια Κριστεν Ρει οπως παντα ανηπομονη μπουκαρει μεσα!
Ο Αλεξαντερ απομακρυνεται απο εμενα και τον πιανει ενα γελιο που προσπαθει με τα βιας να κρουψει κοιταζοντας κατω με τα παιχνιδιαρικα ματια του!
Τον κοιταζω και χαμογελω! Περα απο τα χαμογελα με τα πονηρα υπονοουμενα δεν τον ειχα δει ποτε να γελαει ετσι! Σαν φυσιολογικο εικοσιεφταχρονο αντρα χωρις το τυπικο σοβαρο ηφος μεσα στο παγερο αλλα σεξυ κουστουμι του!
Η μητερα μου διακοπτει αυτη την στιγμη με εναν ξερο βηχα!

«Μαμααα! Περα απο αυτην την πορτα ονομαζεται ιδιοτικος χωρος»
Προφερω τις δυο τελευταιες λεξεις αργα τονιζοντας τες!
Ο Αλεξαντερ ξεσπαει στο γελιο πραγμα μου με εκνεβριζει και καλυβει το στομα του με το χερι του.Τον χτυπαω ελεφρα στο στομαχι και σταματει!
« Χιλια συγνωμη! » Η φωνη του βαραινει.. γινεται πιο βραχνη εως αισθησιακη! Στον ιδιο τονο συνεχιζει δινοντας το χερι του στην μητερα μου!
«Αλεξαντερ Τρειντορ!»
Φιλαει το χερι της και περιμενει απαντηση ομως αυτο που παιρνει ειναι το βλεμμα της μητερας μου να τον ατενιζει απ την κορφη ως τα νυχια!

« Συγνωμη για την ενοχληση απλα ειχαμε μια κουβεντα με την πανεμορφη κορη σας! Ειναι εξαισια να την χαιρεσται! »

«Ναι ναι... την χαιρομαι!» απανταει ξερα συνεχιζοντας το σκαναρισμα!

«Φυσικα μοιαζει στην υπεροχη μητερα της! Μα εισαστε τοσο νεα! Πραγματικα σαν αδελφη της!Γοητευμενος για αλλη μια φορα απο μια Ρει!»

Ξαφιαζομαι στο ταλεντο του να εντυπωσιαζει και να ριχνει τις γυναικες! Μιλαει τοσο σιγουρος ξεροντας τι περιμενει να ακουσει μια γυναικα! Βασικο οπλο του η ακαταμαχιτη γοητια του! Η ευγενεια και το ερωτικο,πολλα υποσχομενο βλεμμα του.

Η μητερα μου χαμογελαει και ανακουφιζομαι!
«Κριστεν Λορενς Ρει!» Προφερει ολο το ονομα της!
«Ο Αλεξαντερ πρεπει να φυγει!»
Λεω διακοπτοντας τους!

«Μα γιατι! Καθριν μην γινεσαι αγενης! Αλεξαντερ τιμη μας να παρεις το γευμα σου μαζι μας!»

Σκατα! Θα με κανει ρεζιλι!! Ο Αλεξαντερ χαμογελαει και απανταει!
«Η τιμη δικη μου!»
Τον στραβοκοιταω και με φερνει κοντα του τραβοντας με απο το χερι! Η μητερα μου προχοραει μπροστα και εγω ακολουθω βαριεστημενα σαν μικρο παιδι τον Αλεξαντερ που με σερνει απο πισω του!

« Γιατι γελουσες πριν..;» ρωταω κοφτα!
Χαμογελαει και επειτα μου ψιθυριζει στο αφτι!
«Γιατι λιγο αργοτερα να εμπαινε ειχα κατι ιδεες στο μυαλο μου να σου κανω!»

«Και λιγα λεπτα νωριτερα να εμπαινε μεσα δεν θα μας πετυχαινε σε καλυτερη φαση!» Χαιδευω απαλα το οπισθιο μου θυμιζοντας του και χαμογελαει πονηρα!

Αφου μπηκαμε στην κουζινα η Χλοη ξαφνιαστηκε και η Μιραντα ανακαθησε στην καρεκλα της ριχνοντας μου ενα βλεμμα ολο απορια!

Η μητερα μου εκανε τις συστασεις και επειτα αρχισαμε το γευμα μας! Καθως η Μιραντα πεταξε οτι ο Αλεξαντερ ειναι ο ιδιοκτητης και διευθηντης της μεγαλοεταιρειας που εργαζομαστε,το ενδιαφερον της μητερας μου εγινε φανερο και οι ερωτησεις πηραν φωτια!
Θεε μου.. τον φερνει σιγουρα σε δυσκολη θεση! Ο Αλεξαντερ ειναι απο τα ατομα που δεν τους αρεσει να μιλανε πολυ για τα προσωπικα τους!

«Συγνωμη γ αυτο!» Λεω σιγανα στο αυτι του και απανταει αμεσως στον ιδιο τονο!
«Κανενα προβλημα μωρο μου.. Ειναι τοσο γλυκια! » Σηκωνει το βλεμμα του και συνεχιζει να απανταει με ευχαριστηση!

Τα θεματα φουντωνουν στο τραπεζι και οπως ηταν αναμενομενο η μητερα μου αρχισε τις ιστοριες απο οταν ημουν μικρη κανοντας με πραγματικα να κοκκινισω απο ντροπη!

Ο Αλεξαντερ με κοιταζει και γελαει. Κρυβω το προσωπο μου και τοτε νιωθω το χερι του να κραταει το δικο μου κατω απο το τραπεζι χαιδευοντας το μου με τον αντιχειρα του! Τον κοιταζω να σημετεχει στην κουβεντα και να γελαει με την ψυχη του! Τοσο πανεμορφο θεαμα που με αποκοβει απο τις φωνες τους και βρισκομαι σε εναν δικο μου κοσμο κοιταζοντας τον! Μοιαζει να απολαμβανει το σχεδον οικογενειακο περιβαλλον! Αληθεια δεν μου εχει πει ποτε για την οικογενεια του! Εκτως απο τον πατερα του που μιλησα μια φορα μαζι του για την προσληψη μου στην εταιρεια! Μονο αυτοο.. πολυ τυπικο!

Τις σκεψεις μου διακοπτει η γαργαλιστικη φωνη του στο αφτι μου.

«Να που τωρα θελω επιδορπιο!»
«Εχει λεμονοπιτα!»
Αποτρεπει την κινηση μου να σηκωθω και με κοιταζει απογοιτευμενος!

«Δεν ξερω αν πρεπει να γελασω η να σε παω στο δωματιο σου με το ζορι αυτην την στιγμη και να πηδιξω αυτο το στοματακι που πεταει ολο ανοησιες!»
Ξεροκαταπινω και κοκκινιζω καθως δεν ειμαστε μονοι! Το δευτερο το δευτερο φυσικα!

«Το πρωτο! Σου παει πολυ!»
Ποσο ηληθια πλεον...
Χαμογελαει στραβα...

«Εχω καλυτερες ιδεες που δεν θα ναι για γελια!»
________________________
Φωτο εξωφυλλου (Μιραντα Τζοουνς-Miranda Johnes/ Χλοη Ρει- Chloe Rey/Καθριν Ρει-Katherine Rey) Την μαμα την αφηνω στην φαντασια σας! στοιχεια( ψηλη,χανθια παχουλουλα)

Mr. TradorNơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ