Αφου φτασαμε στην εταιρια μετα απο μιση ωρα μπηκαμε στην εθουσα συνεδριασεων μαζι με αλλα εξι ατομα.
Ο Αλεξαντερ τραβηξε αμεσως μια καρεκλα διπλα του για να καθησω.
Γεματη αμηχανια ανοιγω τους φακελους μου χωρις να ακουω τι λενε κατα την διαρκεια της συνεδριας.Ο Αλεξαντερ βαζει το χερι του πανω στο ποδι μου και με χαιδευει αργα με το δακτυλο του πραγμα που με κανει να νιωθω περισσοτερο ανγχος και το σωμα μου θερμενεται! Προσπαθω να το παιξω ανετη ομως το δαγκαμα των χειλιων μου με προδιδει! Ο Αλεξαντερ σκαει ενα διακριτικο χαμογελο και το δακτυλο του ανεβαινει ολο και πιο ψηλα!
Απομακρυνω το χερι του χωρις να τον κοιταζω ομως νιωθω το βλεμμα του να με καρφωνει! Ηταν η σειρα μου να μιλησω για τις μετοχες. Καθως αρχισα να διαβαζω τα χαρτια και να εξηγω στους μετοχους το χερι του Αλεξαντερ εισχορει μεσα στην φουστα μου και καθως πλησιαζει την περιοχη μου αναψοκοκκινιζω.Το διασκεδαζει! Εκμεταλλευεται την στιγμη διοτι ειμαι ανικανη να αντιδρασω. Αφου τελειωσω απομακρυνω ξανα το χερι του χτυποντας το και βαζω το ενα ποδι πανω στο αλλο κατεβαζοντας την φουστα μου!
Τα ματια του ειναι καρφωμενα πανω μου ομως το αγνοω για να μην υποκιψω! Πλησιαζει στο αυτι μου.
«Τι κανεις;»
«Την δουλεια μου κυριε Τρειντορ!»
απανταω στον ιδιο χαμηλο τονο!
«Θα τα πουμε μετα!» Λεει θυμωμενα και συμμετεχει στην συζητηση!Αφου τελειωσαμε παω να σηκωθω ομως με τραβαει να καθησω κατω!
Σηκωνεται και κλειδωνει την πορτα της εθουσας. Ερχεται απο πανω μου ακουμποντας τα χερια του πισω στην καρεκλα μου και βαζει τα μαλλια μου απο την μια πλευρα!«Ενα λογο που με σταματησες;»
«Δεν ηθελα!»
«Δεν ηθελες τι;»
«Να κανεις αυτο που εκανες! Ενιωθα αβολα και ηθελα να σταματησεις!»
«Ηθελες να σταματησω;»
«Ναι!»
Τραβαει την καρεκλα μου και ανασηκωνομαι. Με γυρναει και με βαζει πανω στο μεγαλο γραφειο ανοιγοντας μου βιαια τα ποδια.
«Τιποτα δεν με σταματαει! Οταν θελω κατι το παιρνω!Κανεις ποτε δεν μου λεει οχι Καθριν!»«Μεγαλο λαθος Αλεξαντερ! Χρειαζοντε να ακουγοντε μερικα οχι!»
Πιανει το πηγουνι μου και φερνει το προσωπο μου κοντα στο δικο του!
«Απο αυτο το στομα θελω να ακουω μονο ΝΑΙ!»Τον σπροχνω και με ξαπλωνει πισω ,πανω στο γραφειο!
Σκηβει απο πανω μου!
«Θελω να το ακουσω Καθριν να το λες! Πες αυτο που θελεις! Το ξερω πως θελεις να σε γαμησω αυτην ακριβως την στιγμη!»Πιανει τα χερια μου απο τους καρπους και τα βαζει πανω απ το κεφαλι μου!
«Αφησε με Αλεξαντερ με πονας!»
«Δεν ξερεις τιποτα απο πραγματικο πονο Καθριν!»
Με αφηνει οπως ημουν και φευγει απο την εθουσα!Κατα τις πεντε παρα ενω σχολασα πηγα στο γραφειο του. Μπαινω χωρις να χτυπησω και εκεινος ανακαθεται στην καρεκλα του..ακουμπαει πισω και με κοιταζει αμιλητος. Προχωραω και καθομαι πανω του βαζοντας τα ποδια μου δεξια και αριστερα των δικων του..Παιρναω τα χερια μου γυρω απ τον λαιμο του και τα βγαζει κοιτοντας με βαθια στα ματια.
«Θελω να με γαμησετε ακριβως αυτη την στιγμη κυριε Τρειντορ!»
Με κοιταζει σοβαρα ενω μου κραταει τα χερια και επειτα γελαει με αυτη μου την προταση.
«Με θυμωσατε πολυ δεσποινις Ρει! Ηθελα τοσο πολυ να σε χτυπησω απ τα νευρα μου και μετα να ξεσπασω μεσα σου»Δαγκωνω τα χειλη μου και πλησιαζω τα δικα του!
«Τι σε κραταει λοιπον;»
«Με θυμωσες τοσο πολυ που θα το κανω οταν το θελω εγω! »
«Και ποτε θα το θελεις;»
κανει μια
παυση και χαιδευει το μαγουλο μου και επειτα τα χειλη μου.
«Τωρα..»
Με σηκωνει αποτομα οπως καθομαι στην ποδια του και βαζει πανω στο γραφειο του! Μου κραταει τα χερια παλι πανω απο το κεφαλι μου και με φιλαει στον λαιμο. Τα κατεβαζω να τον αγγαλιασω και τα ξαναβαζει πισω ενω με κοιταζει νευριασμενος!
«Μην κουνας!»
Μου βγαζει αργα το εσωρουχο μου και μου δενει με αυτο τα χερια για να τα κρατησω ακινητα! Ξεκουμπωνει το πουκαμισο μου και με φιλαει απο το στηθος στην κοιλια! Καθως κατεβαινει στον αφαλο ανατριχιαζω και κουνιεμαι!Με χτυπαει δυνατα στον γοφο για να σταματησω και ξεκουμπωνει το πατελονι του.!Η πορτα με διακοπτει! Αταραχος με κατεβαζει και μου λυνει τα χερια. Κουμπωνεται και μου κανει νοημα να μπω στην τουαλετα του γραφειο του.
«Περαστε» Καθεται στο γραφειο του και ακουω την γραμματεα του να μπαινει με αλλους δυο αντρες.
Μετα απο δεκα λεπτα μου ανοιγει την πορτα ,μου χαμογελαει και μου δινει το χερι του.«Ελα παμε»
DU LIEST GERADE
Mr. Trador
RomantikΗ εικοσι δυαχρονη Καθριν Ρει πιανει δουλεια σε μια μεγαλης φημης λογο τρομερης επιτυχειας εταιρειας την Τρειντορ κομπανη ως οικονομικη συμβουλος! Η Καθριν ερωτευεται απ την πρωτη στιγμη το αφεντικο της.Τον πολυεκατομιριουχο νεαρο Αλεξαντερ Τρειντορ...