Αφου τελειωσαμε το γευμα μας και η Χλοη προτεινε να παει σπιτι την Μιραντα καθως αρχισε να βρεχει,βοηθουσα την μητερα μου στο μαζεμα των πιατων.
Ο Αλεξαντερ με παρατηρουσε με απολειτη προσοχη αμιλητος και ακινητος καθησμενος στην καρεκλα. Εμοιαζε σαν αγαλμα ελληνα θεου! Τοσο ομορφος μα το βλεμα του ηταν υπερβολικα αχορταγο και αγριο!
«Μαμα θα κοιμηθεις στο δωματιο μου και θα βολευτουμε με την Χλοη στο σαλονι να εισαι πιο ανετα!»
«Καθριν μπορεις να μεινεις σε εμενα αποψε! Θα ειναι πιο ανετα για εκεινες!»
Σηκωνεται απο την καρεκλα του.Παιρνει το τελευταιο πιατο απο το τραπεζι και μου το δινει κοιτοντας με με ματια ολο νοημα!
Ξεροκαταπινω και αρχιζω να πλενω τα πιατα!«Πολυ καλη ιδεα Αλεξαντερ! Νεο ζευγαρι εισαστε! Μην σας το χαλαμε!»
Ο Αλεξαντερ της χαμογελαει και ακουμπαει πισω στον παγκο διπλα μου με τα χερια σταυρωμενα!
«Το λεει και η μαμα Καθριν.. Μην μου χαλασεις το χατηρι!»Σηκωνω τα χερια ανημπορη να πω κατι αλλο μπροστα στην συμμαχια Αλεξαντερ και μητερας μου!
Μετα απο αρκετη ωρα φτασαμε σπιτι του.Εκεινος κατευθηνεται στην κουζινα και εγω ξαπλωνω στον καναπε.Αφηνει δυο ποτηρια και σαμπανια στο τραπεζι.
Ερχετε απο πανω μου ενω τα χερια του ακουμπουν δεξια και αριστερα απ το κεφαλι μου...Σκηβει και με φιλαει απαλα και επειτα σερνει την μυτη του προς τα μαλλια μου και τα μυριζει! Επιστρεφει το βλεμμα του σε εμενα και τα δυο καστανα του ματια καρφωνουν τα δικα μου! .«Αχ καθριν... τι θα μπορουσα να σου κανω αν με αφηνες!»
«Τι;» σπαω την σιωπη μου..
«Πολλα! Θα το παω σιγα μαζι σου.. δεν θελω να σε τρομαξω!»«Δεν καταλαβαινω... εννοεις τα ερωτικα παιχνιδια και αυτα που μου ελεγες;»
«Δεν τα θεωρω παιχνιδια αλλα τροπους αμοιβαιας ικανοποιησης!»«Πως μπορουν να σε ικανοποιουν αυτα;»
Καθεται διπλα μουυ και βαζει τα ποδια μου στα δικα του ενω εγω ειμαι πλεον καθηστη..
«Πες το ψυχοτικο.. πες το διαστροφη.. υπαρχει και αυτο στην ζωη Καθριν! Πολλοι το δοκιμαζουν και πιστεψε με αρεσει σε μεγαλο ποσοστο ανθρωπον..δεν ειναι αρρωστια ειναι διασκεδαση!»
«Το να προκαλεις πονο;»
«Ναι! αυτο ακριβως!»
Δειχνει ενοχλημενος και πινει λιγο απο το ποτο του!
«Ποτε ομως σε σημειο που να μην ειναι αρεστος ο πονος! Υπαρχουν κανονες σε αυτο Καθριν! Ο κυριαρχος πρεπει να γνωριζει καλα τι κανει.. να εχει εμπειριες πανω σε αυτο αλλιως μπορει να προκαλεσει ανεπιθυμητα τραυματα στην υποτακτικη! »
ESTÁS LEYENDO
Mr. Trador
RomanceΗ εικοσι δυαχρονη Καθριν Ρει πιανει δουλεια σε μια μεγαλης φημης λογο τρομερης επιτυχειας εταιρειας την Τρειντορ κομπανη ως οικονομικη συμβουλος! Η Καθριν ερωτευεται απ την πρωτη στιγμη το αφεντικο της.Τον πολυεκατομιριουχο νεαρο Αλεξαντερ Τρειντορ...