Μέλλον

2.2K 142 14
                                    

Τον φιλαω απαλα στα χειλη και σταματαει να μιλαει ενω με κοιταζει ηρεμα.

«Ειμαι εδω τωρα.. Δεν θα φυγω... Δεν θελω να φυγω»
Χαμογελαω ζεστα και του χαιδευω τα μαλλια καθως ειναι ξαπλωμενος στο πλαι και στηριζει το κεφαλι με το χερι του. Κλεινει τα ματια του και το απολαμβανει δειχως να αποφευγει το αγγιγμα μου...

«Γιατι δεν κανεις μια δοκημη να μου τα πεις ενω ειμαι ξυπνια!»

Ανοιγει τα ματια μην περιμενοντας αυτη την ερωτητη και απομακρυνει το χερι μου.
Θεε μου καταφερα να τον νευριασω παλι!

«Οτι χρειαζεται να ξερεις το ξερεις ηδη..εσυ ειπες πως τωρα κοιταμαι το μελλον!»

«Ενταξει συγνωμη...»

Κατσουφιαζω και με τραβαει στην αγκαλια του.
«Εγω συγνωμη..»

«Επρεπε να το ηξερα πως ηταν τα γενεθλεια σου σημερα...»

«Τι θα αλλαζε;»

Θα.. μα τι θα.. ειχαμε χωρισει,και να το ηξερα δεν θα υπηρχε λογος να ετοιμασω κατι.

«Θα σου εφερνα δωρο στην ωρα του!»

«Καθριν.. μου εκανες ηδη το καλυτερο δωρο για σημερα! Εισαι εδω μαζι μου!Εισαι το καλυτερο δωρο.Δεν θα μπορουσα να ζητησω τιποτα καλυτερο.Δεν υπαρχει καλυτερο για εμενα!»

Με κανει να νιωθω τοσο υπεροχα με καθε του λεξη.Δεν θα ζητουσα τιποτα παραπανω απο την ζωη! Τα εχω ολα!

_______________________
Ενα μικρο παρτ για να τελειωσω την αντιδραση της Καθριν και να ξεκινησω το νεο παρτ η σημερα η αυριο.

Εδω σας γραφω την Περιληψη απο μια νεα ιστορια που σκευτομαι να γραψω.Πες τε μου την γνωμη σας αν θελετε να την αρχισω.

Δυο νεες διαδοχικες δολοφωνιες στην Ουασιγκτον με θυματα δυο μελαχρινες γυναικες που δειχνουν να συνδεονται με καποιο τροπο κινουν την προσοχη του Ομοσπονδιακου Γραφειου Ερευνων FBI. Ο Διευθηντης του αναθετει την υποθεση σε μια ομαδα ερευνητων με αρχηγο τον τριανταπεντεχρονο Ρομπερτ Πριγκτον και την εικοσιπενταχρονη ντεντεκτιβ Λιζα Μορισον.Απ την αλλη ο Εικοσιοκταχρονος Τζειμς Κορνει προσπαθει να επιβιωσει στην διπλη ζωη του.Τα παθη,οι αδυναμιες,οι φοβοι και η σκια της Λιζα των στοιχιωνουν.Η ιστορια διαδραματιζεται σε ενα κυνηγιτο μεταξυ της ντεντεκτιβ Λ.Μορισον και του αριστα επαγκελματια σε αυτο που κανει Τζειμς.Ο ιδιος ξερει να καλυβει τα ιχνει του και ζει μια δευτερη φυσιολογικη ζωη με την αρραβωνιαστικια του Λειν μεχρι που η Λιζα μετατρεπει τα σχεδια του μανιακου γοητευτικου κατα συροη δολοφονου.

Mr. TradorDonde viven las historias. Descúbrelo ahora