Το δείπνο

2.3K 174 20
                                    

Κλεινει με δυναμη την πορτα του συνοδηγου.Στρεφεται στον Ντανιελ που σηκωνεται φευγοντας χωρις να το σινεχισει. Γυρναει απ την αλλη και μπαινει στο αυτοκινητο.Τον κοιταζω ζαλισμενη και τα ματια μου κλεινουν.

Νιωθω δυο χερια να με σηκωνουν στην αγκαλια τους και επειτα να με βαζουν να ξαπλωσω..

Ανοιγω νυσταγμενα τα ματια μου και κουλουριαζομαι στα παπλωματα.Για στασου! Ανοιγω τα ματια μου διαπλατα και ανακαθομαι στο κρεβατι.

Ειμαι στου Αλεξαντερ.Ξαφνηκα ολα τα χθεσινα ρεζιλικια ηρθαν στο μυαλο μου.. Θεε μου ποναει απιστευτα το κεφαλι μου... Διπλα στο κομωδινο ηταν το πορτοφολι μου με το κινητο μου.Ηταν ηδη πεντε το απογευμα! Ποσες ωρες κοιμαμαι;
Ειχα οκτω κλεισεις απ την Μιραντα και δυο απ τον Ντιεγκο..Ενα μηνυμα απ τον Αλεξαντερ..
Ωχ! Ενα μηνυμα απ τον Αλεξαντερ!

"Ελπιζω να αισθανεσαι καλυτερα.Θα σε πηγαινα σπιτι σου μα δν ειχα κλειδια και δεν ηθελα να ψαχνω τα πραγματα του.Οταν ξυπνησεις πηγαινε στην κουζινα.Η Ελσα θα σου ετοιμασει κατι να φας.Μην φυγεις.. Περιμενε με.Δεν θα αργησω...Οταν φυγω απ το γραφειο θα παω για λιγο στους γονεις μου και μετα θα ερθω.Θελω να φαμε μαζι.Μεινε... σε παρακαλω."

Θεε μου.... Θελει να μεινω... και εγω θελω να μεινω...

Κατεβαινω στην κουζινα και η Ελσα μου χαμογελαει.

«Δεσποινις Ρει! Ελπιζω να κοιμηθηκατε καλα..Να σας ετοιμασω κατι;»

«Σε ευχαριστω κυρια Ελσα.Θα φαω αργοτερα με τον Αλεξαντερ.»
Καθομαι στον παγκο της κουζινας και ποιανω το κεφαλι μου..

«Οπως επιθυμειτε! Ο κυριος Αλεξαντερ θα ειναι εδω στις επτα!Με χρειαζεστε κατι;»

«Οχι κυρια Ελσα σας ευχαριστω!»
Μου χαμογελαει και επιστρεφει στην κουζινα.

Τι να με θελει αραγε.. Ισως να μιλησουμε... Ισως θελει να με πεισει να επιστρεψω στην δουλεια και να βαλουμε στην ακρη τα προσωπικα.Ενας αντρας σαν τον Αλεξαντερ δεν θα εριχνε ποτε τον εγωισμο του σε μια σχεση.Για την δουλεια του πιστευω πως ναι.

Η ωρα περασε βρισκοντας με να χαζευω την τηλεοραση ενω η κυρια Ελσα ετοιμαζε το τραπεζι.Πιθανον καθε σπιθαμη του γευματος θα ηταν κανονισμενη απ τον Αλεξαντερ!
Η πορτα του ασανσερ ανοιγει. Πρωτα μπαινει ο Σιμον και ακολουθει ο Αλεξαντερ.
Ντυμενος με γκρι κουστουμι και λευκο πουκαμισο με μια σκουρα γκρι γραβαντα που στολιζε το συνολο.Τα μαλλια του ηταν ανακατεμενα και φαινοταν κουρασμενος.Με γρηγορο βημα εφτασε στο σαλονι και μου χαμογελασε τυπικα και ψυχρα.

Mr. TradorDonde viven las historias. Descúbrelo ahora