Δεν ξερω αν πρεπει να του κραταω κακια για το γεγονος που εφυγε χωρις να μου πει κατι.. Απ την μια δεν εχουμε σχεση και απ την αλλη πιστευω πως τον πειραξε το γεγονος οτι αγγαλιασα τον Ντανιελ.
Μα γιατι τον δικαιολογεις Κειτ!
Οχι.. οχι.. δεν θα του συνγχωρεσω ποτε! Ενας ανθρωπος εχασε την δουλεια του επειδη εκφρασε τα συνεσθηματα του! Καημενε Ντανιελ...Τις σκεψεις μου διεκοψε το κινητο μου..
«Ντανιελ! χιλια χρονια! σε σκευτομουν τωρα!»«Αληθεια;» Ακουσα ενθουσιασμο στην φωνη του!
«Ναι.. λοιπον;»
«Τι θα ελεγες να πηγαιναμε για φαγητο σημερα η καποια βολτα εστω..»
«Φυσικα!» ειναι το λιγοτερο που μπορω να κανω!
«θα περασω στις εννεα.. »Κατα τις εννεα παρα ημουν ετοιμη!
Μπεζ τιραντακι-κλοσαριστο φορεμα.. δερματατινο μπουφαν και μαυρα μποτακια.. τα μαλλια ισια κατω ενω καφε κραγιον ντυνει τα χειλη μου..Κατα τις εννεα και δεκα παρκαρε εξω απο το σπιτι μου.. αφου καναμε μια βολτα με το αμαξι κατσαμε σε μια καφετερια λιγο πιο εξω απο την πολη!
«Και... οντως τρεχει κατι με τον Τρειντορ;»
«Δεν.. δεν ξερω» η αληθεια ηταν
πως δν ηξερα ακριβως τι εχουμε..
«Ισως ηταν λαθος οτι κ αν εγινε..»
«Καθριν... χωρις παρεξηγηγη.. πιστευω πως παιζει μαζι σου.. ετσι ηταν παντα.. καθε βδομαδα ειχε αλλη! Ισως εφυγε για να σε αποφυγει.. »
«Τελειωσαι Ντανιελ ας αλλαξουμε θεμα»Και ετσι περασαν οι τρεις τελευταιες μερες.. ηρεμα χωρις εντασεις χωρις νεα του.. και βολτες με τον Ντανιελ καθε βραδυ.. με κανει να γελαω να ξεχνιεμα και να εσθανομαι ομορφα..
Ειχα ξαπλωσει στο κρεβατι μου ανασκελα και κοιταζα τα φοσφοριζε αστερακια στο ταβανι μου.. Παω να ποιασω το κινητο μου και βλεπω μηνυμα..
" Μου λειπεις.. Εκανα λαθος αν νομιζα πως μπορω να ειμαι μακρια σου"
Και απο κατω μια του Φωτογραφια του που χαμογελαει ισα ισα και τα ματια του φαινοντε θλιμμενα.. ενω απο πισω φοντο ειναι το ηλιοβασιλεμα.
Χαμογελασα οταν τον ειδα.. και εμενα μου χε λειψει τοσο πολυ ομως γιατι μου το κανει αυτο; πανω που ειχα ξεχαστει..Δεν απαντησα.. Μετα απο δεκα λεπτα με πηρε τηλεφωνο ομως δεν απαντησα ουτε τοτε.Το επαναλαβε για ακομα τεσσερις φορες και επειτα ακολουθησε μηνυμα...
"Εισαι καλα; Γιατι δεν απαντας;"
"Δεν εχω λογο.. ασε με ησυχη.."
απαντησα τελικα.."Αν πραγματικα το θελεις θα το κανω ομως ειμαι σιγουρος πως δεν θες και τοτε δεν προκειται να σε αφησω"
"Αν θυμαμαι καλα εφυγες χωρις να πεις λεξη και ειχα να μαθω νεα σου τεσσερις μερες!"
"Αν θυμαμαι καλα σε ειδα να αγγαλιαζεις σφιχτα το ατομο που σε φιλησε ενω δν ηθελες"
"Αν θυμαμαι καλα τον απελυσες"
"Τι πραγμα; Δεν ηξερα καν ποιος ηταν μεχρι που σας ειδα! Δουλευουν πανω απο τριακοσια ατομα στην εταιρια Καθριν δεν μπορω να τους θυμαμαι ολους! Δεν απολυθηκε! Πεννηντα ατομα πηραν μεταθεση στην Κ.Ο.Χ στην εταιρια που απενδησαμε πριν δυο μηνες! Η γραμματεας μου κανονισε τα ατομα σημφωνα με την γνωμη του πατερα μου! Δεν ειχα ιδεα ποιος ηταν!"
"Μου ειπε οτι τον απελυσες γ'αυτο που εγινε"
"Για να σε απομακρυνει απο εμενα Καθριν! Για να βρει την ευκερια τωρα που ελλειπα! Για ποιον λογο σου προτεινει μερη να πηγαινετε τα απογευματα νομιζεις."
"Πως ξερεις;"
"Ολα τα ξερω Καθριν.. Δεν προκειται να εφευγα χωρις να σε προσεχω ακομα κ απο εδω οσο θυμωμενος κι αν ημουν μαζι σου!"
"Μου ελειψες.. μου λειπεις.. οσο θυμωμενη και αν ημουν μαζι σου"
"Τωρα δεν εισαι;"
"Οχι"
"Δεν θα αργησω στο υποσχομαι".
ESTÁS LEYENDO
Mr. Trador
RomanceΗ εικοσι δυαχρονη Καθριν Ρει πιανει δουλεια σε μια μεγαλης φημης λογο τρομερης επιτυχειας εταιρειας την Τρειντορ κομπανη ως οικονομικη συμβουλος! Η Καθριν ερωτευεται απ την πρωτη στιγμη το αφεντικο της.Τον πολυεκατομιριουχο νεαρο Αλεξαντερ Τρειντορ...