Ας παίξουμε

2.9K 184 4
                                    

«Θα παιξουμε ενα παιχνιδι Καθριν!»

Τα αχορταγα ματια του με καρφωνουν σοβαρα!
Δαγγωνω το κατω χειλος μου προκαλοντας τον ενω νιωθω την θερμοκρασια στο δωματιο να ανεβαινει!

«Τι παιχνιδι;» Προφερω σταθερα την καθε λεξη!

Με πλησιαζει καθως ξεκουμπωνει τα δυο πρωτα κουμπια του πουκαμισου του!
«Με θελετε δεσποινις Ρει;»
Παιζει με τα νευρα μου! Με τρελαινει αυτη η αναμονη και αυτος το διασκεδαζει! Τον θελω τωρα!
Γνεφω καταφατικα και χαμογελαει πονηρα!
«Για να με εχεις πρεπει να κανεις κατι γ αυτο!Θα σου κανω μονο οτι μου κανεις! Για να δω ποσο πολυ το θελεις και τι εισαι ικανη να κανεις!»

Τον κοιταζω με απορια .Ξεκουμπωνω αργα το πουκαμισο του δινοντας μια σειρα απο φιλια στους κοιλιακους του καθως κατεβαινω και πεφτω στα γονατα μπροστα του ενω το βλεμμα μου καρφωνει το δικο του!
Με κοιταζει με ικονοποιηση και γλυφει τα χειλη του!

«Μαλιστα.. Καλη επιλογη για αρχη δεσποινις Ρει! Δειξε μου τι θελεις!»

Ξεκουμπωνω το πατελονι του και το κατεβαζω αργα χωρις να αφησω το βλεμμα μου απο τα ματια του που με κοιταζουν γεματα προσμονη για την σινεχεια! Χωνω τα νυχια μου στο εσωρουχο του και το τραβαω απαλα προς τα κατω ενω τα χειλη μου χαιδευουν την περιοχη πανω απ το μοριο του! Το κατεβαζω τελειος και εκεινος μενει ακινητος! Τα δακτυλα μου ταξιδευουν στα ποδια του αφηνοντας μικρες κοκκινες διαδρομεες απο τα νυχια μου που τον κανουν να ανατριχιασει και το μοριο του σκληρενει ενω τον νιωθω να σφιγγεται!Το ακουμπαω στα χειλη μου και το δαγγωνω στην ακρια! Τον κοιταζω και εχει τα ματια του κλειστα καθως το απολαμβανει.. το βαζω ολο στο στομα μου και αρχιζω να το παιζω με την γλωσσα μου! Αμεσως τα δακτυλα του μπλεκοντε στα μαλλια μου κρατοντας το κεφαλι μου σταθερα και δινοντας του μια μπρος-πισω ωθηση με σκοπο να μπαινοβγαινει το μοριο του στο στομα μου! Ανοιγει τα ματια του και με σηκωνει!
«Φτανει! Δεν θελω να τελειωσω μεσα στο στομα σου!»
Με ωθει προς τα πισω και με ξαπλωνει στο κρεβατι ενω ερχεται απο πανω μου!
Βγαζει το πουκαμισο του τελειως και σκιζει το δικο μου με μια κινηση χωρις να εχει την υπομονη να το ξεκουμπωσει!

«Σειρα μου μωρο μου!»
Με δαγγωνει λεμαργα στο λαιμο και επειτα ακολουθει μια ευθεια απο τον λαιμο ως τον αφαλο μου με τα θερμα του χειλη! Μου κατεβαζει την στενης φορμας φουστα ανασηκωνοντας τα ποδια μου! Αφου την βγαζει αργα μαζι με το εσωρουχο μου μαζευω τα ποδια μου! Αυτος με κοιταζει αυστηρα και επειτα τα ανοιγει βιαια!

«Αυτο γινεται γιατι δν θελω να κανω κατι που δν θα θελεις!Μην μου κανεις ναζια με καθηστερεις και θυμωνω πολυ»
Τον κοιταζω πονηρα ενω κρυβω το χαμογελο μου δαγγωνοντας τα χειλη μου!

«Μην το κανεις αυτο! Ασε εμενα για αυτην την δουλεια!»
Ανεβαινει πανω μου και με φιλαει παθιασμενα..επειτα μου δαγγωνει το κατω χειλος μου και το τραβαει! Ματωνει με αποτελεσμα ενα πονηρο χαμογελο ικανοποιησης να παιρνει θεση στο προσωπο του!

Αρχιζει να κατεβαινει αργα και πλεον η γλωσσα του εξερευνα τον κολπο μου! Γατζωνω τα νυχια μου στο σεντονι...ριχνω πισω το κεφαλι μου και με κλειστα ματια το απολαμβανω! Επειτα τα χερια μου μπλεκοντε στα ατημελητα μαλλια του και τα τραβαω οποτε η γλωσσα του μπαινει βαθυτερα!
Αναστεναζω ολο και πιο δυνατα πραγμα που του δινει ωθηση να με βασανιζει ακομα πιο πολυ! Γλυφει αργα και βασανιστικα! Δεν το αντεχω αλλο! Τον τραβαω πανω μου!
Πιανει δυνατα τους καρπους μου και τους κολλαει στο κρεβατι πανω απο το κεφαλι μου!

«Βιαζεσαι! Δεν προκειται να κανω κατι που δν θα μου δειξεις πρωτη! »

«Σειρα μου τοτε κυριε Τρειντορ!»
Λεω αποφασιστηκα και περναω σε αντεπιθεση! Τον γυρναω να πεσει διπλα μου στο κρεβατι και ανεβαινω πανω του! Βγαζω το σκισμενο πουκαμισο μου τελειως και επειτα το σουτιεν! Καθομαι πανω στην λεκανη του και κουναω την δικη μου ωστε να τριβεται η περιοχη μου στο μοριο του!
Μολις το νιωθω να ορθονεται απο κατω μου παω να τον βαλω μεσα μου ομως τραβιεμαι αποτομα!

«Σταματαω εδω λοιπον! Δεν πρεπει να κανεις τιποτα απο την στιγμη που δεν στο εκανα εγω!» Λεω σοβαρα παιζοντας με τους κανονες του!
Τον θελω τοσο πολυ μεσα μου μα το διασκεδαζω οταν θυμωνει!
Γουρλωνει τα ματια του και ανεβαινει αυτος απο πανω μου ενω εγω γελαω!

«Μην παιζετε μαζι μου δεσποινις Ρει!» Λεει αυταρχικα!
«Μα νομιζα πως αυτος ειναι ο σκοπος!Να παιξω το παιχνιδι σας κυριε Τρειντορ!»
Απανταω στον ιδιο τονο ενω αντιγραφω τον πλιθυντηκο του!
Η εκφραση του σκληρενει και πιεζει τα χειλη του!Εγω γελαω παιχνιδιαρικα πραγμα που τον εξωργιζει!

«Δικο μου το παιχνιδι,δικοι μου και οι κανονες!»
Μπαινει μεσα μου βιαια.. Βαθια και σε γρηγορο ρυθμο!
«Ω Καθριν!»
«Αλεξαντερ!!!» απανταω με κομμενη την ανασα ενω η ατμοσφαιρα παιρνει φωτια απ τις ανασες μας!

Mr. TradorWhere stories live. Discover now