Σκισμένο πουκάμισο

2.8K 176 2
                                    

Οι σταγονες του νερου χαιδευουν απαλα το σωμα μου.Τα χερια μου αγγιζουν τα σημεια που με αγγιξε και στο μυαλο μου ερχοντε ευχαριστες γεματες παθος και ηδωνη εικονες!

Τα παγωμενα του χερια τυλιγοντε γυρω απο την γυμνη μου μεση και με γυρνουν προς εκεινον.Με κολλαει πανω του και μου χαμογελαει ενω τα χερια μου αγγιζουν το στηθος του και οι σταγονες του ζεστου νερου πεφτουν πανω μας δημιουργοντας ατμο στην ατμοσφαιρα.

«Καλημερα.. » με κοιταζει γλυκα και μου χαιδευει την πλατη!
«Καλημερα» τον φιλαω πεταχτα..
«Σκευτηκα οτι θα αργησουμε και ειπα να κανουμε μπανιο μαζι!» με ωθει πισω και το σωμα μου γινεται ενα με τα παγωμενα πλακακια του τοιχου!
«Μπανιο; »λεω αμφηβαλοντας αν θελει να κανουμε μπανιο!
«Μμμ..»

Πλησιασει και με μυριζει στον λαιμο!
Αναστεναζω και τυλιγω τα χερια μου στον λαιμο του.Τα απομακρυνει και τα κολλαει πισω στον τοιχο πανω απο το κεφαλι μου.
«Μεινε ακινητη!» με διαταζει!
Αρχιζει να χαιδευει ολο μου το σωμα ενω η γλωσσα του επιτηθεται στο στομα μου αγρια ενω το νερο βρεχει τα σωματα μας.Με ποιανει σφιχτα απο το σαγονι ενω με φιλαει
προκαλοντας μου πονο. Ομως ειναι το τελευταιο πραγμα που με ενοχλει αυτη την στιγμη! Με γυρναει αποτομα και το σωμα μου εξαπτεται!

Ανοιγει το σαμπουαν και αρχιζει να μου σαπουνιζει τα μαλλια ενω ανα λιγα δευτερολεπτα τα τραβαει ελαχιστα ωστε να κανω πισω το κεφαλι μου. Γελαει με την απογοιτευση μου και με φιλαει πεταχτα στον ωμο και επειτα συνεχιζει με το αφρολουτρο να μου χαιδευει την πλατη!
Με αφηνει και αρχιζει να σαπουνιζει τα μαλλια του! Γυρναω και τον κοιταζω. Ειναι πραγματικα σεξυ με το νερο να τρεχει πανω στους κοιλιακους του!Δαγκωνω τα χειλη μου καθως το βλεμμα μου εξερευνα το σωμα του και σταματαει αυτη μου την κινηση απελευθερωνοντας απο τα δοντια μου το χειλως μου με το δακτυλο του.Τον καρφωνω με το βλεμμα μου ενω σιγα σιγα δαγκωνω τον αντιχειρα του που βρισκεται στο στομα μου.Τον βαζει μεσα στο στομα μου και γελαει πονηρα επειτα τον βγαζει και με αγκαλιαζει!

«Θελει παιχνιδια το κοριτσι μου;»
Με φιλαει πεταχτα!
«Θα το αφησουμε εδω για να εχει μεγαλυτερη διασκεδαση το βραδυ»

Ακουμπαει την μυτη του στην δικη μ κ νιωθω την καυτη ανασα του.Τραβαει ενα μπουρνουζι και μου το δινει να το φορεσω. Βγαινει απο το ντουζ τυλιγοντας μια πετσετα γυρω του και επειτα με σηκωνει στα χερια του και με οδηγει στο δωματιο του.

«Σημερα εχουμε συνεδρια με του γερμανους μετοχους! Θα εισαι και εσυ!»
Βαζει τα ρουχα του και με κοιταζει που ντυνομαι!
«Γιατι;»
Ξεφυσαει..
«Καθριν εισαι η οικονομικη συμβουλος της εταιριας! Ειναι αυτονοητο!»
«Συγνωμη ξεχαστηκα τελειως»
Γελαει και ερχεται διπλα μου!
«Τοσο πολυ σου εχω παρει το μυαλο»
Και λιγα λεει! Με χαιδευει απαλα στα μαλλια!

«Θα σε παω σπιτι να αλλαξεις.. Δεν διαθετω γυναικια πουκαμισα»
Χαμογελαει με παιχνιδιαρικα ενω παιρνει στα χερια του το σκισμενο μου απο χθες πουκαμισο.Γνεφω καταφατηκα.

Μετα απο λιγο βρισκομαστε στο αμαξι του.Κοιταζω εξω αμιλητη και επειτα εκεινον καθως νιωθω τα ματια του να με καρφωνουν. Τον κοιταζω ενω χαμογελαω.
«Τι συμβαινει;»
«Απλα αναστατωνομαι στην ιδεα οτι κατω απο το σακακι σου φορας μονο την φουστα και τα εσωρουχα σου!»

Mr. TradorWhere stories live. Discover now