Επισκέψεις

2.5K 167 2
                                    

Με αφησε αυτη την φορα σπιτι. Οταν ανεβηκα ειχα την τιμη να δω στον καναπε την Μιραντα να με περιμενει.
« Συγνωμη; πως μπηκες;»

«Γεια σου Κειτ,ειμαι καλα ευχαριστω!»
Χαχανιζει και μου δειχνει την κουζινα.
«Τιποτα το ιδιαιτερο ,μιλαμε και πιο μετα.»
Της γνεφω καταφατικα και παω στην κουζινα!

«Μαμα; Χλοη;»
«Εκπληξη!» Λεει κεφατα η αδελφη μου! Τα κοκκινα της μαλλια πεφτουν μπουκλες πανω στους ωμους της ενω τα λευκα της δοντια κανουν ωραιο συνδιασμο με τις φακιδες και τα μελι ματια της!

«Χλοη τι υπεροχη εκπληξη»
«Μαμααα δεν μου ειπες πως θα ερχοσουν.Μου ελειψες!»
Την αγγαλιαζω σφικτα και ανταποδιδει!

Πεσανε και οι δυο πανω μου με αγγαλιες την στιγμη που ο Αλεξαντερ με παιρνει τηλεφωνο και του το εκλεισα! Γινονται πολυ περιεργες και κουραστικες οσον αφορα τα προσωπικα μου δεν θελω να τους δινω δικαιωματα!

Αφου φαγαμε και οι τεσσερις.Πηγα στο δωματιο μου να αλλαξω μπλουζα γιατι εκανα το πουκαμισο μου γεματο λαδι! Απροσεχτη Καθριν!
Κλεινω την πορτα πισω μου χωρις να κοιταξω και επειτα την πορτα του μπαλκονιου που ηταν ανοιχτη.
Ξεφυσαω και ξεκουμπωνω το πουκαμισο μου.

«Γιατι μου το κλεινεις; Θελεις να με τρελανεις τελειως;»
Πεταγεται ο Αλεξαντερ και με χαστουκιζει μα πριν προλαβω να αντιδρασω με φιλαει με παθος κρατοντας με απ τον αφχενα!
Σταματαει και με κοιταζει!
Εχω μεινει ακινητη και τον κοιταζω χαμενη! Ειναι τοσο σεξυ με αυτο το τζιν και την λευκη κοντομανικη!

Δαγκωνω τα χειλη μου με τις σκεψεις μου και τριβω το μαγουλο μου.Μου το φιλαει και με γυρναει.Τα χερια μου ακουμπουν στο γραφειο μου και αυτος απο πισω μου σηκωνει την φουστα.

«Αυτο γιατι μου το εκλεισες»
Νιωθω την παλαμη του να προγειωνεται με δυναμη στα οπισθια μου.Ενα μουγκριτο βγαινει απο τα χειλη μου.
«Αυτο γιατι με εκανες να ανησυχησω!»
Το επαναλαμβανει στο ιδιο σημειο!
«Και αυτο γιατι σε θελω απελπισμενα»
Με γυρναει και με φιλαει με ολη του την ψυχη!
«Ειμαι που ειμαι, μην με τρελαινεις περισσοτερο μωρο μου!»
Γελαω και με χαιδευει στο μαγουλο με τον αντιχειρα του ενω με καρφωνει με τα σκουρα καστανα του ματια!

«Σε πονεσα;»
«Οχι σε σημειο που να μην μου αρεσει!» Χαμογελαω πονηρα και αντιγραφει αυτη μου την κινηση!
«Γινεσαι αχορταγη μαζι μου δεσποινις Ρει. Ειμαι κακια επιροη... ειδες λοιπον; Μαζι μου θα απελευθερωθεις Καθριν! Θα αφησεις πισω καθε κομπλεξ στο θεμα του σεξ! Αυτο ειναι το μονο που θελω να προσπαθησεις μαζι μου Καθριν , δεν θα σου κανω τιποτα με το ζορι!»

«Κεεεειτ κοριτσι μου!»Ακουγεται η πολυ οικια φωνη απ την κουζινα!
«Ωχ η μαμα μου. την ξεχασα τελειως!»
Κατεβαζω την φουστα μου.
«Συγνωμη ειναι εξω η μητερα σου και με αφηνεις να στα κανω αυτα με ξεκλειδωτη πορτα;» Γελαει σαν παιδι και εγω στην ιδεα οτι θα μπορουσε να μπει η κυρια Ρει κοκκινιζω!
«Εισαι τελειως τρελη Καθριν και μου αρεσει αυτο!»

«Θα εκανα τα παντα για εσενα Αλεξαντερ.»
Συνεχιζει να γελαει και με παιρνει αγγαλια!
«Εχω λαδια θα σου λαδωσω την μπλουζα!»
Τον απομακρυνω..
«Μπορω να την βγαλω.. και την δικη σου επισης! »
Αναψοκοκκινιζω και χαμογελαει.
«Καθριν.. αυτο που εχουμε κανει τοσα και ακομα ντρεπεσαι... ειναι παραξενο!»

«Ντρεπομαι γιατι ειναι καινουρια για εμενα ,δεν τα κανω με τον οποιοδιποτε! Ειμαι προθημη να κανω ομως το οτιδιποτε μαζι σου! Σε εμπιστευομαι Αλεξαντερ! Θα εκανα οτι μου ζητησεις! Μονο να σε εχω! Ειμαι ερωτευμενη μαζι σου!»

_________________________
Φωτο εξωφυλλου ο Αλεξαντερ. (Mariano Di Vaio)

Mr. TradorOù les histoires vivent. Découvrez maintenant