Η έκπληξη

2.6K 178 0
                                    

Η μερα στο γραφειο περασε βαρετα.Αφου σχολασαμε αποφασησαμε με την Μιραντα να παμε για καφε σε κοντινη καφετερεια.

«Λοιπον; Ποιος σου εχει κλεψει την καρδια Κειτ;»
Ξεροκαταπινω.. ξερω πως θα αντιδρασει και μου ειναι δυσκολο.. πινω μια γουλια απο το καπουτσινο μου και επειτα την κοιταζω νευρικη!
«Ειναι ο Αλεξαντερ..»
«Τι πραγμα; Ο Τρειντορ; απο που κι ως που! Σοβαρεψου Καθριν! Τσαμπα στα ελεγα την προιγουμενη φορα στο Ντειμουρ; Δεν ειναι για εσενα Καθριν αυτος! Ξεκολλα επιτελους!»
«Πολυ αργα.. εχουμε σχεση»

Με κοιταζει εκπληκτη!
«Ποσο καιρο;»
«Δυο μερες.. ομως αυτη η ιστορια τραβαει απο πριν φυγει για Φλοριδα»

Ακουμπαει πισω και μπλεκει το χερι της μαλλια της.
«Κειτ.. μην τα πιστευεις αυτα! ετσι θα τις ριχνει ολες! θα σε πληγωσει !!! Εισαι πολυ ευαισθητη Κειτ και αυτος ψαχνει μονο να... πηδηξει!»
Προφερει σιγανοτερα την τελευταια λεξη!

«Θα αξιζει τον κοπο! Μιραντα δεν μπορεις να καταλαβεις πως νιωθω οταν ειμαι μαζι του! Με πλησιαζει και ολο μου το σωμα τρεμει! Με αγγιζει και ανατριχιαζω! Ειναι ο τροπος που χτυπαει η καρδια μου οταν με κοιταζει! Αξιζει να παθω το οτιδιποτε απο εκεινον! »

«Μιλας λες και ειναι καποιος θεος! Βεβαια ειναι απο τους πιο πετυχημενους και πλουσιους για μονο εικοσι επτα χρονων και πανεμορφος και πολυ σεξι αντρας αλλα μεχρι εκει!»

«Μαρεσει καθε προτεριμα και ατελεια του! Μαρεσει που ειναι αλαζονας και αυταρχικος μα καθολου μετριοφρων ! Που ειναι κυριαρχος στα παντα που ολα λειτουργουν υπο τις διαταγες του και οταν δεν κανω αυτο που λεει να τρελαινεται τοσο πολυ ομως το τελευταια πραγμα που θελει ειναι να με στεναχωρισει η να μου κανει κακο! Ειναι τοσο καλος και γλυκος οταν θελει και τοσο αντρας οταν πρεπει!»

Δαγνωνω τα χειλη μου στην μορφη του που φερνω στο μυαλο μου καθως τον περιγραφω!

«Θεε μου Κειτ! Εισαι ερωτευμενη!»
αμεσως κοκκινιζω και της χαμογελαω..
«Αυτος ο αντρας...»
«Ποιος αντρας;» Το ζεστο χερι του Αλεξαντερ ακουμπαει τον ωμο μου!
«Εεμ» Τον κοιταζω και γλυφω απαλα τα χειλη μου χωρις να πω τιποτα..
Χαμογελαει πονηρα ενα τα ματια του καρφωνουν τα δικα μου και επειτα χαμογελαει στην Μιραντα δινοντας της το χερι του!

«Μιραντα Ελ Τζοουνς απο το τμημα διαφημισης!Πως ειστε δεσποινης;»

«Πολυ καλα κυριε Τρειντορ! Καθηστε»
«Βασικα ηρθα για την Καθριν, Μολις τελειωσα με τις δουλειες μου Καθριν.. τι θα ελεγες να παμε για γευμα;»

«Φυσικα!»
«Δεσποινις Τζοουνς; θα μας κανετε την τιμη να ερθετε μαζι μας;»
«Ευχαριστω ομως πρεπει να φυγω»

Μετα απο δεκα λεπτα φτασαμε σε ενα απλο οικογενειακο εστειατοριο. Μου τραβηξε την καρεκλα να καθησω και αφου καθησε και ο ιδιος διαβαζε τον καταλογο ενω που και που με κοιταζε που τον καρφωνα!

Ωρα για μερικες ερωτησεις Καθριν!

___________________________
Φωτο εξωφυλλου (ο Αλεξαντερ) του Mariano απο την χθεσινη του φωτογραφηση στην Σαντορινη!

Mr. TradorDonde viven las historias. Descúbrelo ahora