εμμονη

2.6K 146 65
                                    

Η ανασα μου αποτομα σταματαει και η καρδια μου χτυπα εως τον λαιμο μου. Ηταν ιδεα μου η καποιος ειναι εδω!

Πηγαινω αργα στο μπανιο και ανοιγω διστακτικα την πορτα..
Δεν ειναι κανεις.. ηταν ιδεα μου..
Πηγαινω πισω στο κρεβατι και ξυπναω τον Πολ ριχνοντας το σωμα μ στο πλαι του.. Αποφασησα να μην του αναφερω τιποτα... Ανοιγει τα ματια του και μου χαμογελαει θερμα.. με τυλληγει στα δυο μπρατσα του σφηχτα πραγμα που με κανει να μην του αρνιεμαι τιποτα.

Η μερα κοιλησε ομαλα.. κατα τις 6 ημουν ετοιμη για την δουλεια.. φορεσα ενα κιτρινο φορεμα, λευκα σταρακια , εκανα μια ψηλη αλογοουρα και εφυγα για το ρεστοραντ.

Γυρω στις οκτω και μιση ειχε μαζευτει αρκετος κοσμος..
Η ωρα περνουσε ευχαριστα.. μεχρι που ηρθε ο Πολ με ευχαριστα νεα και ολα εγιναν καλυτερα.. Νιωθω τοσο χαρουμενη με την φυσιολογικη μ ζωη..

«Κουραστηκες κοριτσι μου;»
«Οχι και τοσο.. εχει πολυ κοσμο σημερα!»
«Χαιρομαι.. οι φιλοι φτανουν σε λιγο και θα ερθουν απο εδω να παμε βολτα!»
«Τελεια!» Τον φιλαω πεταχτα και φευγω να τελειωσω τις παραγγελειες... εκεινος περιμενε στο μπαρ καθος δν με εχανε στιγμη απ τα ματια του..

Οπως καταλαβατε ερχετε η Μιραντα με τον Ντιεγκο... Αληθεια μ ελεψαν πολυ...

Στο σχολασμα με περιμεναν απεξω.
Ο Ντιεγκο ειχα την ιδεα να περπατησουμε ως μια γνωστη ψαροταβερνα.. Προχωρησαν μπροστα και πισω εχω με τον Πολ ο οποιος περασε το χερι του γυρω τους ομμους μου κρατοντας με κοντα του.

Λιγο πριν φτασουμε τρεις αντρες ντυμενοι στην τριχα κατεβηκαν απο μια μαυρη λιμο και επειτα τρεις κυριες ελαφρων ηθων ντυμενες εξαλλα και μεσα στο λουσο και την χληδα.. καθως της κοιταξαμε ενα ζευγαρι αντρικα καστανα ματια μας καρφωσαν τοσο επινονα που ενιωσα να τρυπουν το σωμα μου.. Ενιωσα φοβο και σφηκτικα πανω στον Πολ που με κρατησε ακομα πιο κοντα του... τοτε καταλαβα πως αυταα τα ματια εχουν ακομα επιροη πανω μου.. Γυρησα να τον κοιταξω μα δεν ηταν εκεινος...
Ισως αρχιζω να τρελενομαι...

Mr. TradorTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang