Αφου τελειωσαμε το γευμα μας μπηκαμε στο αυτοκινητο του.Αυτη την φορα οδηγουσε αυτος και οχι καποιος οδηγος!
«Εμαθα πως ασχολησε με φιλανθρωπιες»
«Το βρησκω υπερβολικα ενδιαφερον και με ικανοποιει ψυχηκα!»«Ακουγεται πολυ γλυκο Αλεξαντερ..εχεις πολυ καλη καρδια και ας μην το δειχνεις»
Με κοιταζει και μου χαμογελαει ζεστα και επειτα τον δρομο...
«Πολλοι εχουν διαφορετικη αποψη»
«Για ποιον λογο;»
«Γιατι με ξερουν »Κοιταζω μπροστα προσπαθοντας να καταλαβω τα λογια του!
«Ειναι δυσκολο να σε καταλαβω»
«Ειμαι πολυ κλειστος ανθρωπος Καθριν.. καταβαλω μεγαλη προσπαθεια να προστατεψω την ιδιοτικη μου ζωη.. Ενας λογος που αποφευγω να δινω συνεντευξεις!»Κανει μια παυση ενω κοιταζει προσεκτικα τον δρομο καθως οδηγει..
«Ειμαι πολυ ιδιορυθμος, ιδιοτροπος και ψυχαναγκαστικος! Μου αρεσει να εχω τον ελενγχο του εαυτου μου και των γυρο μου»«Κατι εχω καταλαβει»
Φτασαμε εξω απο μια μεγαλη πορτα που ανοιξε μετα το πατημα ενως κουμπιου.. ενας μακρυς πετρινος δρομος οδηγουσε σε μια βιλα!
Παρκαρε σε ενα υπογειο γκαραζ με πανω απο πεντε αυτοκινητα!
«Ποιανων ειναι ολα αυτα;»
«Δικα μου Καθριν» διχνει ενοχλημενος απο τις πολλες μου ερωτησεις! Για τον θεο Καθριν γινεσαι κουραστικη!Ανοιγοντας την πορτα της εισοδου μπηκαμε σε ενα ασανσερ! Αφου ανοιξαν οι πορτες ενα τεραστιο μοντερνο σε γηινες αποχρωσεις σαλονι πηρε θεση μπροστα μας.
Αφησε το σακακι του σε μια κρεμαστρα και επειτα ηρθε απο πισω μου και βγαζοντας το δικο μου σερνοντας το απαλα απ τους ωμους μου, μυριζει τον λαιμο μου.Το κρεμαει ,με κραταει απο το χερι και με οδηγει στο σαλονι!
«Αφησαμε κατι πριν.. τι εννουσες με τα ιδιετερα γουστα που δεν ειμαι ετοιμη γ αυτα!»
Ξεφυσαει και κοιταζει κατω ενω καθομαστε στον μεγαλο μπεζ καναπε.
« Καθριν.. ποτε δν ημουν οπως μαζι σου και αυτος ειναι ο λογος που σε απεφευγα οπως στην αρχη! Δεν ηθελα να σε πληγωσω και δεν ηξερα αν θα μπορω να εχω μια σχεση οπως θελεις μαζι σου! Δεν ειμαι απο τους ρομαντικους αντρες.. δεν μου αρεσει να κανω ερωτα! Δεν κανω ερωτα Καθριν... Γαμαω και γαμαω πολυ αγρια! »
Με τρομαζει και παραλληλα μου προκαλει εξαψη! Μα που το παει;
«Μαρεσει να εχω τον ελενχγο! Δεν μου αρεσει να με αγγιζουν! Οι γυναικες που κανουν σεξ μαζι μου πρεπει να αντεχουν! Χρησιμοποιω διαφορα "παιχνιδια" που προσφερουν ευχαριστο πονο στις γυναικες! Βεβαια ποτε δεν πιεσα καμια να κανει κατι που δν θελει! Το θεμα ειναι πως ολες ηθελαν! Ηθελα απο την πρωτη στιγμη που σε ειδα να σε χρησιμοποιησω για την ευχαριστηση μου! Ομως μετα που σε γνωρισα δεν ηθελα να σου δειξω τον κοσμο μου για να μην τρομαξεις!»
«Τι εννοεις με ολα αυτα; Εχεις χτυπησει ποτε γυναικα απλα για την ευχαριστηση σου;»
«Ναι! Ποτε χωρις την θεληση της ομως»
«Δεν ξερω αν ποτε μπορεσω να γινω και να κανω αυτο που θελεις και να σου προσφερω ικανοποιηση με αυτον τον τροπο!Λυπαμαι αν σε αναγκαζω να εισαι κατι που δεν μπορεις μαζι μου!»
«Εισαι αυτο που θελω Καθριν και θελω να ειμαι μαζι σου με καθε τροπο! Ποτε δεν κανω κατι αναγκαστικα! »
Σηκωνομαι ορθια!Επειτα και εκεινος!
« Πως μπορεις να πιστευεις πως θα κατσω να με χτυπησεις!»
«κολλησε εκει το μυαλο σου Καθριν! Δεν θα σε χτυπουσα ακομα κι αν με παρακαλουσες! Υπαρχουν πολλα ενδιαφεροντα πραγματα που μπορουμε να κανουμε οχι μονο αυτο!»Με εχει μπερδεψει τοσο πολυ!
«Θελω να φυγω!»
«Μεινε. Σε παρακαλω!»
Με αγγαλιαζει σφιχτα!_______________________________
λα λα λα!!! Ανεβαζω δυο δυο τα παρτ γιατι ουτε εγω η ιδια δεν μπορω να περιμενω για την σινεχειαααα!! Μπορει να ειναι εμπνευσμενο απο το αγαπημενο μου βιβλιο οπως εχω πει μα οι. ερωτικες σκηνες και τα ερωτικα παιχνιδια που θα ακολουθησουν θα ειναι τελειως διαφορετικα :* Για να δουμε!! Θα δεκτει η Καθριν Ρει να μπει στον σκοτεινο κοσμο του παθους του Αλεξαντερ Τρειντορ;;;
ESTÁS LEYENDO
Mr. Trador
RomanceΗ εικοσι δυαχρονη Καθριν Ρει πιανει δουλεια σε μια μεγαλης φημης λογο τρομερης επιτυχειας εταιρειας την Τρειντορ κομπανη ως οικονομικη συμβουλος! Η Καθριν ερωτευεται απ την πρωτη στιγμη το αφεντικο της.Τον πολυεκατομιριουχο νεαρο Αλεξαντερ Τρειντορ...