Καθομαι και πιεζω τα χειλη μου απο την αμηχανια ενω τα χερια μου τρεμουν απ το ανγχος.. οτι και αν πει εχει δικιο!
«Εισαι θυμομενος;»
Ρωταω και το βλεμμα μου προσγειωνεται στο πατωμα αμεσως.«Θυμομενος;»
Ξεφυσαει και παει πισω στο γραφειο του ακουμποντας με τα δυο χερια του στην ιδια σταστη οπως και πριν..«Δεν ξερω με τι να πρωτο ειμαι θυμομενος! Με το που μου υποσχεθηκες οτι θα μεινεις σπιτι και ηρθες εδω; Με το που ηρθες χωρις να με ενημερωσεις; Που μπουκαρες μεσα χωρις να χτυπησεις και χωρις να ξερεις αν εχω καποιο σημαντικο ραντεβου; Που μπηκες χωρις να εχεις κατι να πεις και καθοσουν αμιλητη σαν μικρο παιδι; Με τι απ ολα αυτα Καθριν...;»
Μου φωναζει λες και ειμαι καποιο μωρο που εκανε αταξιες! Για την ακριβεια το αξιζω....
«Και για ποιον λογο ηρθες λοιπον; Για ποιον λογο μπηκες ετσι μεσα; »
Τον κοιταζω αμιλητη και μετα παλι κατω..
«Υπεθεσα..»
«Υπεθεσες; Υπεθεσες τι ; Οτι η Λαρια ηταν γκομενα μου; Ειλικρινα το πιστευεις αυτο; Αυτην την εντυπωση σου εχω δωσει; Σου εχω ανοιχτει οσο κανεναν Καθριν! Ξερεις πραγματα για εμενα που δεν ξερουν ουτε οι δικοι μου! »
«Εχεις δικιο το ξερω.. λαθος μου απλα με επηρεασε το παρελθον σου..»
«Το παρελθον μου Καθριν... ειναι παρελθον! Ολες ηταν για μια νυχτα! Πιστευω αν δν σε ηθελα στην ζωη μου θα το ειχες καταλαβει καιρο τωρα! Δεν θα με εμποδιζε το γεγονος οτι δουλευεις για εμενα να σε ειχα μια νυχτα μονο! Αν δν σου αρεσε εφευγες! Ετσι ημουν παντα Καθριν , παντα εκτως μαζι σου! Αν ηθελα ν α σε απατησω θα σε ειχα ξεφορτωθει ηδη!»
Εχει απολυτο δικιο...Ανακαθομαι στην καρεκλα μου και ποιανω το κεφαλι μου με τα χερια μου που τα στηριζω στα γονατα μου..
«Και που στο καλο το εμαθες εσυ αυτο;»
Με κοιταζει ετοιμος για απαντησεις!
«Καθριν! ποιος σου εβαλε ιδεες;»«Ο Ντανιελ..» ψελλιζω...
Σφιγγει τα χειλη του και κλεινει τα ματια του απο θυμο!
«Παλι αυτος... θυμησε μου γιατι τον ανεχομαι τοσο καιρο!.. Οι περισσοτεροι εδω μεσα γνωριζουν ποια ειναι η Λαρια.. αυτο ηταν!»
«Τι... τι θα κανεις;» τραυλιζω
Καθεται στην καρεκλα του και με κοιταζει καταματα ενω ακουμπαει πισω και παιζει με τον στιλο του!
ESTÁS LEYENDO
Mr. Trador
RomanceΗ εικοσι δυαχρονη Καθριν Ρει πιανει δουλεια σε μια μεγαλης φημης λογο τρομερης επιτυχειας εταιρειας την Τρειντορ κομπανη ως οικονομικη συμβουλος! Η Καθριν ερωτευεται απ την πρωτη στιγμη το αφεντικο της.Τον πολυεκατομιριουχο νεαρο Αλεξαντερ Τρειντορ...