Εξομολόγηση

2.4K 175 2
                                    

Κοιταζει χαμηλα και κανει ενα βημα πισω.. «Δεν χρειαζεται να αναγκαζεσαι να τα κανεις ολα αυτα Καθριν για να με εχεις»

«Δεν αναγκαζομαι! Το θελω! Ειναι κομματια του εαυτου σου.Του αντρα που θελω!»

Βαζει τε χερια του στα μαλλια του και ακουμπαει πισω...
«Το ηξερα πως δν πρεπει να μπλεξω απο την αρχη μαζι σου οταν σε ειδα να σου κοβεται η ανασα καθως μου μιλαγες! Δεν κανω για εσενα! Το περιμενα αυτο το αποτελεσμα! Ομως δεν μπορουσα να κανω κατι για να απομακρυνθω απο εσενα! »

Με κοιταζει στα ματια θλυμμενος.
«Ποσες σχεσης εχεις κανει Καθριν;»
«Ενα... δυο.. τιποτα το ιδιαιτερο.. εφηβηκες ανοριμοτητες... »
«Και με τον πρωτο σου;»
«Εκτως απο εσενα το ειχα κανει μονο μια φορα.. κι ας το επαιζα ανετη και προχωριμενη.. πιστευα πως αυτο θες η ισως να μην επαιζα και την ανετη! Ισως ημουν! Με κανεις και αφηνομαι με ενα σου αγγιγμα οποτε δυσκολο να σκεφτω αυτη την στιγμη! »

Δεν μιλαει και με πλησιαζει εγω συνεχιζω.

«Δεν ειχα καν σχεση μαζι του ουτε εμαθα ποτε ποιος ηταν.. Ηταν παρτυ μασκε του λυκειου.. ειχα πιει υπερβολικα πολυ και το μονο που θυμαμαι ειναι πως δεν κρατησε ουτε λεπτο! Τον απομακρυνα με το που ενιωσα πονο! Απο τοτε δν ηθελα να το ξανακανω»
Ζαρωνει το μετωπο του και το ηφος του σοβαρευει!

«Το καθαρμα.. πως μπορεσε να το κανει αυτο σε μια κοπελα..»
Κανει μια παυση και συνεχιζει
« Καθριν γενικως εισαι τελειως απειρη με το θεμα του σεξ! Επρεπει να το ξερω! Την πρωτη μας φορα ημουν πολυ βιαιος.. Καθριν... σε πηρα ενω ειχα πολλα νευρα και ξεσπασα πανω σου.. αν το ηξερα θα ημουν πολυ μαλακος μαζι σου και δεν θα βιαζομουν! Και εσυ.. εισαι ακομα μαζι μου μετα απο οσα εμαθες για εμενα!»

Με κοιταζει στοργικα και με αγγαλιαζει.
«Αλεξαντερ δεν χρειαζεται.. σε θελω οπως εισαι! Δεν θελω να αλλαξεις για εμενα! Εγω εσενα ερωτευτικα!»

«Δεν ειναι αυτο το θεμα Καθριν! Ποτε δν ημουν αντρας για ερωτες και τετοια! Απομακρυνομουν παντα οποτε πιστευα πως καποια κολλουσε μαζι μου! Ισως να φοβομουν τοσο πολυ να νιωσω αγαπη και ερωτα! Δεν μου αξιζουν αυτα! Παντα γαμουσα χωρις συνεσθηματα για να μην μπλεξω ποτε σε σχεσεις και ερωτες! Ομως μαζι σου ειναι τοσο αλλιως! Δεν μπορω να απομακρυνθω και ουτε θελω! Αποδεχομαι αυτα που νιωθεις για εμενα και δυναμωνουν τα δικα μου αισθηματα! Αυτο εννοω οταν λεω πως με αλλαζεις Καθριν! Με κανεις καλυτερο! Ζεστενεις την παγωμενη καρδια μου! Στην ιδεα πως καποιος αλλος σε εχει και αγγιζει ειναι ενας αβαστακτος πονος στην σκοτεινη μου ψυχη! Ειναι ολος ο πονος που εχω προκαλεσει!»

Βουρκωνω και τον σφιγγω στην αγγαλια μου!
«Εχεις θυμωσει μαζι μου;»
«Μονο με τον εαυτο μου Καθριν!»
«Δεν θα σε αφησω ποτε Αλεξαντερ.. μονο αν μου το ζητησεις! »

________
Φωτο εξωφυλλου η Καθριν.(Barbara Palvin)

Mr. TradorNơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ