Η επιστροφή

2.9K 200 1
                                    

Αυτος ο αντρας ειναι ικανος για τα παντα! Πραγμα που με κανει να τον θελω καθε μερα και πιο πολυ..

Περασαν δυο μερες ακομα... δυο μερες χωρις εκεινον.. ομως καθημερινα ειχα νεα του.. Με επαιρνε τηλεφωνο το πρωι και μου ελεγε τι θα ακολουθουσε στη πολυασχολη μερα του.. φλυαρουσε και ακουγοταν τοσο χαρουμενος και ορεξατος που μου μιλαγε.

Σημερα δεν με εχει παρει ακομα.Εχουμε να μιλησουμε απο χθες το πρωι. Ξυπνησα πριν δυο ωρες με την θεικη εικονα του στο μυαλο μου καθως ενα χαμογελο στολιζε τα χειλη μου..

Ποσο θα θελα να ξυπνουσα και να ηταν διπλα μου.. να τον ειχα στην αγγαλια μου!

Αφου επληνα το προσωπο μου εποιασα μια αλογοουρα τα μαλλια μου και φορεσα ενα ροζ σορτσακι και ενα λευκο τιραντακι.
Πηγα στην κουζινα και αρχισα να φτιαχνω πρωινο.. Πανκεικς με μπανανα.

Καθως τηγανιζα χτυπαει το κουδουνι.. Κλεινω το ματι της κουζινας και παω να ανοιξω.
Ανοιγω την πορτα και τον βλεπω μπροστα μου! Ηταν τοσο ομορφος οπως παντα μα λιγο διαφορετικος! Χαμολεγουσε τοσο λαμπερα.. Φοραγε μια γκρι φορμα,λευκα αθλητικα,λευκο φανελακι και μπλε ζακετα ενω στα χερια του κραταγε ενα σορο τσαντες.Πρωτη φορα το εβλεπα απλα ντυμενο χωρις το κολακευτικο κουστουμι του.

Μενω για λιγο ακινητη προς εκπληξη μου και επειτα εκεινος μπανει μεσα αφηνει τα πραγματα και ορμαει πανω μου.Με παιρνει μια σφικτη αγγαλια και εγω ανταποδιδω..Επειτα με φιλαει στα χειλη λες και ηταν νερο και εκεινος διψαγε!

«Μου ελειψες τοσο πολυ.. μην ξαναφυγεις ποτε ετσι!» λεω με παραπονο..

«Θα φροντιζω να σε παιρνω μαζι μου!» χαμογελαει και επειτα με φιλαει πεταχτα... απομακρυνεται και αρχιζει να ανοιγει τις τσαντες.

«Ηθελα να φαμε πρωινο μαζι ομως δεν ηξερα τι σου αρεσει και πηρα διαφορα!!»

Αρχιζει και αφηνει πανω στο τραπεζι
γαλα,χυμο,φρυγανιες,σοκολατες, μαρμελαδες,φραουλες,μπανανες,πορτοκαλια,μπισκοτα, ντονατς και ζεστα κρουασανακια βουτηρου..

«Βασιλικο πρωινο σημερα!» χαχανιζω..
Κοιταζει τα πραγματα και επειτα εμενα ενω μπλεκει το χερι του στα μαλλια του αμηχανα.
Τον αγγαλιαζω.
«Φαινονται ολα πολυ νοστημα!!»

Με αγγαλιαζει και αυτος και επειτα τρωμε παρεα στο μεγαλο τραπεζι στο μπαλκονι μου.

Τελικα εχει και τις καλες του πλευρες περα απ τις σκοτεινες ,ειναι ηρεμος χωρις τρελα και βια στο βλεμα του..Δεν ξερω τι ακριβως εχουμε ομως οτι κι αν ειναι... ειναι υπεροχο..

____________________________
Επισης να πουμε περαστηκα στον Mariano Di Vaio που αντιπροσωπευει τον χαρακτηρα του Alexander Trador γιατι ειχε ενα βαρη τραυμα στο χερι του και χθες ειχε χειρουργιο!! Του ευχομαστε περαστηκα και να βγει γρηγορα.. <3 <3 <3 #MDVSupport

Mr. TradorDonde viven las historias. Descúbrelo ahora