Ξεφυσαω και αφηνω το σωμα μου στην αγγαλια του.
«Νιωθω λες και εισαι καποιο βιβλιο που συνεχως διαβαζω μια νεα σελιδα»
«Τι βιβλιο; κωμικο;» γελαει και με φιλαει πεταχτα..Με κοιταζει και τα μετωπα μας ενωνοντε.Με κραταει και με τα δυο του χερια στο προσωπο!
«Δεν θελω να σε χασω Καθριν.Εχεις κατι ιδιαιτερο που οταν ειμαι μαζι σου καθε μου κυτταρο τρελαινεται απο ποθο για εσενα. Εχεις θετικη επιδραση επανω μου και με κανεις να ανοιγομαι και να σου δειχνω καθε μικρο και σκοτεινο κομματι του εαυτου μου!»
Την προσοχη μου αποσπαει το κινητο μου. Που να παρει! Ηταν ο Ντανιελ!Ο Αλεξαντερ το αρπαζει και το σηκωνει!
"Σε ακουω" ....."Να το ξεχασεις"...
Ελεγε ο Αλεξαντερ τραυλιζοντας ενω η εκφραση στο προσωπο του ειχε σοβαρεψει και τα ζυγωματικα του ειχαν σκληρυνει!
Δεν μπορουσα να ακουσω τι ελεγε ο Ντανιελ!"Απλα μεινε μακρια της!Αν μαθω οτι την ξαναπλησιασες θα με βρεις μπροστα σου! Να εισαι σιγουρος γ αυτο!"
Το κλεινει και το αφηνει στον καναπε!
«Τελειωσαι και αυτο! Αν κανει πως σε ξαναενοχλει στο ορκιζομαι Καθριν θα τον παρει ο διαολος! »
Αυτος ο αντρας.. ενα βιβλιο με διαφορετικα θεματα!Τοσες πολλες διαφορετικες πλευρες κ ομως τις αγαπαω ολες! Τις θελω ολες! Τον εχω αναγκη! Ειναι τοσο κτιτηκος!
«Σε θελω Αλεξαντερ! Δεν με νοιαζει τιποτα αλλο! Ουτε τι εισαι! Ουτε πως φεροσουν στις πρωην σου! Ουτε τι σου αρεσει να κανεις! Σε θελω για αυτο που εισαι μαζι μου και σε θελω τωρα!»
Με κοιταζει παραξενα καθως δεν περιμενε αυτη την απαντηση! Το αιμα του βραζει μεσα στις πεταγμενες φλεβες του στα χερια που διακρινοντε απ τα σηκωμενα μανικια του πουκαμισου του!
Τον τραβαω απο την γραβαντα του και τον κολλαω πανω μου!
Ισως με αναψαν τα λογια του δεν ξερω μα δεν μπορω να του αντισταθω τον εχω τοσο πολυ αναγκη!
Χαμογελαει πονηρα και με απομακρυνει!«Βιαζεσαι δεσποινις Ρει; Νομιζα πως ηθελες να φυγεις! Δεν αντεχεις ε;»
Το καθαρμα! Ευχαριστιεται να με βλεπει να λιωνω για παρτη του!
Γελαει ελαχιστα και επειτα προχωραει προς εναν διαδρομο και μετα με κοιταζει κανοντας μου νευμα να τον ακολουθησω!
«Οι κυριες προιγουντε!»
Τον ακολουθω... Προχωραω μπροστα και εκεινος απο πισω με καθοδηγει!
Οσο τον νιωθω να με ακολουθει σε αργο βημα αναστατωνομαι ειδηκα στην ιδεα για το τι θα ακολουθησει!
Στο τελος του διαδρομου ειναι μια πορτα!
«Ανοιξε την!» με διαταζει!Την ανοιγω.. Πιθανον η κρεβατοκαμαρα του! Ενα μεγαλων επεκτασεων δωματιο μοντερνα διακοσμημενο σε μελανγχολικες αποχρωσεις του μπλε και του γκρι. Στην μεση υπαρχει ενα μεγαλο διπλο κρεβατι!
Κλειδωνει την πορτα πισω του!
Προχωραει προς το μερος μου απειλυτικα λυνοντας την γραβαντα του και αφηνοντας την να κρεμεται δεξια και αριστερα στον λαιμο του!«Θα παιξουμε ενα παιχνιδι Καθριν!»
_______________________________
Ουπς!!! Εισαστε ετοιμες για την σινεχεια; Ο κυριος Τρειντορ δεν μπορει να περιμενει για να σας δειξει τον κοσμο του! Νεξτ αυριο:*
Φωτο εξωφυλλου ο Αλεξάντερ Τρέιντορ (Mariano Di Vaio) και η Κάθριν Ρέι (Barbara Palvin).
STAI LEGGENDO
Mr. Trador
Storie d'amoreΗ εικοσι δυαχρονη Καθριν Ρει πιανει δουλεια σε μια μεγαλης φημης λογο τρομερης επιτυχειας εταιρειας την Τρειντορ κομπανη ως οικονομικη συμβουλος! Η Καθριν ερωτευεται απ την πρωτη στιγμη το αφεντικο της.Τον πολυεκατομιριουχο νεαρο Αλεξαντερ Τρειντορ...