Η ζωή του Τρειντορ

2.6K 194 5
                                    

Αφηνει κατω τον καταλογο και με κοιταζει.
«Πες το!»
«Δεν ξερω τιποτα για την ζωη σου..»
ξεφυσαει καθως περιμενε την απαντηση.

«Δεν υπαρχει κατι ενδιαφερων να μαθεις.. Απο δεκαπεντε χρονων μεγαλωσα μεσα στα πλουτη και παντα ειχα ενα σκοπο! Να τα κανω περισσοτερα! Δεν ημουν παντα πλουσιος ξερεις.. Ημουν σε ιδρυμα μεχρι τα δεκαπεντε μου.. Σε ιδρυμα κακοποιημενων παιδιων.Εχω περασει ασχημες καταστασεις Καθριν ! Οταν με πηραν η οικογενεια Τρειντορ και με μεγαλωσαν με τοση στοργη αγαπη και πλουτο τους υποσχεθηκα πως μια μερα θα τους προσφερω περισσοτερα! Και να μαι τωρα εδω! Απο μικρη εταιρια την Τρειντορ κομπανι την εχω μετατρεψει σε κολωσσο! Διοικουμε αλλες τριαντα εταιριες. Στην κατωχη μου εχω τεσσερα εμπορικα κεντρα, μετοχες σε πενηντα εταιριες, ξενοδοχεια, επενδησεις σε καταστηματα και απασχολω σαραντα χιλιαδες ατομα! Δουλευω πολυ σκληρα Καθριν για να αποκτησω ολα αυτα!»

Τον κοιταζω με γουρλωμενα ματια ενω προσπαθω να συνειδητοποισω τα λογια του. Θεε μου ειναι πραγματικα πολυ πλουσιος.

«Δεν ξερω τι να πω.. δεν ηξερα πως εισαι ιοθετημενος...»
«Λιγοι ξερουν πραγματα για εμενα Καθριν.. και πιστεψε με εγω επιλεγω σε ποιους θα μιλησω.»

«Καλησπερα! Τι θα παρετε;»
«Εμ ζυμαρικα ντε βελα»
κοιταζει το καταλογο και επειτα εμενα.
« Ενα κρασι Ειστεργουντ 1985..»
Ο σερβητορος απευθηνεται σε εμενα.
«Φιλετο Γκασπαρ παρακαλω»

Αφου εφυγε ο Αλεξαντερ κοιταζε αλλου αποφευγοντας το βλεμμα μου που ηταν γεματο ερωτηματικα..

«Και στον ελευθερο σου χρονο τι κανεις;»
Χαμογελαει πονηρα..
«Αμ τα χομπι μου οπως και τα γουστα μου ειναι πολυ ακριβα δεσποινης Ρει! Εστιοπλοια,Πτησεις,Ταξιδια,Αγορες κανω πολλα ακριβα και ενδιαφεροντα πραγματα!»

Θεε μου ποιος νομιζει οτι ειναι! Ισως περασε πραγματικα δυσκολα χρονια και τωρα προσπαθει να περναει καλα διχως να τον ενδιαφερει τιποτα!

«Και με τις σχεσεις σου;» Ρωταω δισταζοντας...
Σηκωνει το φρυδι και με κοιταζει!
«Ηξερα πως εκει θα κατεληγες! Λοιπον.. Οπως ξερεις δεν εκανα σχεσεις.. ξερεις ηδη τους λογους! Ηθελα απλα να περναω καλα χωρις ζηλειες και τσακομους! Δεν θελω κανεναν πανω απ το κεφαλι μου να μου λεει τι να κανω! Ειχα προσπαθησει αρκετες φορες να κανω καποια σχεση μα στην δευτερη κιολας μερα δεν αντεχα..»

Κανει μια παυση σαν να μην θελει να παει παρακατω!

«Γενικα καθριν εχω εναν περιεργο τροπο στις σχεσεις μου με τις γυναικες.. Τα γουστα μου ειναι πολυ ιδιαιτερα! Θα ηθελα πολυ να κανω καποια απο αυταα τα πραγματα και μαζι σου ομως εσυ εισαι διαφορετικη Καθριν και δεν νομιζω να εισαι ετοιμη για κατι τετοιο»

Τον κοιταζω περιεργα χωρις να καταλαβαινω τι θελει να πει!
«Τι εννοεις;»
«Θελεις να ερθεις στο διαμερισμα μου αποψε;»
«Φυσικα.. Θελω να αρχισω να μαθαινω για εσενα.. ομως φοβαμαι πως αυτο σε καταπιεζει και σε κανει να νιωθεις πως εισβαλω στην ζωη σου!»

«Αυτο θελω Καθριν! Να εισβαλεις και εκει να μεινεις! »

Mr. TradorDonde viven las historias. Descúbrelo ahora