Ο Λιαμ με αφησε ακριβως κατω απ το σπιτι μου.Εβαλα μια φορμα και πηγα για τρεξιμο.Χρειαζομουν ενα τροπο να διοχετευσω την ενεργεια.
Οταν εφτασα σπιτι ηταν ηδη τεσσερις .Εκανα ξανα ενα γρηγορο ντουζ και περασα ολο μου το σωμα με κρεμες.Καθησα στο σαλονι φοροντας το μπουρνουζι μου και εβαψα τα νυχια μου εντονο κοκκινο χρωμα.Προτιμησα μαυρα εσωρουχα και ενα εφαρμοστο, κοντο, τιραντα, μαυρο φορεμα.Φορεσα τις μπεζ ψηλοτακουνες γοβες μου και σηκωσα τα μαλλια μου με προσοχη ψηλα.
Ηταν πλεον οκτω... Ακουω την κορνα της μερσεντε και κατεβαινω. Ο Λιαμ στεκεται εκει μπροστα και μου ανοιγει την πορτα ενω χαμογελαει τυπικα.
«Δεσποινις Ρει.»
«Γεια σου Λιαμ»
Του χαμογελαω ζεστα και μπαινω στο αυτοκινητο.Μετα απο δεκα λεπτα ειμασταν ηδη εκει.Ο Λιαμ με οδηγησε ως την πορτα του διαμερισματος που ηταν ανοικτη.Εκλεισα την πορτα πισω μου και εβγαλα το σακακι μου καθως το κρεμασα στην μεγαλη ξυλινη κρεμαστρα διπλα στην πορτα. Προχωρησα προς στο σαλονι..
Ο Αλεξαντερ ηταν ορθιος και κοιτουσε στην μεγαλη τζαμαρια με θεα ολο το φωτεινo Χιουστον. Στο χερι του κραταγε ενα ποτηρι κρασι..
Ξεροβηχω για να κανω αισθητη την παρουσια μου.Εκεινος αμεσως γυριζει.. Τα πρωτα κουμπια του λευκου πουκαμισου του ηταν ηδη ξεκουμπωτα. Τα μαλλια του ηταν ανακατομενα ενω το βλεμμα του σκοτεινο.Ισως απ την κουραση του γραφειου μα αυτο δεν εμποδιζει κανεναν να διακρινει το ποσο σεξυ ειναι.
Με εξεταζει με τροπο που ειναι σαν να μπορει να δει μεσα απο το φορεμα μου.Δαγκωνω τα χειλη μου και γλυφει τα δικα του.
«Πως εισαι;» Σπαω την σιωπη και τον πλησιαζω..
«Κουρασμενος... μεγαλη μερα σημερα.» Αφηνει κατω το ποτηρι του και ποιανει απαλα απ την μεση φερνοντας με κοντα του ενω εγω ακουμπαω τα χερια μου στο στηθος του.
«Πως ειναι τα οπισθια σας δεσποινις Ρει; Ελπιζω να μην πονατε ακομα»
Λεει με φωνη τελειως βραχνη και αισθισιακη..ενω το χερι του κατεβαινει και χαιδευει αργα το οπισθιο μου.
Ανοιγω το στομα που απελευθερωνοντας μια μικρη ανασα..«Ειναι ενταξει!»
Χαμογελαει ικανοποιημενος που με κανει να χανω τις αισθησεις μου μονο με ενα του αγγιγμα.
Τραβαει την κοτσιδα μου σιγα ωστε να κανω πισω το κεφαλι μου.. Αφου το κραταει εκει μυριζει τον λαιμο μου ενω τα δοντια του περνουν ξυστα απο τον ωμο μου.
أنت تقرأ
Mr. Trador
عاطفيةΗ εικοσι δυαχρονη Καθριν Ρει πιανει δουλεια σε μια μεγαλης φημης λογο τρομερης επιτυχειας εταιρειας την Τρειντορ κομπανη ως οικονομικη συμβουλος! Η Καθριν ερωτευεται απ την πρωτη στιγμη το αφεντικο της.Τον πολυεκατομιριουχο νεαρο Αλεξαντερ Τρειντορ...