25. Bölüm

590 20 1
                                    

Edward şaşkınca kenetli olan elimize bakarken Zayn'e gülümseyip elimi tutan elini daha sıkı kavrayıp
konuşmaya başladım.

"Evet yakında evleniyoruz."

Yutkunup kırgın ve dolan gözlerini gözlerimle birleştirdi.

"Mu-mutluluklar."

Kapıdan çıkmadan söylediği söz üzerine onunla ilk tanıştığım an gözümün önüne geldi.

-2002-

Arabadan inip neredeyse boyum kadar olan okul çantamı güçlükle sırtlayıp her şeyin yolunda olduğunu göstermek adına dedeme genişce sırıttım. Dolan gözlerimle sınıfa girdiğimde dedemi şimdiden çok özlediğimi farkettim.

"Hey şuna bakarmısınız bebek gibi ağlıyor."

Esmer kıza şaşkınca bakarken yanıma gelip omzumdan itledi.

"Ezik."

Tüm okulun korktuğu aynı zamanda da tüm kızların hayran olduğu bizden bir yaş büyük olduğunu bildiğim çocuk yanıma gelip elimi sıkıca kavrayıp beni omzunun altına aldı.

"Bana bak bir daha bu kıza bırak sataşmayı on saniyeden fazla göz temasına girdiğini görürsem seni mahvederim."

Kızın kolunu sıkıca tutup tısladı.

"Duydun mu beni."

"E-evet duydum."

Sınıftan beni çıkarıp hızlıca bahçeye götürdü.

"İyimisin?" Bu yaşta olmasına rağmen erkeksi sesi kulaklarımı doldururken başımı olumlu anlamda salladım. Gülümseyip yanağımı okşadı.

"Seni kimsenin üzmesine izin vermem sen benimsin sadece benim."

-Günümüz-

Kapının büyük bir gürültüyle kapanmasıyla anılardan sıyrılıp yerimde sıçradım. Ne zaman dolduğunu bilmediğim gözlerimi elimin tersiyle silip Zayn'e baktım. Endişeyle bana bakıyordu. Ela gözlerinde ki hayal kırıklığı kalbimi binlerce parçaya ayırmıştı. Derince bir nefes alıp Zayn'e sarıldım.

"Onunla sevgili değildik Zayn yemin ederim ki değildik o sadece her zaman yanımda olup beni sevdi. Senden başka kimseyi sevmedim sevememde."

İfadesizce suratıma baktıktan sonra alnıma uzun bir öpücük bıraktı.

Şuan gerçekten şoktaydım. Zayn'nin sinirlerine hakim olamayıp boynumu sıkmasını, saçımı yolmasını, ortalığı kırıp dökmesini beklerken o gayet sakince beni kolları arasına almıştı.

"Seni seviyorum. Kimsenin aramıza girmesine izin vermem."

*****
ZAYN

Nasya'yla kahvaltımızı ederken telefonumun çalmasıyla elimde ki bardağı masaya bırakıp siyah iphonemi alıp yanıtla tuşuna bastım. Louis'in neşeli sesi ve dedikleri benimde neşelenmemi sağlarken bana meraklı gözlerle bakan Nasya'nın ağzına reçelli ekmeği sokup yanağını sıktım. Louis telefonu kapatınca telefonumu masaya bırakıp söze başladım.

"Bugün barda bir parti olucakmış onun haberini verdi."

Gözlerini kısıp tek kaşını kaldırdı.

"Peki barda parti olması seni neden bu kadar sevindirdi Zayn."

Yanına gidip ellerini avucumun içine alıp dudaklarımı bastırdım.

"Beni sevindiren parti değil Louis'in yani kardeşimin mutluluğu. Uzun zamandır barında güzel bir gece planlıyordu en sonunda gerçekleşecek."

Bir Mafyaya AşığımHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin