5. Bölüm

1.4K 106 9
                                    

NASYA

Hıçkırıklarım ağlamamla karışıp içler acısı bir durum aldığında Brad denilen adama yalvarmaya başladım.

"Lütfen ona zarar verme lütfen."

"Sende mi yoksa Zayn Malik'in büyüsüne kapıldın? ona aşık olan binlerce kadından birisin sadece."

Zayn kucağımda olan başını yavaşca yukarı kaldırıp gözlerini araladığında bakışlarımı ona çevirip burnumu derince çektim.

"İyi-iyimisin zayn"

Zar zor "iyiyim" dedi iç çamaşırlarıyla durmamı yeni görmüş gibi gözlerini kocaman açarak.

"Brad üstüne giyebileceği bir şey ver" diye bağırdığında Brad uzun ve sesli bir kahkaha attı.

"Ahh Zayn, şuan sana istediğimi yapabileceğim halde hala bana emir vermeye çalışıyorsun"

Zayn önüme geçmiş bedenimi saklamaya çalışırken Brad beni saçlarımdan kavrayıp Zayn'in yanından hızlıca çekti.

"Hiç dokudunmu bu pürüzsüz vücuda Zayn" dedi parmaklarını belimde daieresel şekilde gezdirirken. Ağlamamak için dudağımı dişlediğimde onun bana dokunması ölmek istemem için çok büyük bir nedendi. Bakışlarımı Zayn'e çevirirken yüzünde ki sinir, kıskançlık, öfke herşey belli olucak cinstendi. Kaşlarını çatmış, alın ve boyun damarları belli olan ve gözlerinin önüne sanki siyah perde çekilmiş bir Zayn vardı.

"Elini hemen şimdi çekmezsen Brad vücudunda tek bir sağlam parmağını bırakmıcam sonra o parmakları napıcağımı daha öncede adamın Alex'de göstermiştim"

Zayn'nin suratında arsız bir gülümseme belirirken Brad'in suratı düşmüş ardından ise elimdeki saçlarını daha da sıkıp canımın kat ve kat yanmasına neden olmuştu.

"Senin Alex'e yaptığını benim bu sarı sürtüğe yapmama ne dersin Zayn Malik?"

"Ona bikere daha dokunursan sana yapıcaklarımı tahmin bile edemezsin sana öyle şeyler yaparım ki beni öldür diye yalvarırsın ama seni öldürmem acı çeke çeke bir it gibi gözümün önünde can verirsin."

Zayn'e cevap vereceği sırada Brad'in telefonu çalmıştı cebinden çıkarıp arayana baktıktan sonra beni Zayn'nin üstüne itleyip odadan çıktı. Ardından Zayn gözlerini bana dikmiş sinirli bir şekilde söylenmeye başladı.

"Evde hep böyle mi gezersin" dedi iğleneleyici gözlerle vücudumu süzerken.

"Herkes kendi evinde rahat olur, hiç kimse yeni tanıdığı biri yüzünden başına belalar geleceğini hesaba katmaz çünkü"

Mahçupca bana baktığında sessizce fısıldadı.

"Özür dilerim"

"Başın nasıl" dedim adamın vurduğu yerde parmağımı gezdirirken.Acıyla inlediğinde parmağımı hızlıca başından çektim. Çektiğim elimi havada tutup kıkırdadığında gözlerimi kısarak ona baktım.

"Bu durumda nasıl gülebiliyosun" dedim hayretle bakarken.

"Hala anlamadın mı" dedi burnumu sıkarken.

Hala şaşkınca ona baktığımda gülmesine anlam verememiştim.

"Neyi"

Ellerini gözümün önünde salladığında bileğinde ki ipi çözdüğünü yeni anlayabilmiştim.

"Şimdi beni iyi dinle Brad kapıdan girince onun dikkatini dağıtabildiğin kadar dağıt dedi ve duraksadı.

"Ee devam et sonra?"

Bir Mafyaya AşığımHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin