29. Bölüm

394 10 0
                                    

Yanıma hızlıca gelip elimi kavradığında ona sarılmamak için kendimi zor tuttum.

"Kötü bir şey mi oldu Zayn?"

Sorusunu duysamda olanları ona söylemeye cesaretim olmadığı için sustum.

"Lanet olsun cevap versene ne oldu?"

Onu kendimden ayırıp hızlı adımlarla yukarı odama çıktım. Odaya girip kapıyı kilitlememle kapıyı yumruklamaya başladı.

"Aç şu kapıyı Zayn!"

Kendimi zar zor toparlayıp cevap verdim.

"Git."

Ağlama sesini duyduğumda onu bu hale soktuğum için kendime kızıp yerimden kalkıp duvara yumruğumu duvara sertçe geçirdim.

"Git diyorum sana Nasya git!"

"Neler oluyor Zayn lütfen aç kapıyı."

Kapıya hızla yönelip açtıktan sonra Nasya'yı içeriye çekip yatağa fırlattım.

"Bu evden bugün gidiceksin. Her şey bitti. Ben bittim. Biz bittik."

Gözyaşları hızlanırken onu kollarım arasına alıp öpmemek için kendimle savaş verdim.

"Ne diyorsun sen Zayn ne değişti az önce beni sarıp öpen adam neden şimdi gitmemi istiyor."

Yüzümü başka tarafa çevirip keskin ses tonuyla konuşmaya başladım.

"Seni sevdiğimi sanmışım fakat yanılmışım. Ben kimseyi sevemem bunu bir kez daha anladım. Senin bırak yüzünü görmeye sesini bile duymaya tahammülüm yok artık. O yüzden bu evden gidiceksin. Seni istemiyorum."

Acıyla gülümseyip yerinden kalkıp elimi tuttu.

"Tüm bu olanlar şaka dimi. Lütfen şaka olduğunu söyle."

Elimi elinden kurtarıp kendimi geriye çektim.

"Kendini fazla kaptırdın. Duygular hakkında öğrenmen gereken ilk şey bedeli olduğudur. Üzgünüm ama bitti."

Ağlaması içler acısı bir hal alırken kollarını boynuma sardı.

"Lütfen beni terketme."

Saçlarını okşamak için kalkan elimi yumruk yapıp bacağımın yanına indirdim.

"Nasya seni sevmiyorum. Git artık. Yanımda olmanı istemiyorum."

Kollarını benden ayırıp yere oturdu.

"Beni hayatta en çok korktuğum şeyle baş başa bıraktın."

Soran gözlerle ona baktığımda gözlerini gözlerime sabitledi.

"Terk edilmek."

"Seninle olmaktan sıkıldım, artık sende benim için herkes gibisin."

Bacağımı kavrayıp suratını dizime yasladığında hıçkırarak ağlamaya devam etti.

"Yalan söylüyorsun Zayn. Böyle yapmanın sebebi her ne bilmiyorum ama beni seviyorsun. Lütfen beni bırakma. İstediğin her şeyi yaparım. Lütfen Zayn lütfen sensiz yapamam."

Onu ittirip kolunu yere çarpmasını sağlarken kendime sinirlenip yanına eğilerek kolunu sıktım.

"Ne olucağını sanıyordun ki? Gerçekten de benimle kalıcağını mı? Ben kimseyi sevmedim bunu sana en başında söylemiştim Anastasia Walker şimdide seni de sevmediğimi söylüyorum."

"Beni sevdiğini biliyorum."

"Ben kimseyi sevmem. Onlar beni sever bağlanır. Bende onları hevesimi alana kadar yanımda tutarım. Sende benim için bir hevestin senide elde edip bekaretini elinden aldım. Şuan benim gözümde diğer kızlardan hiç bir farkın yok."

Bir Mafyaya AşığımHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin