Açık olan kapıdan çıkıp son kez yaşlı gözlerimle Zayn'e baktım. Kalbim acıyordu. Daha dün seni bir daha üzmücem diyen adamın bunları yapması kalbimi binlerce parçaya ayırıyordu. Bacaklarımın beni taşıyamayacağını hissettiğimde gözümdeki yaşları elimin tersiyle silip kapıyı büyük bir şiddetle kapatıp bahçede yürümeye başladım.
"Nasya!" Diye sertçe bağırdığında yutkundum. Başımı arkaya çevirip ona bakarken gözlerinin dolduğunu gördüm.
"O kız benim eski sevgilim siz gittikten sonra eve geldi ve ne olduğunu anlayamadan da bana sarıldı. Lütfen gitme sana yemin ederim seni seviyorum. Eğer bana inanmıyorsan" elimi tutup kalbinin üstüne koydu.
"Ona inan bir tek senin yanında delice çarpıyor, senin yanında sol yanım dar geliyor." sarışın kızın kapıya çıkmasıyla elimi sertçe Zayn'nin elinden ayırdım.
"Kalbim.. kırıldı artık. Çünkü kalbimi kıracak kadar çok sevdim seni."
"Zayn sevgilim bu kız kim?"
"En kötüsü de ne biliyormusun Zayn. Sana güvenmiştim aşkına inanmıştım. Saçmalıktı başından beri saçmalıktı inanmam. Şuan yaşayan bir ölüyüm. Aşık olduğum adam bana deli gibi aşık olduğunu söyleyen adam aslında beni hiç sevmemiş."
"Seni.."
"Kes sesini!" sesim gecenin karanlığında yayılırken ellerimi saçlarımdan geçirdim.
"Bitti Zayn. Kalbimi delik deşik ettin. Hoşçakal. Sevgilinle mutluluklar."
"Nasya."
Kolumdaki elini ittirdim.
"Kafana sok beyinsiz herif bitti."
Gözyaşlarım aralıksız akmaya başladığında bahçe kapısından çıkıp son kez arkama baktım. Bir daha onu göremiyecek olmam dünyada cehennemi yaşatıcaktı bana. Ama her ne olursa olsun buna dayanacaktım. Düşüncelerimden koparan telefonumun sesiydi montumun cebimden çıkartıp arayana baktım. Zayn yazısını görmemle önce aramayı kapatıp ardından telefonumu kapatıp cebime koyup gecenin bu saatinde napıcağımı düşünmeye başladım. Çünkü yanımda telefonumdan başka hiç bir şeyim yoktu.
Yaklaşık iki saattir ağlayarak yürüyordum. Şuan nerede olduğum konusunda hiç bir fikrim yoktu. Soğuk hava bedenimi buz kütlesine çevirmek için sanki hareketsiz kalmamı bekliyordu. Yanımda bir arabanın durunca ürkekçe adımlarımı geri geri attım. Harry'nin arabadan inmesiyle derin bir nefes alırken yanıma koşarak gelip kollarıyla üşüyen bedenimi sardı. Ellerimi Harry'nin boynuna sardığımda on dakikadır duran gözyaşlarım tekrardan akmaya başladı. Hıçkırıklarımı ısırdığım dudaklarımla engelledim.
"Lanet olsun evden çıktığından beri seni arıyorum."
"Harry ben.."
"Evdeyken konuşalım bunları hadi."
"Eve dönmücem."
"Oraya gitmicez güzelim hadi arabaya bin daha fazla üşüme."
Parmaklarımın üstüne basıp Harry'nin yumuşak yanağına öpücük bıraktım.
"Teşekkür ederim yanımda olduğun için."
********
ZAYN
"Senin burada ne işin var Perrie?" sesim odada yankı yaparken Perrie bakışlarını bana çevirdi.
"Seni özledim."
Elimi saçımdan geçirip ardından aniden boğazından kavrayıp sıktım.
"Şu sikik beynine sok aramızda hiç bir bağ yok ben Nasya'yı seviyorum." diye tıslandım yüzüne.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bir Mafyaya Aşığım
RomanceBelki de hayatımda ki tüm sorunlar yetmezmiş gibi birde suç işleme makinası Zayn Maliğe aşık olmak gibi bir hataya düşmeseydim, ya da onu alışkanlık edinmeseydim. O zaman başım daha az dertte olmaz mıydı? Büyük ihtimalle evet. Fakat hiç biri önemli...