ZAYN
Kafam o kadar karışıktı ki yol kenarından içki alıp sahile indim yaşadıklarımı denize dalmış düşünürken gözlerim çoktan dolmuştu gelen ağlamayla karışık bağırma sesiyle başımı sağa çevirip sarışın kızı izlemeye başladım. Dolan gözlerimi elimin tersiyle sildim ve dikkatlice ona bakmaya devam ettim. Neden bu kadar kötü durumda olduğunu merak etmiştim. Banktaki çantasını alıp ilerlediğinde arkasından öylece bakakaldım zar zor yürüyordu istemeden sırıttım ve onu bir kaplumbağının doğurmuş olabilme ihtimalini düşündüm. Yolunu kesen adamları görünce gözlerimi sıkıca kapatıp tekrar açtım ve göz kapaklarımı kırpıştırmadan onları izlemeye başladım. Kaplumbağa gibi yürümesini bırakıp çıta gibi koşmaya başladığında dudağımın kenarını ısırıp izlemeye devam ederken adamın erkekliğine attığı tekmeyle sesli bir kahkaha attım. Adam kızın saçını sıkıca tutup çektiğinde elimdeki bira şişesini kenara fırlatıp hızlıca koşmaya başladım. Adamlardan biri kızın kafasında elindeki bira şişesini kırınca bilincini kaybetmiş olucak ki çimlere düştü. Ona aldırmadan adam soyunmaya başladığında hızımı arttırıp daha da hızlı koştum ve saniyeler sonra yanlarında olup adamın suratına yumruğumu geçirdim. Afalladıktan sonra üstüme yürümeye başladı, bu sefer biraz geri çekilip zıplayarak kafa attığımda boylu boyunca yere uzanmasını sağladım. Arkadaşları bu tarafa gelirken belimdeki silahı çıkartıp havaya iki el ateş edip keskin tonda konuştum.
"Eğer bir adım daha atarsanız sizi öldürürüm"
Başlarını sallamakla yetinip geri geri ilerlediler bende kızı kucağıma alıp hızlıca arabama ilerledim. Arka koltuğa onu yatırıp kendim sürücü koltuğuna geçtim ve gaza yüklenip evime sürdüm. Dakikalar sonra evin önünde olup frene köklendim. Arabadan inip kızı kucağıma alıp bin bir güçlükle açtığım evin kapısından içeri girip merdivenlerden yukarı çıkıp onu yatağıma yatırdım. Gözlerim kanayan başına takıldığında aşağıya hızlıca inip pansuman yapmak için sargı bezi pamuk tentürdiyot ve sargı bandı alıp tekrar yukarı çıktım. Yatağa uzanıp başını kucağıma yerleştirdim, dolgun dudaklarına gözüm kayarken başımı biranın etkisinden çıkmak için sağa sola salladım. Kanayan tarafı tendürdiyotla silip sargı bezini yerleştirdim ve bantladım ardından yatağa yavaşça yatırıp üstünü örttüm. Pürüzsüz yüzünde ellerimi nazikçe gezdirdiğim de istemeden kalbim hızlıca atmaya başladı kendimi bildiğimden beri bir kız için kalbimin böylece atmadığı aklıma gelince cebimden telefonu çıkartıp onun bu kadar masum uyurken fotoğrafını çektim ve yanına uzanıp onu izlemeye başladım.
"Beni bırakma" diye sayıkladığında endişeli gözlerle ona baktım "nolur beni bırakma" diye tekrar fısıldadığında ise kollarımı vücuduna dolayıp onu kendime çektim yüzünü boynuma gömüp ellerini belime sararken saçlarını okşayıp içine çektiğinde insanı sarhoş edicek kokusunu kokladım.
NASYA
Sabah gözlerimi açtığımda karşımda son derece masum bir şekilde uyuyan esmer bir erkek vardı geceyi hatırlamaya çalışıp gözlerimi kocaman açtım ve yataktan fırladım aynada ki görüntüme baktığım da hiç dokunulmamış olduğunu görüp derin bir nefes aldım ve başımın ağrısıyla aynada başıma baktım pansuman yapılmıştı. O pislik herifin kafama vurması aklıma geldiğinde lanetler okudum. Başımı yatağa çevirip yatakta oturur pozisyona geçmiş pür dikkat beni izleyen çocuğun yanına yaklaştım.
"Beni sen mi kurtardın"
"Evet" dedi yataktan kalkarken.
"Burası" dedim cümlemi tamamlayamadan yataktan kalkıp suratıma bakmadan devam etti.
"Burası benim evim baygındın ve bende seni buraya getirdim. Beraber yatma konusuna gelecek olursak sayıklıyordun ve bende mecbur kaldım."
Bir kaç arkadaşımın da uyurken aynı kelimeleri söylediğimi bana anlatmasalardı şuan onunla kavga ediyor olurduk. Şaşkınca ona bakarken devam etti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bir Mafyaya Aşığım
RomanceBelki de hayatımda ki tüm sorunlar yetmezmiş gibi birde suç işleme makinası Zayn Maliğe aşık olmak gibi bir hataya düşmeseydim, ya da onu alışkanlık edinmeseydim. O zaman başım daha az dertte olmaz mıydı? Büyük ihtimalle evet. Fakat hiç biri önemli...