Kapının tıklatılmasıyla gözlerimi devirip ağzımı araladığım sırada "gel" demekten vazgeçip başımı sağa döndüm. Bir kaç dakika daha tıklatılan kapı sayesinde oflarken ses kesildi. Edward'ın gittiğini sandığım anda açılan kapıyla gözlerimi kapattım. Adım sesleri bana doğru yönelirken çok geçmeden nefes alış verişlerini hissetmeye başladım.
"Burdasın." Derince bir nefes alıp elini yanağımda gezdirmeye başladı.
"Hala gerçekten yanımda olduğuna inanamıyorum, sanki bu kapıdan çıkarsam sen kaybolucakmışın gibi."
Saçlarımı okşayan elleri sayesinde huzuru tüm vücudumda hissederken kalkıp kollarına sarılmamak için kendimle savaş verdim.
"Hiç kimse umurumda değil ben bir tek senin için yaşıyorum güzelim."
Kendimi daha fazla tutamayıp yataktan hızlıca kalktım. Edward şaşkın gözlerini bana sabitlerken ona aldırmayıp kollarımı boynuna sıkıca sardım. Ellerini belime yerleştirdiğinde kendimi geri çekip gülümsedim.
Yanıma yavaşca oturduğunda başımı omuzuna yerleştirdim. Saçıma derince bir öpücük bıraktı. Kollarını belime daha sıkı sarıp fısıldadı.
"Senin aşkına doyamadan ölmek en son istediğim şey."
ZAYN
"Bugün kafa dağıtmaya ne dersin?" Bakışlarımı Stellaya çevirip hayretle baktım.
"Sen kendini ne zannediyorsun? Anastasia'nın yokluğunda onun yerini doldurabileceğini düşünüyosan çok yanılıyosun."
Yanıma gelip elimi avucunun içine aldı.
"Yanılıyosun Zayn ben sadece sana yardım etmeye çalışıyorum."
Stella'yı itleyip ellerimi saçımdan geçirdim.
"Yardıma ihtiyacım yok benim bitek Nasya'ya ihtiyacım var. Nerden çıkıp geldin bilmiyorum ama evimden git."
"Zayn bana bir şans ver her şeyi sana unutturabilirim."
Kolundan tutup hızlıca onu peşimden sürüklemeye başladım. Yatak odamıza gelince Nasya'yla birlikte olduğumuz bir fotoğrafı alıp gözünün içersine sokarcasına gösterdim.
"Onu unutturabilirmisin bana." Sessizce güldüm. "Sen onun tırnağı bile olamazsın. Bırak onu unutturmak onu bi saniye bile aklımdan çıkarmamı sağlamıyosun."
"Soyun."
Şaşkınca ona bakarken kısa dar elbisesini bi anda çıkarıp yanıma gelip sert ses tonuyla konuştu.
"Sana soyun dedim Zayn."
Bir kaç adım gerileyip cevap verdim.
"Saçmalıyorsun Stella çabuk üstünü giyin."
"Benimleyken her şeyi unutucaksın sana söz veriyorum."
Dudaklarının dudaklarıma kapanmasıyla kendimi geri çekmeye çalışsamda başaramadım. Kalçalarından tutup onu kucağıma aldığımda seslice inledi. Yatağa yatırıp üstüne çıktığımda Stella'yla göz göze geldik gözlerindeki zafer ışığı kendini belli ederken bi anda karşımda Nasya'yı gördüm. Dudaklarımızı tekrar birleştirirken bu sefer karşımda ki Nasya'ymış gibi istekli ve heycanlıydım. Dudaklarımızı ayırıp Stella'ya baktığımda Nasya'nın görüntüsünün kaybolmasıyla üstünde hızla kalkıp kolundan tutup odadan hızla çıkarttım.
"Defol git." Gözlerinden yaşlar akarken umursamayıp yerde duran elbisesini alıp suratına fırlattım.
"Sakın aşağıya indiğimde burda olma."
Titreye titreye merdivenleri inerken odaya girip kapıyı kapatmamla fotoğrafımızı duvarla buluşturdum. Yere düşen cam kırıklarıyla beraber bağırdım.
"Senden başka birine dokunamazken senden başka birini nasıl sevicem."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bir Mafyaya Aşığım
RomanceBelki de hayatımda ki tüm sorunlar yetmezmiş gibi birde suç işleme makinası Zayn Maliğe aşık olmak gibi bir hataya düşmeseydim, ya da onu alışkanlık edinmeseydim. O zaman başım daha az dertte olmaz mıydı? Büyük ihtimalle evet. Fakat hiç biri önemli...