Terler içinde ve çığlıkla uyandığımda yanımda Zayn'i görmemle derin bir nefes aldım.
Zayn endişeyle gözlerini açıp boştaki elimi kavradı. "İyimisin."
Elimi yüzünde, saçlarında,boynunda gezdirirken fısıldadım."Sensiz yapamam."
"Kötü bir kabus sadece güzelim. Yanındayım ve gitmeye hiç niyetim yok.
Başımı göğsüne koyup tekrar gözlerimi kapatırken. belime sarılan güçlü kollarıyla gülümsedim. Gülümsememe karşılık verip söze girdi.
"Seni seviyorum."
Dudaklarımı dudaklarına yaklaştırdım.
"Seni özledim."
Söylüceği şeyden vazgeçip yarım gözlerini tam açarken belimi kavrayıp altına aldı. Uzun zamandır birlikte olmadığımız göz önüne serildiğinde ikimizde ilk gibi heyacanlı, istekli ve utangaçtık. Yavaşça üstümüzdekilerden kurtulup vücutlarımız birleştiğinde odayı ritimsiz nefes alış verişlerimiz doldurdu. Çıplak bedenimi vücuduna yaslayıp boynunu derince emdikten sonra morarmasını zevkle izledim. Bu halim karşısında saçımı okşayıp belimden tutup sıkıca sıktı.
"Sen büyüleyici bir kadınsın. Nasıl olurda her defasında bana ilk sevişmemiz gibi bu heyacanı yaşatabiliyorsun?
Dudaklarımı dudaklarına bastırıp bedenimi üstüne bıraktım.
"Sana aşığım Zayn Malik.
Sağ göğsümle boynum arasına dişlerini geçirdiğinde inledim. Dudaklarınının gerildiğini hissettiğimde kafasını tutup devam etmesi için bastırdım. Art arda ısırıklarına ve emmelerine dayanamayan vücudum morarırken gülümsedim.
"Sana ait olduğuma dair bir imza taşımak bana gurur veriyor."
Aşkla suratıma bakıp saçımı kulağımın arkasına sıkıştırdı.
Artık vücudunda bir morarığınla değil Malik soyadıyla benim olduğunu göstermek istiyorum.
Şaşkınca ona bakarken yanağıma derin bir öpücük bıraktı."Haftaya bugün evleniyoruz güzelim."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bir Mafyaya Aşığım
RomanceBelki de hayatımda ki tüm sorunlar yetmezmiş gibi birde suç işleme makinası Zayn Maliğe aşık olmak gibi bir hataya düşmeseydim, ya da onu alışkanlık edinmeseydim. O zaman başım daha az dertte olmaz mıydı? Büyük ihtimalle evet. Fakat hiç biri önemli...