Veranda da havanın buz gibi olmasına rağmen karşımda tüm ciddiliğiyle oturan Zayn'e bakıp elimi saçlarımdan geçirdim.
"Yani her şey büyükannemin planı öylemi."
Elimi tutup dudaklarına bastırdı.
"Üzgünüm ama sanırım evet."
Acıyla gülümsedim.
"Pişman olmam için elinden geleni yapıcağını söylemişti."
Gözlerimden yaşlar bir bir inerken isyan edercesine konuştum.
"Kendi hayatımda sahte biriymişim gibi hissediyorum. Herkesin hakkımda bir fikri var, fakat ben tamamen farklı hissediyorum."
Ayağa kalkıp hızla odaya girdi ve saniyeler içinde elinde ceketiyle geldi. Ceketini üstüme atarken beni ayağa kaldırıp oturduğum yere oturup beni kucağına yerleştirdi.
"Seni ne kadar özlediğim hakkında hiç bir fikrin yok." Saçıma öpücük bıraktığında ellerimi sakallarına götürüp burnumu boynuna bastırdım.
"İki kalp birbirine bu kadar benzer ve duyguları bu kadar uyumlu olabilir."
Yüzünde aniden oluşan gülümsemeyle birlikte kollarını vücuduma sıkıca sardı.
"Benim için bir tek sen varsın Zayn. Değil büyükannem bütün dünya karşımda dursa bile ben hep seninle olucam."
Yanağımı okşayıp dudaklarını alnıma bastırdı. Başımı göğsüne yaslayıp gözlerimi kapattım. Kollarında olduğum adama aşıktım. Aşkından başka hiç bir duygu hissedemiyordum. Sevgisi bedenimde o kadar yoğunduki onun için herkesten herşeyden gözümü kırpmadan vazgeçebilirdim. Ben karanlık boşluğa dalmış düşünürken kısık ve güçsüz ses tonu düşüncelerimi böldü.
"Tek başıma iyi idare ediyordum. Kabullenmiştim. Sonra sen geldin. Elini koyduğunda göğsüme yada omuzuma duruşunu değiştiriyor dünya." Duraksayıp devam etti. "Seni ilk sahilden eve getirdiğimde bütün gece seni izledim. Sanırım seni sevmeye o zaman başladım. Sonra sevgim her saniye biraz daha fazla arttı. Şimdi ise sensiz olamıyacağımın farkındayım. Sen benim için teksin ve senin yerini doldurabilecek hiç bir kimse yok." Sesi kırık çıkmaya başladığında ağladığını hissetmiştim.
"Sensiz olamam."
Ayağa kalkıp ellerimi suratına yerleştirdim.
"Bana bak!"
Yaşlı gözlerini gözlerime sabitlediğinde ne zaman dolduğunu bilmediğim gözlerimden akan yaşı elimin tersiyle silip ellerini tutup dudağıma bastırdım.
"Sana bugün burada söz veriyorum Malik. Her ne olursa olsun ben her zaman yanında kalıp seni sevicem. Sen benim aşık olduğum adamsın. Sana tahmin ettiğinden daha büyük bir aşkla bağlıyım benim her şeyim sensin."
Kendini toparlayıp burnunu çekip gülümsedi.
"Seni sevmek için dünyaya geldiğimi düşünüyorum."
Bende gülümsediğimde alnını alnıma bastırdı.
"Zor günler geçirdik, geçiriyoruz ve eminim ki geçireceğizde."
Yanağımı baş parmağıyla okşayıp devam etti.
"Sadece gülümsüyorsun ve bütün o gürültü yok oluyor. Bütün o karanlık dağılıyor. Her kötü şey acı vermemeye başlıyor."
Gözlerimi aşk dolu bakan gözlerine sabitleyip utançla başımı yere eğdim.
"O kadar güzel bakıyorsun ki Zayn.. Bana baktığın zaman hissettiklerimi seviyorum."
Genişçe gülümserken cevap verdi.
"Sana tapıyorum kadın."
*******
ZAYN
Gözlerimi aralamadan kolumu yan tarafa atıp Nasya'yı belinden çekip vücuduma bastırdım. Ensesine öpücük bıraktığımda kıkırdadı.
"Niye uyumuyosun?"
Ellerimle saçlarını okşayıp cevap verdim.
"Hayat kısa. Ölümün ne zaman geleceği belli değil. Sen benim yanımdasın ve ben bunun tadını çıkarmak istiyorum. Sen herşeyden daha güzelsin."
Başını göğsüme koyup ellerimizi birleştirdi.
"Son nefesimde yada son nefesinde hiç farketmez biz hep beraber olucaz." tuttuğu elimi havaya kaldırdı.
"Ellerimiz birbirine kenetli tıpkı kalplerimiz gibi. Ve sana söz veriyorum Zayn Malik bu büyüyü kimsenin bozmasına izin vermicem."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bir Mafyaya Aşığım
RomanceBelki de hayatımda ki tüm sorunlar yetmezmiş gibi birde suç işleme makinası Zayn Maliğe aşık olmak gibi bir hataya düşmeseydim, ya da onu alışkanlık edinmeseydim. O zaman başım daha az dertte olmaz mıydı? Büyük ihtimalle evet. Fakat hiç biri önemli...