"Hayır!" Derin nefes alışlardan sonra Zayn'in sesi bu sefer daha sesli ve titrekti.
"Hayır! Hayır lütfen beni bırakma!"
Gözlerimi zorlukla aralayıp telaşla elimi yan tarafa götürüp gece lambasının düğmesine bastım. Ardından başımı Zayn'e çevirdim terler içinde kalmıştı.
Üstümde ki tişörtümü çıkarıp hızlıca yüzündeki terleri silip kenara fırlattım."Hayatım." ellerimle yüzünü okşadım. Ses vermediğinde "Zayn." diye yalvarırcasına bağırdım.
Hışımla yatakta doğrulup ben ne olduğunu anlayamadan kollarını vücuduma sarıp kemiklerimi kırarcasına sıktı.
"Yaşıyorsun lanet olsun. Bir an sensiz kaldığımı düşündüm. Her şey çok kötüydü yemin ederim. Eğer sen gerçekten yaşamıyor olsaydın.." sözünü kesip dudaklarımızı birleştirdim.
"Geçti Zayn yanındayım. Senleyim. Beraberiz."
"Bunu kendine yapma" sorarcasına Zayn'e baktım.
"Rüyamda seni benim düşmanlarım öldürüyordu."
"Sadece rüya bu Zayn."
"Anlamıyorsun bu sadece bir rüya ama gerçek olma ihtimali var. Benimle olduğun sürece başın asla beladan kurtulmaz. Sadece yanımda olman bile onlara seni hedef yapıyor."
Terlemiş siyah tişörtünü hızlıca üstünden sıyırdım.
"Sen yanımda olduğun sürece tüm kötülüklere karşı dimdik ayakta durabilirim ama sen olmadan kesinlikle bunu başaramam."
Elini çeneme yerleştirdi.
"Seni korumak zorundayım. Sensiz yapamayacığımı biliyorum ama benleyken tehlikedesin."
"Zayn.."
Konuşmamı dudağıma bastırdığı işaret parmağıyla engelledi.
"Ben sana senin kadar temiz, güzel bir hayat veremem. Yol yakınken bırak beni. Ben seni anca beladan belaya sürüklerim Nasya."
Elini ellerim arasına alacağım sırada hızla yataktan kalkıp terasa açılan cam kapıyı araladı. Buz gibi hava içeri girdiğinde saniyeler içinde tüylerim dikleşmişti. Odadan çıkıp cam kapıyı kapattı. Dolan gözlerimi elimin tersiyle silip ayağa kalkıp üstümde bir şey olmamasını umursamadan yanına gittim. Soğuktan titremesine rağmen içeri gelmemeyi tercih edip ellerini demire dayamış gözlerini karşıdaki büyük ağaca odaklamıştı. Kollarımı boynuna sardım. Birkaç saniye karşılık vermesede sonra kollarıyla belimi sarıp beni iyice göğsüne yapıştırdı. Başımı hafifçe kaldırıp titreyen sesimle konuştum.
"Hala anlamıyormusun Zayn? Benim yerim senin yanın. Senden ayrı kalamam. Ben sadece senin yanındayken yaşadığımı hissediyorum."
Yüzüne yayılan gülümsemeyi görünce dudağımı dişledim.
"Seni her zaman beladan uzak tutucam güzelim."
"Biliyorum Zayn."
ZAYN
Saçlarını okşayıp uzunca öpücükler bıraktıktan sonra elini kavrayıp odaya girdim. Kendimi yatağa yavaşca bırakıp Nasya'nın gelmesi için kolumu açtım. Paytak adımlarla yanıma gelip tek dizini yatağa koyup bana gülümsedi. Kollarım arasında ki yerini aldığında ellerimi karnında birleştirdim. Saniyeler sonra yanımdan ne olduğunu anlayamadan hızlıca kalkıp karnımın üstüne oturup yanaklarını şişirdi.
"Beni çekici bulmuyormusun?"
Bu haline kıkırdayıp cevap verdim.
"Nerden çıktı bu güzelim"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bir Mafyaya Aşığım
RomanceBelki de hayatımda ki tüm sorunlar yetmezmiş gibi birde suç işleme makinası Zayn Maliğe aşık olmak gibi bir hataya düşmeseydim, ya da onu alışkanlık edinmeseydim. O zaman başım daha az dertte olmaz mıydı? Büyük ihtimalle evet. Fakat hiç biri önemli...