27. Bölüm

425 13 0
                                    

Büyükannemin sözlerini idrak etmeye çalışırken hışımla yerimden kalkıp Edward'ın yanağına sert bir tokat attım.

"Büyükanneme ne anlattığını bilmiyorum ama değil siz ikiniz bütün dünya bir araya gelse beni Zayn'den ayıramazsınız."

Kolumu aniden sıkıca kavrayıp sessizce konuşurken suratımı acıyla buruşturdum.

"Ben büyükanneye hiç bir şey anlatmadım."

Harry Edward'ın suratına yumruğunu geçirip elimden tutup beni yanına çekerken sinirli ses tonuyla konuştu.

"Bir daha sakın ona zarar vermeye kalkma. Bunun bedelini sana ağır ödetirim."

Edward  acıyla burnunu tutup ardından yumruğunu sıkıp Harry'e doğru adımlandığında büyükannemin sesiyle hepimiz ona yöneldik.

"Yeter! Kesin kavga etmeyi! Edward bana hiç bir şey anlatmadı. Anlatmasına gerek var mı sence kızım? Şu kapıdan çık ve önüne ilk gelen kişiye onu sor onu tanımayan birini veya onun hakkında tek iyi bir şey diyen birini bulamazsın. O katil Anastasia. O uyuşturucu kaçakçısı. Kaç kişinin hayatını mahvettiği hakkında bir fikrin var mı ?"

Ağlayarak yere oturup diz çöktüm.

"Ne olduğu umrumda değil. Onu seviyorum. Mutluluğu huzuru onun yanında buluyorum. Ona aşığım."

Yerimden kalkıp Harry'e yaslandım oda ayakta durmakta zorlandığımı anlayınca vücudumu kolunun altına aldı. Sözlerime Harry'nin beline tutunarak devam ettim.

"Zayn benim her şeyim onun için her şeyi yaparım. Eğer birlikte olmamıza karşı çıkarsan üzgünüm büyükanne ama bir daha suratımı asla göremezsin."

Yutkunup cevapladı.

"Asıl sen bu kapıdan çıkıp o adama gidersen artık bir büyükannen olmucak."

Dudaklarımı Harry'nin kulağına yavaşça yaklaştırıp sonradan pişman olucağımı bildiğim o kelimeyi söyledim.

"Gidelim Harry. Götür beni burdan."

Biz kapıya doğru ilerlerken büyükannem arkamızdan seslendi.

"Pişman olman için elimden gelen her şeyi yapıcam ama umarım pişman olmazsın. Hoşçakal"

Kapıyı kapatıp dışarı çıktığımız anda kollarımı Harry'nin boynuna sardım.

"Kendimi boşlukta hissediyorum." Hıçkırıklarım art arda gelirken Harry'e daha sıkı sarıldım.

"İkisinden birini tercih etmem imkansız napıcağımı bilemez bir durumdayım."

Saçıma minik bir öpücük kondurdu.

"Verdiğin kararlardan pişman olmanı istemiyorum bu yüzden uzun uzun düşün bu konuları."

Kollarımı ondan ayırıp arabaya ilerlerken Harry'e seslendim.

"Bara gitmek istiyorum."

Şaşkınca bana bakıp ardından hemen yanıtladı.

"Zayn bunu hoş karşılamıcaktır."

"Umrumda değil gitmek istiyorum Harry."

"Bu saatte açık bar bulmamız imkansız ama" cebinden küçük bir anahtarı çıkarıp salladı.

"Louis'in barı emrimizde."

Arabanın kapısını açıcağı sırada elini tutup kendime çevirdim. Yutkunup soran gözlerle bana baktı. Elimi yanağına götürüp okşadım.

Bir Mafyaya AşığımHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin