Dehşet gibi geçen günlerimizi arkamızda bırakalı sanırım bir hafta oluyor. Bu bir hafta içinde tüm günlerimi düşünerek geçirdim. İki adam ve iki köpek öldürmek benim için çok ağır ve zor bir durumdu. Her gece kabuslarla yatağımdan kalkıyordum. Benim aksime Zayn ise normal hayata, aldığı darbeler yüzünden oluşan yaraları iyileşir iyileşmez devam etti. Çünkü onun için adam öldürmek, kan dökmek bir yerleri yakmak çok normal bir durumdu. Tüm bunları oturmuş düşünürken tanıdık ve özlem duyduğum bir ses kulaklarıma doldu.
"İyimisin."
Başımı şaşkınlıkla ona çevirdim.
"Se-sen" dedim titreyen sesimle yanıma oturup gözlerime odaklandı.
"Olanları Zayn anlattı. Ne durumda olduğunu da. Düşündüm ki biraz dertleşmek iyi gelebilir."
Dolan gözlerime engel olamayıp akmasına izin verirken karşımda bana her ne olursa olsun büyük bir sevgiyle bakan adamın boynuna sarılıp ağlamaya devam ettim.
"Onlar her zaman gözümün önüne geliyorlar. Dayanamıyorum."
Elleriyle saçımı okşayıp fısıldadı.
"Geçicek hepsi bana güven Nasya, bu süreci beraber atladıcağız."
Olumlu anlamda başımı salladım.
"Seni özlemiştim iyi ki geldin."
Kırgınca gülümseyip kafasını çevirdi.
"Bu durumda seni yalnız bırakamazdım. Yaşadıklarının ne kadar zor olduğunu çok iyi biliyorum."
"Harry her gece kabuslarla uyanıyorum, gözümü her kapattığımda sanki onlar karşımda beliriyor."
Elimi tutup sıktı.
"Bak Nasya ben ilk birini öldürdüğümde tam 16 yaşındaydım. O adamı neden öldürdüm biliyor musun? Bir kadına tecavüz edecekti."
Elini elimden çekip saçlarının arasından geçirdi. O anları tekrar yaşıyor gibiydi."O kadın çığlıklar atarken onu sadece ben duydum. Kimse duymak istemedi çünkü. İnsanlar kendinden güçlü birilerini gördüğü zaman saklanır. O adamlar çok güçlüydü ama sende saklanmadın. Benim yaptığımı yaptın. Yanlarına gittiğimde adam bıçağını bana saplamaya çalışmıştı. Ya ölücektim ya da öldürecektim. Ben öldürmeyi seçtim. Sende öldürmeyi seçtin. Zaten doğru olanda bu. O insanlar pislik onları bu dünyadan ne kadar çok silersek o kadar daha yaşanılır bir hal alır. Bu yüzden asla üzülme. Köpekler konusunda da asla suçun yok mecburdun Anastasia anlıyor musun mecburdun güzelim."
Dizinin üstünde duran elini avucumun arasına alıp sıktım. Kırgınca bana bakıp gülümserken kapı açıldı. Zayn'in içeri girmesiyle elimi Harry'in elinden ayırdım. Yanımıza gelip ilk olarak Harry'e sarıldı.
"İyiki geldin Harry, Nasya'yı bir tek sen düzeltebilirdin zaten."
Yanağımı sıkıp gülümsedi. Gülümsemesine karşılık verip banada sarılmasını beklesemde bunu yapmayıp üstünü değiştirmek için yukarı çıktı.
Sessiz bir şekilde dakikalarca otururken Harry ayağa kalktı "Bende çıkıyım artık." kabanını almış giydiğinde Zayn merdivenlerden hızla indi.
"Ben çıkıyorum Anastasia geç gelebilirim beni bekleme."
Bir şey söylememe fırsat vermeden kapıdan çıktı. Gözlerim dolu bir şekilde kapıya takıldığında Harry anlamış olucak ki hızlı hareketlerle oda kapıya yöneldi. Kapıdan çıkacağı sırada elini kavradım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bir Mafyaya Aşığım
RomanceBelki de hayatımda ki tüm sorunlar yetmezmiş gibi birde suç işleme makinası Zayn Maliğe aşık olmak gibi bir hataya düşmeseydim, ya da onu alışkanlık edinmeseydim. O zaman başım daha az dertte olmaz mıydı? Büyük ihtimalle evet. Fakat hiç biri önemli...