Yılda bir kaç kez karşılaşabildiğimiz böylesine sıcak havayı fırsat bilip pijamalarımı hemen çıkartıp altıma siyah şortumu geçirdim. Dolaptan aldığım havlumuda alıp aynı saatte yatmamıza rağmen hala uyanmayan Nasya'nın alnına öpücük bırakıp merdiveneleri ağır adımlarla inmeye başladım. Havlumu şezlonga rastgele atıp kendimi serin havuza bıraktım. Su bedenimde ilk olarak ürperti hissettirsede sonradan yerini keyife bırakmıştı."Bensiz havuza girmek hiç yakıştıramadım sevgilim."
Nasya'nın gülen sesiyle başımı ona çevirdiğimde beyaz mayosu kusursuz fiziği ve dalgalı saçlarıyla tanrıçalar gibiydi. Ben ona gözlerimi dikmiş hayran hayran bakarken birden havuza balıklama atlayıp tam önümde kafasını çıkardı. Dilim tutulmuş gibi hissettiğimde elimi yanağına götürüp okşadım.
"Çok güzelsin lanet olsun."
Kollarını göğsüme koyup dudaklarımızı birleştirdi.
"Seni seviyorum."
Onu kendime sararken alnına öpücük bıraktım.
"Herşeyden vazgeçtim. Bir tek şey için yaşıyorum. Seni sevmek için. Seni mutlu etmek için."
****
Çalan telefonumun sesiyle bakışlarımı Nasya'yla beraber izlediğimiz filmden telefonuma çevirdim. Paul'un ismini gördüğümde ilk olarak açmamayı düşünsemde sonradan önemli bir şey olabileceğini düşünüp Nasya'nın başını bacaklarımdan yavaşça çekip koltuğa bıraktım. Soran gözlerle bana baktığında dilimi yalayıp cevapladım.
"Paul arıyo güzelim kısa bir konuşma olucak söz veriyorum."
Gözlerini devirip tekrar filme döndüğünde yanıtla tuşuna bastım.
"Sa-sana çok önemli bi-bir şey söylemem lazım Zayn."
"Ne anlatıcaksan çabuk anlat Paul seninle uğraşıcak vaktim yok."
"Bu sabah Anastasia Harry'le beraber bir eve gitti."
Sinirlerime hakim olamayıp bağırdım.
"Ne saçmalıyorsun sen Tanrı aşkına Nasya tüm gece benim yanımdaydı."
Derin nefes aldıktan sonra sesini daha da ciddileştirdi.
"Kes sesini ve beni dinle Zayn."
"Paul seni sikmemi istemiyorsan bir daha sakın ama sakın bana kes sesini deme yoksa sana öyle şeyler yaparım ki seni öldürmem için her saniye yalvarırsın."
"Anastasia büyükannesine gitmiş ve bil bakalım büyükannesi kim."
"Lafı uzatma Paul dökül."
"Anastasia ünlü kumarhane sahibi Mike Walker'ın torunu."
Bu adamla ne bağlantım olduğunu düşünmeye başladığında Paul'un sözlerine devam etmesiyle nefesim kesilirken o sözleri duymak yerine ölmek istedim.
"Yani sana haraç vermek istemediği için öldürüp tüm mallarına el koyduğun adam."
Telefon elimden düşüp sert zeminle buluştuğunda bana endişeyle bakan Nasya'yla gözlerim birleşti ve ben Zayn Malik bir kez daha anladım. Nasya ve ben siyah ve beyaz kadar uzağız ve bizim hiç bir şekilde bir araya gelmemiz imkansız.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bir Mafyaya Aşığım
RomansaBelki de hayatımda ki tüm sorunlar yetmezmiş gibi birde suç işleme makinası Zayn Maliğe aşık olmak gibi bir hataya düşmeseydim, ya da onu alışkanlık edinmeseydim. O zaman başım daha az dertte olmaz mıydı? Büyük ihtimalle evet. Fakat hiç biri önemli...