18. Bölüm

730 59 21
                                    

Zayn'le beraber yere yapıştığımızda neye uğradığımı şaşırdım. Bakışlarımı bize endişeyle bakan çocuklara çevirip iyi olduğumu belli etmek istercesine içten bir şekilde gülümsedim. Louis beni telaşla ayağa kaldırıp bütün vücudumu süzdü.

"Özür dilerim iyimisin?" ağzımı cevap vermek için araladığım sırada Zayn'nin isyan dolu sesiyle söylediklerini dudağımı dişleyip gülmemeye çalışarak dinledim.

"Sizi hangi deli sikti Louis kaç yaşında adamlar oldunuz hala çocuk gibisiniz amınakoyuyım. Şu halinize bakın." ciddi olmaya çalışsada gülümsüyordu.

"Üzgünüm adamım." dedi Louis kahkaha atıp. Liam Zayn'e kalkması için elini uzattığında Zayn'nin elini kaldırıp ardından acıyla inlemesiyle görevliler başımızda toplandı. İçlerinden en geç olduğunu tahmin ettiğim erkek doktor kolunun incinmiş olduğunu söyledi ve böylelikle buz pateni planımız ne yazık ki başlamadan bitti. Disney Channel'den çıkmadan önce Zayn onlarca oyuncak alıp bana hediye etti ardından çıkıp arabalarımıza ilerledik. Biz Zayn ile beraber arka koltuğa geçerken Louis'de sürücü koltuğuna geçip gaza yavşça bastı.

"Acıyor mu?" Louis ve Zayn bakışlarını bana çevirip sorarcasına bakarken Louis'in durumu anlayıp yola odaklanmasıyla Zayn'nin yanağına öpücük bıraktım.

"Kolun diyorum Malik acıyor mu?" tebessümüme anında karşılık verip suratımı okşadı.

"Sevgin bedenim de o kadar yoğun ki acı, üzüntü, nefret gibi her duygunun önüne geçiyor. Ve ben güzelim şuan aşktan başka hiç bir duygu hissetmiyorum."

Louis'in yola odaklanmasından faydalanarak dudaklarımızı birleştirdim.
"Sen mükemmelsin." Louis'in duymuyacağı şekilde kulağına fısıldadım. Bu hareketim Zayn'i baştan çıkarmış olucak ki belimdeki elini daha da sıkılaştırıp boynuma derin bir öpücük bıraktı.

"Mükemmel olan sensin, sen o kadar iyisin ki etrafında ki her şeyi güzelleştiriyosun."

*******

Eve geldiğimizde Louis arabadan hızla inip Zayn'ni omzunun altına aldı. Bende çantamı alıp arkalarından ilerledim. Eve girip Louis'den Zayn'i alıp zorlukla yukarı çıkardım. Dolaptan onun ve benim için rahat kıyafetler çıkarıp yatağa bıraktım.

"Zayn ben banyodayım giyinip çıkana kadar sende giyin."

"Sence bu kolumla nasıl giyinebilirim bebeğim." gözlerimi devirerek ona baktıktan sonra siyah eşofmanını elime alıp pantolonunu çıkartıp eşofmanı hızlıca giydirdim. Üstünede siyah beyaz sweatshirtü giydirdim. Bende elime mavi uzun sweatshirtümü alıp banyoda hızlıca üstüme geçirip saçımı kuyruk yaptım. Kapıdan çıkarken Zayn'nin uzun ıslıklarıyla otuz iki dişimi göstererek gülümsedim.

"Sen niye bu kadar güzelsin." ayağa kalkıp yüzümü okşayarak söylediği kelimelerle utançla başımı eğip gülümsedim.

"Bilmem."

"Aslında neden bu kadar güzel olduğun konusunda bir fikrim var güzelim." saçımı kulağımın arkasına sıkıştırdı. Heyecanla gözlerim irileşirken meraklı bakışlarımı ona gönderdim.

"Neymiş o Malik."

Belimden tutup yatağa yatırdı. Ardından yavaşça üstüme çıkıp alnını alnıma yasladı.

"Bence sen bir meleksin gerçek anlamda bir melek. Nurdan yaratılmışsın ve bu yüzden herkesden farklısın. Görevin ise benim hayatımı karanlıktan aydınlığa çekmek benimle birlikte aşağıda ki dört herifinde hayatını güzelleştiriyorsun."

Kapının açılmasıyla ikimizde bakışlarımızı kapıya yöneltip bize tatlı bakışlarını yollayan Niall'ın mavileriyle birleştirdik. Bizi yatakta görünce kapıyı hemen kapatmış ama Zayn seslenip gelmesini istemişti. Bizde Niall'ın kapıyı kapatmasıyla yataktan kalkıp şuan oturma pozisyonuna geçmiştik. Niall gözleri kapalı bir şekilde içeri girince Zayn ve ben kahkaha attık. Niall ise ellerini gözünden çekip gülümsedi.

Bir Mafyaya AşığımHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin