Si-sinemaya gitmek mi Zayn böyle bir şey teklif ettiğine hala inanamıyorum.
Somurtup üstünü giyinmeye başladığında bana döndü.
"Düşündümde hep evdesin en azından bir günümüzü normal çiftler gibi geçirebiliriz."
Hızla boynuna atladığımda kollarını vücuduma sarması gecikmedi. Saçlarıma derin bir öpücük bırakıp geri çekildi.
"Kalın bir şeyler giyde üstüne çıkalım."
Zayn'in giydiklerine göz atarken çenesinden tutup sıktım.
"Bu yakışıklılık ne Malik sen beni katil mi edice.."
Sözlerimi bitirmeden dudaklarını dudaklarıma bastırıp belimden kavradı. Uzunca bir süre böyle durduktan sonra yüzünü yavaşça çekip burnunu burnuma dayadı.
"Sana her dokunduğumda kalbim göğüs kafesimden çıkmak istercesine atıyo."
Gözlerimin içine bakıp en sıcak gülüşünü verdi.
"Seninle olan her şeyi seviyorum. Seni seviyorum. Senin beni sevmeni seviyorum."
*****
"Tanrım ilk sinemamız ve bir dövüş filmine geldik." Sıkıntıyla oflarken şişen yanaklarıma hafifçe vurup indirdi ve gülümsedi.
"Filmi beğenmediysen beni izle bebeğim."
Seksi bir gülüş attığında arkama yaslanıp dediğini yaptım ve pür dikkat filmi izleyen Zayn'i, izlemeye başladım. Kusursuz yüz hatları, muhteşem kirpikleri ve aşık olduğum o gülüşü. Aniden bana dönmesiyle gözleri kocaman açıldı.
"Ben şakasına demiştim ve sen gerçekten benimi izledin."
"Seni izlemek.. Bunu ilk yapışım değil."
Alnını alnıma bastırdı.
"Sadece yanında olmak bile bu dünyada başıma gelen en güzel şey."
Dudaklarını yavaşça dudaklarıma bastıracağı sırada ışıkların açılmasıyla salondaki herkes bize önce sertçe bakıp sonradan gülmeye başladı. Başımı utançla yere eğerken Zayn beni kendine çekip göğsüne bastırdı.
"Utanılacak bir şey yapmadık başını yerden kaldır bebeğim."
Başımı yerden kaldırıp Zayn'e ufak bir tebessüm ettim. Yanağımı okşayıp kendine daha sıkı sararken salonun kapısına yöneldik.
"Acıktın mı?"
Kısa bir süre düşünüp cevapladım.
"Hayır Malik."
"Peki o zaman söyle bakalım küçük hanım ne yapmak istersin."
Otuz iki diş gülümseyip Zayn'e baktım.
"Ne istersem yapıcağız öylemi?"
Gülümseyip cevapladı.
"Aklından neler geçiyor senin?"
"Yapıcak mısın dediğimi yapmıcak mısın Zayn."
"Tamam her ne istersen yapıcaz."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bir Mafyaya Aşığım
RomanceBelki de hayatımda ki tüm sorunlar yetmezmiş gibi birde suç işleme makinası Zayn Maliğe aşık olmak gibi bir hataya düşmeseydim, ya da onu alışkanlık edinmeseydim. O zaman başım daha az dertte olmaz mıydı? Büyük ihtimalle evet. Fakat hiç biri önemli...