Gülümseyerek Zayn'e baktım.
"Yarın senin soyadınla bu yatakta yatıyor olucam."
Yanağımı okşayıp saçlarıma öpücük bıraktı.
"Bu teklifi daha önce etmediğim için kendimi çok pişman hissediyorum. Sen benim bu hayattaki tek değerlimsin. Soyadımı seninle paylaşmak, adını soyadımla beraber duymak.. sanırım bu başıma gelen senden sonraki en güzel şey olucak."
"Zayn.." kalbim göğüs kafesimden çıkıcakmış gibi atarken şu anki heyacanımı anlam veremedim.
Bir anda üzerime çıkıp ritimsiz nefesiyle konuşmaya başladı.
"Anastasia Walker karım olmadan önce son kez benimle sevgilim olarak sevişir misin."
Olumlu anlamda başımı sallayıp dudaklarıyla dudaklarımı birleştirdim. Elini atletime atarken çıkarmasına yardım edip üstümden attım. Elleri karnımda gezindiğinde gülümsedim oda gülümseyip devam etti. Elleri bu sefer pijamama inerken çok geçmeden çıkardı. İç çamaşırlarımızıda saniyeler içinde çıkardığında nefesini yüzüme verdi.
"Yine ilk sevişmemiz gibi. Yine kalbim yerinden çıkmak istiyor gibi." Yüzümü okşayıp gözlerime odaklandı.
"Çok güzelsin lanet olsun."
Göğüslerimi emmeye başladığında dudaklarımı dişleyip verdiği acıyı umursamamaya çalıştım. Yavaşça karnımdan aşağı inerken çığlıklarım tüm odayı kapladı. Yüzünü bana döndürüp onay almak istercesine gözlerime baktığında başımla onayladım. Çok geçmeden kasıklarımda baskı hissederken tekrar dudaklarımızı birleştirdi.
"Seni seviyorum Zayn Malik."
Sesimi ayarlayamayıp bağırırken hoşuna gitmiş olacak ki gülümseyip daha çok hızlandı.
"Sana tapıyorum kadın."
Bu sefer Zayn bağırdığında ellerimi yüzüne götürüp okşadım.
İnlemelerimiz odayı titretirken en uzun sevişmemizin bu olduğuna bahse girebilirdim. Dakikalar sonra Zayn yanıma devrildiğinde üstüne çıkıp vücutlarımızı birleştirdim. Tekrar inilterimiz sahneye çıkarken sırtımdan tutup yanına çekti.
"Kendini yorma yarın katılmamız gereken bir düğün var."
Dudaklarımızı birleştirken fısıldadım.
"Hayvan."
Belimden tutup çıplak vücudumu vücudana bastırdı.
Kasıklarımdaki ağrıyla ahlarken gülümsedi."Çok ayıp sevgilim."
Üzerimizde çarşafı kenara atıp dizlerimin üzerinde ayağa kalkıp suratımı suratına yaklaştırdım.
"Bence sevgilim bu gece hiç bitmesin."
Bunu dememi bekliyormuş gibi beni kucağına alıp banyoya götürürken kahkaha attım. Beni kucağından indirmeyip jakuziyi doldurmak için çeşmeyi açıp arada dudaklarıma göğsüme öpücükler bırakıyordu. Suyun dolmasıyla beni içine bırakıp duj jellerini bocalayarak kendide içine girdi.
"Yarın çok temiz olmamız lazım diye düşündüm."
Seksi şekilde bana göz kırpıp dudaklarımız tekrar birleşirken ardından erkekliğini içimde hissettim.
Değişik bir şekilde haz aldığımda onunda gözlerinden aynı histe olduğunu anlayabiliyordum.
Beni üstüne çekip belimden sıkıca tutarak bağırdı."Bu gece hiç bitmeyecek sevgilim..."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bir Mafyaya Aşığım
RomanceBelki de hayatımda ki tüm sorunlar yetmezmiş gibi birde suç işleme makinası Zayn Maliğe aşık olmak gibi bir hataya düşmeseydim, ya da onu alışkanlık edinmeseydim. O zaman başım daha az dertte olmaz mıydı? Büyük ihtimalle evet. Fakat hiç biri önemli...