50. Bölüm

136 6 4
                                    

Arabada uyuyakaldığımı birinin ayaklarımı çekiştirmesiyle anladım. Gözlerimi araladığımda ayakkabılarımı çıkarmaya çalışan fakat zorlanan Harry'i görüp gülümsedim.

"Odama kadar taşımak zor olmadımı Styles?"

"Zor mu? resmen öldüm. Sahi kaç kilo aldın sen."

Suratımı asıp vücuduma bakarken kahkahası kulaklarımı doldurdu.

"Şaka yapıyorum zor olmak yerine aksine çok basitti. Yeni doğan bebekten farkın yok."

"Sanırım eğleniyoruz."

Zayn'in odaya girmesiyle yerimde doğruldum. Gözleri bir benim bir Harry'nin üzerinde gezerken söze girdi.

"Nerdeydiniz."

Harry'nin cevap vermesini engelleyip ayağa kalktım.

"Yemek yemeye gittik bir sorun mu var?"

Çıkışım karşısında afallayıp kafasını sağa sola sallarken içimde tuttuklarımı birer birer yüzüne karşı dile getirdim.

"Yemek yemeye gitmeden önce niye bana haber vermedin diceksin dimi Zayn? Sen son bir kaç haftadır hangi işini bana haber veriyorsun? Aynaya bir bak. Bu sen değilsin. Benim aşık olduğum adam bu değil. Hayatında hiç bir rolüm yokmuş gibi davranıyorsun. Ya bana şimdi bunun sebebini söylersin yada kendine hemen çeki düzen verirsin."

"Anastasia."

"Bu aradığım cevap değil Zayn."

Harry bizi yalnız bırakmak için odadan çıkıp kapıyı kapattı.

"Be-ben yaşananlardan çok yıprandım sanırım o yüzden böyleyi-"

Sözünü bitirmesini beklemeden kolunu sıktım.

"Yaşananlar seni çok yıprattı demek. Benimle dalgamı geçiyorsun. Sen adam öldüren uyuşturucu kaçakçısı değil misin Zayn. Ve yine sen diri diri insan yakmadın mı insanlara işkence etmedin mi? Vay be."

Elimi kolundan çekip alkışladım.

"Yıllarca bu tip olayların içinde olan sen bu olaydan sonra çok yıprandın. Ya bana doğru düzgün bir açıklama yap yada hemen şimdi bu evden siktir olup gidicem."

"Nasya ben özür dilerim."

Gözlerimi inanamamışçasına kırpıştırıp dolan gözlerimin akmasına izin verdim.

Titreyen elimi dudağına götürüp sus işareti yaparken çıldırmak üzereydim. Ne diyeceğini adeta gözlerinden okumuştum.

"Sakın Zayn sakın düşündüğüm şeyi yapmış olma."

Gözleri dolarken kafasını olumlu anlamda salladı.

"Üzgünüm Anastasia ben başka birine aşık oldum.

Yanağına beton gibi düşen tokatımla başı sağa dönerken suratına tükürdüm.

"Sen aşağılık pisliğin tekisin. Seni sevdiğim için seninle beraber olduğum için çok pişmanım. Şimdi
iyice bak bu tükürüğüme çünkü senin için artık bu bile bir lüks. Bir gün köpek gibi kapıma gelip af dilediğinde bunu bile bulamayacaksın Zayn Malik."

Bir Mafyaya AşığımHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin