38. Bölüm

243 10 3
                                    

HARRY

Gözlerimi kapayıp bu olanların rüya olmasını diledim. Değildi lanet olsun ki bu terler içinde kaldığım uyanınca derin bir oh çektiğim kabuslardan biri değildi. Hepsi önümde kanlar içindeydi. Kendime gelip ilk olarak Nasya'ya doğru yüzmeye başladım. Suyun üstünde baygın bir şekilde duruyordu. Gözlerimden yaşlar akmaya başladığında bağırdım.

"Hayır! Hayır! Şimdi değil nolur, nolur beni bırakmayın yapamam."

Nasya'yı kucaklayıp en yakınımdaki Niall'ıda tutup kenara doğru çektiğimde vakit kaybetmeden diğer çocuklar için tekrar döndüm. Zayn'i tutup sırtıma yerleştirip Liam'a yönelirken onları kıyıya götürüp tekrar gelmemin Louis'in hayatıyla oynamak olduğunu düşünüp acı kuvvetimle zar zor Louis'ide kavrayıp kıyıya çıkardım. Hepsi kanlar içinde baygın bir şekilde yatarken napıcağımı bilemez bir şekilde etrafa bakınıyordum.

"Aman Allahım burda noldu böyle."

Yaşlı bir kadının seslenmesiyle kendime gelip gözyaşlarımı sildim.

"Yardım edin nolur çok kötü durumdalar hastaneye yetiştirmem lazım."

"Ambulansı aradım evladım birazdan burda olu..."

Acı dolu sirenler teyzenin sözü bitmeden çalmaya başladığında zorluklara gülümseyip çocuklara döndüm.

"İyi olucaksınız lan. Çok güçlü adamlarsınız siz. Ne zorluklar atlattık biz beraber. Pes etmek yok. Daha hep beraber güzel günlerimiz olucak." Nasya'ya bakıp tekrar gözyaşlarımın akmasına izin verdim.

"Biliyorum sende en az onlar kadar güçlüsün. Kalk nolur kalk güzelim lütfen." Sinirlerime hakim olamayıp saçlarımı yolmaya başladım.

"Allah belamı versin benim. Koruyamadım lan sizi koruyamadım. Bok vardı denize girdim. Bende sizin yanınızda olsaydım keşke. Burası ordan çok daha zor kardeşlerim nolur kalkın nol.." Koluma batırılan iğneyle beraber gözlerim yavaşca kapandığında son gücümle Nasya'nın elini tuttum.

****
Gözlerimi yavaşca aralayıp etrafa bakındığımda hastanede olduğumu anlamam gecikmedi. Kolumdaki serumu tek hamlede koparıp yere fırlattığımda acıyla suratımı buruşturup ardından hızlıca yataktan kalktım. Önüme gelen ilk hemşirenin kolunu tutup sıktım.

"Tekne kazasındaki yaralıların durumu ne?"

"Durumları ciddiyetini koruyo Zayn bey Liam bey ve Louis bey ameliyatta Kübra hanım ve Niall bey ise yoğun bakımdalar."

Kadının kolunu sıkan elimi çekip çaresizce fısıldadım.

"Görebilir miyim lütfen?"

Acıyan gözlerle beni süzdükten sonra seslendi.

"Beni takip edin."

Olumlu şekilde başımı sallayıp hemşireyi takip ettim. Hastanenin büyük yoğun bakımından içeri girip kadının verdiği şeyleri giydim. Nasya'nın kapısını açtığımda istemsizce yutkundum.

"Ben geldim güzelim."

Yavaşca yanına yaklaşıp yatağın kenarına oturdum. Gözüm başına takıldığında neredeyse tamamı sargıdaydı. Yanağını nazikçe okşayıp elini kavradım.

"Burdan kalk. Kalk ki yanımda ol kardeşlerim orda yatarken başımı yaslayabileceğim bir omuz ol. Sana ihtiyacım var. Tek başımayım, güçsüzüm, hepiniz bu siktiğim makinalarına bağlı yaşıyosunuz ve benim elimden hiç bir şey gelmiyor." Derin bir nefes alıp devam ettim. "Sana bir şey itiraf etmeliyim. Bunun ne yeri ne zamanı değil biliyorum fakat bunları sana bir daha söylemeye cesaretim olmucağını biliyorum. Seni seviyorum Nasya." Kırgınca gülümseyip gözümden akan yaşları elimin tersiyle sildim.

"Bunu sana söylemek için çok çaba sarfettim ama olmadı. Şimdi burada söylüyorum. Seni seviyorum hatta sana olan duygularım sevmekten daha çok aşk. Seni Zayn'in yanında gördüğüm ilk günden beri seviyorum. Bu yanlış bu çok yanlış. Sen benim kardeşimin sevgilisisin. Ama.."

Cümlemi bitiremeden makinadan gelen sesle irkildim.

"Noluyor!"

Sesim tüm odada yayılırken bir anda odayı doktorlar ve hemşireler sardı.

"Size diyorum noluyor!"

Doktorun Nasya'nın kalbine şok yapmasıyla çocuk gibi hıçkırarak ağlamaya başladım. Hemşirenin beni koridora çıkardığını yeni idrak edebilmiştim kolundan tutup yanıma çektim."

"İçerde neler oluyor."

Yanıma çöküp gözlerimin içine bakarak devam etti.

"Bakın Harry bey tekne patlamasında yer alan tüm arkadaşlarınız hayati riski çok büyük Nasya hanımda onlardan biri. Her birinin şuan yaşıyor olması büyük mucize o derece büyük bir patlamada insanların vücutları parçalanıyor. Nasya hanıma gelirsek şok geçirdi ve kalbi durdu. Şuan normale dönmesi için uğraşıyolar fakat bu duruma alışsanız iyi edersiniz çünkü bu gibi durumlarda kalp durması fazlasıyla olur."

Elini sıkıp zorlukla konuştum.

"Yaşıcaklarmı?"

"Bilemem. Bunu kimse bilemez. Siz sadece dua edin. Dua edin ki bir an önce arkadaşlarınız yanınızda olsun."

Herkes koridorun sonuna doğru koştururken bağırdım.

"Neler oluyor!"

"Zayn. Zayn beyin kalbi durmuş ve hiç bir yönteme tepki vermiyormuş."

Bir Mafyaya AşığımHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin