32. Bölüm

367 8 0
                                    


"Zayn bırak beni yalvarırım."

"Bırakamam, bırakırsam ben ölürüm."

Çırpınmaya devam ederken bir yandan ağlayıp bir yandan tüm gücümle bağırdım.

"Beni bırakmazsan eğer Tanrı şahidim olsun ki Zayn ilk fırsatta bende kendimi öldürürüm."

Şaşkınlık ve hayal kırıklığıyla bana bakarken vücudumdaki elleri gevşedi. Ona bakarken kalbim acıyordu ama ona belli etmemeye çalışıyordum.

"Sesime bile tahammül edemediğini söylemiştin. Ne değişti? Bırak artık beni. Canımı yakmayı kes. Senden nefret ediyorum."

"Herşeyin bir açıklaması vardı ama siktir et sen o adamı seçtin. Benden sonra ki hayatında mutluluklar."

Arkasını dönüp giderken acıyla arkasından bakıp hemen Edward'ın yanına koştum. Çok geçmeden yanına vardığımda onu ayakta görünce derin bir nefes çektim.

"Sana bir şey oldu sandım."

Güçlükle gülümsedi.

"Şanslıyım kenarından sıyırmış."

ZAYN

"Herşey bitti artık biz diye bir şey kalmadı."

İçkimden bir kaç yudum daha alıp Liam'a döndüm.

"Niye getirmedin Nasya'yı buraya."

"Denemedim mi sanıyorsun buraya gelirse ilk fırsatta kendini öldüreceğini söyledi. Benden nefret ediyor Liam. Kendimi boşlukta hissediyorum.

Liam ağzını araladığı sırada telefonum çaldı. Paul yazısını görünce hemen yanıtladım.

"Ne var Paul."

Derin nefes alış verişlerden sonra zorlukla konuşmaya çalıştı.

"Zayn."

"Neler oluyor iyimisin?"

"Be-beni çok iyi dinlemeni istiyorum sadece dinle lütfen. Seni arayıp Anastasia'nın dedesini öldürdüğümü söylemiştim. Sana yalan söyledim Zayn. Anastasia'nın büyükannesi benim yıllardır aşık olduğum kadın ve benden böyle bir şey rica etti. Bu yüzden sana yalan söyledim. Senin o adamın ölümüyle hiç bir alakan yok."

"Sikeyim Nasya benden nefret ediyor."

"Üzgünüm Zayn onu tekrar kazan ve gerçekleri anlat. Edward denilen çocuğa gelicek olursak o çocuk."

Aniden susunca konuşması için bağırdım ama çok geçti ölmüştü biri onu öldürmüştü ama ben Zayn Malik yemin ederim ki kızımı tekrar kazanıp Paulun hesabını sorucam.

Bir Mafyaya AşığımHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin