Gözümü araladığımda ne zamandır onu görmediğim için özlemle suratına bakarken aniden gelen acıyla yüzümü tutup inledim.
"Zayn."
Yabancı biriymişim gibi bana bakıp öfkeyle yumruğunu duvara geçirdi.
"Benim yüzümden oldu lanet olsun. Benim yanımda olmaman gerekiyordu. Seni o odaya sokmamam gerekiyordu. Nasya gibi senide koruyamadım."
Şaşkınlıkla ona bakarken suratında ki dayak izleri dikkatimi çekti. Yavaşça yattığım yerden kalkıp yanına ilerledim. Yüzünü avuçlarımın içine aldığımda ne yaptığıma anlam veremedi. Bu sefer ben sinirlenip göğsünden itekledim.
"Neler oluyor Zayn? Sen iyimisin? Niye yabancı biriymişim gibi davranıyosun?"
Gözleri kocaman açılırken hala şu an neyden bahsettiğimi anlamadığı konusunda iddaaya girebilirim.
Yanına gidip elini kavradım.
"Neler olduğunu bana anlatır mısın Zayn tekneden sonrası benim için koskoca karanlık. Patlamadan şuana dek olan hiç bir şeyi hatırlamıyorum."
İnanamışçasına bana bakarken bir anda kollarını açıp kemiklerimi kırarcasına sıkıp saçlarımı okşadı:
"Na-nasya sen yaşıyorsun. Lanet olsun senin öldüğünü söylediler. Biliyordum ölmediğini biliyordum. Sen benim nefesimsin. Sen ölseydin inan şu an yaşıyor olamazdım." Acıyla gülümsedi. "Kaderimiz bizi ayırmak istemiyor güzelim yoksa tıpkı ilk karşılaşmalarımız gibi bu karşılaşmalarımızın başka bir cevabı olamaz. Ama hiç bir şey önemli değil. Yanımdasın. Eğer oraya gelip adam sana vurmasaydı sen hala kendini başka biri sanıyor olacaktın." Hasretle boynumu koklarken bir anda geri çekildi.
"Seni buraya kim getirdi Nasya? Altındaki arabayı ve telefonu nerden buldun. Kim sana Angel Krozen isimli kimlik çıkardı?"
Ağlayarak başımı olumsuz şekilde salladım.
"Bilmiyorum Zayn. Lanet olsun ki patlamadan sonra olan hiç bir şeyi hatırlamıyorum."
Yüzümü boynuna gömdüğümde acısı umrumda değildi. Zayn'in kokusu tüm ilaçlardan daha etkiliydi.
"Seni nasıl özlediğim konusunda bir fikrin varmı."
Dudaklarımızı birleştirdi. Sanırım en güzel cevap buydu. Nazikçe dudaklarımı emerken ellerini karnıma götürüp okşamaya başladı. Geri çekilip kahkaha attım.
"Gıdıklanıyorum."
Yüzümün her yerine ufak öpücükler bıraktığında tüm müthiş duyguları bir anda hissettim.
"Zayn neyi farkettim biliyor musun?"
Merakla bana baktı.
"Neyi güzelim."
"Biz artık iki bedende tek kişi olmuşuz ne olursa olsun başımıza ne gelirse gelsin biz hep birlikteyiz. Canın yandığında canım yanıyor. Mutlu olduğunda mutlu oluyorum. En önemlisi." Dedim gözlerine bakarken.
"Elalarına baktığımda kayboluyorum Zayn. Hayatım boyunca sadece senin gözlerine baksam bir kere bile gıkım çıkmaz niye biliyor musun?" Dolan gözlerimden akan yaşı elimin tersiyle sildim.
"Bana çok büyük bir aşkla bakıyorsun. Gözlerine baktığımda kendimi görüyorum. Bizi görüyorum. Mutluluğu gözlerinde buluyorum. Bu duyguyu bana senden başka hissettirebilecek dünyada başka bir kişi daha yok Zayn Malik. Her saniye şükrediyorum sana sahip olduğum için, bizi tekrar bir araya getirdiği için."Dudaklarımızı birleştirip nefesini ağzıma verdi. Hızla kalkıp inen göğsüne elimi koyup karşılık verdim.
"Evlen benimle."
Gözlerim kocaman açılırken şaşkınlıkla ona baktım.
"Sensiz tek bir saniyemin bile geçmesini istemiyorum güzelim."
Kollarımı boynuna doladığımda gözlerimi gözlerine odakladım.
"Sahiden mi?"
Yavaşça kucağına alıp alnıma derin bir öpücük bıraktı.
"Sahiden."
"Son nefesime kadar sana sadık kalıp senin soyadınla yaşlanırken sana olan sevgimin hiç bir zaman azalmayıp aksine her saniye daha da artacağına söz veriyorum Malik."
Elleriyle yüzümü okşadı.
"Hayatım boyunca sahip olacağım tek kadın olacağına, sevgimin her saniye değil her salise daha da çok artacağına, tüm yaşamımı sana adayacağıma, yaşlandığımızda tüm kahrını çekeceğime söz veriyorum bayan Malik."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bir Mafyaya Aşığım
RomanceBelki de hayatımda ki tüm sorunlar yetmezmiş gibi birde suç işleme makinası Zayn Maliğe aşık olmak gibi bir hataya düşmeseydim, ya da onu alışkanlık edinmeseydim. O zaman başım daha az dertte olmaz mıydı? Büyük ihtimalle evet. Fakat hiç biri önemli...