24. Bölüm

800 35 20
                                    


Bunu dememi bekliyor gibi bedenimi kucağına alıp seri adımlarla merdiveni çıkmaya başladı. Odamızın kapısını aralayıp ayağıyla kapıyı kapattı. Sırtımı kapının sol tarafında kalan duvara sertçe çarptığında dudağımı ısırdım. Dudakları dudaklarımı sertçe öperken ellerim istemsizce vücudunda gezintiye çıkmıştı. Boğuk inlemesini ağzımın içine doğru yolladığında elimi tişörtünün içine sokup tırnaklarımı sırtına geçirdim. Kalçalarımı sıkıca kavrayıp adımlarını yatağa yöneltti. Yatağa yığıldığımızda bacaklarımı belinden ayırdım. Dudaklarını dudaklarımdan çekip gözlerime bakıp güven verici bir şekilde gülümsedi.

Tişörtünün uçlarından tutup üstünden çıkarttım. Ellerimle karnıyla oynarken karın kaslarına öpücükler bıraktım. Üstümdeki geceliği tek hamlede üstümden çıkarırken elimi kemerine götürüp ustalıkla açıp ardından fermuarı indirdim. Pantolonunu üstünden sıyırıp dudaklarımızı tekrar birleştirdim.

"Anastasia."

Beni narin bir şekilde altına alıp dudaklarını boynuma bastırdı.

"Dayanamıyorum."

Önce boynuma ufak ufak ısırıklar atıp daha sonra emmeye başladı.

"Zayn."

Altında kıvranınırken boynumda ki dudakları gerildi ardından elleri sırtımı bulup sütyenimin kancasını ustalıkla açıp sütyeni sertçe çekip fırlattı.

"Zayn."

Zayn dilini dudaklarının üzerinde gezdirdi.

"Emin misin?"

"Be-ben yani bu ilk ve seninle olmasını istiyorum."

Gözlerinin ışıltısı gülümseme neden oldu.

"Canını acıtmamaya çalışıcam bebeğim."

Ellerimi tutup başımın üzerinde parmaklarımızı kenetledi. Tüm oda inlemelerimizle dolup taşarken çarşaftaki kana baktığımda Zayn saçlarımı okşadı.

"Pişman mısın?"

"Sen yanımda olduğun sürece benim hayatımda bu kelimeye yer yok sevgilim."

Yanıma uzandığında bana yaklaşıp hala açıkta olan göğüslerimin altındaki çarşafı çekerek kapadı. Çıplak vücudumu kendine çekerken kasıklarımda ki acıyla sessizce inledim. Burnunu burnuma değdirdi. Çok hızlı atan kalbi sayesinde çıplak göğsü hızla inip kalkerken göğsüme çarpıyordu.

"Benimsin." saçımın bir tutamını kulağımın arkasına sıkıştırıp yanağımı okşadı.

"Bundan sonra sahip olacağım tek kadın sensin, bana bu mükemmel hissi yaşattığın için teşekkür ederim."

Sözleri karşısında gülümseyip ellerimle yüzünü okşadım.

"Seni seviyorum Malik."

Kolunu vücuduma sarıp başımı göğsüne koyduğumda oda başını başımın üzerine koyup saçlarıma derin ve uzun öpücükler bırakmaya başladı. Başımı yukarıp kaldırıp muhteşem yüz hatlarına baktım.

Gözlerinde ki mutluluk gülümsememe neden olurken onu ilk defa bu kadar mutlu görüyordum.

****

Fırtına ve şimşeklerin gürültüyle çakması yetmezmiş gibi birde şiddetli yağan yağmurun sesi odamızı doldururken başımı Zayn'in boynuna gömüp karnını saran kollarımı daha da sıktım. Korkuyordum. Küçük bir çocuk gibi hala böyle havalardan korkuyordum. Her zaman bu derece kötü havalar kötü şeylerin habercisi gibi gelmiştir bana. Zayn gözlerini yarım bir şekilde açıp bana baktı.

"Neler oluyor güzelim?"

Mahçupca dudağımı ısırıp elalarıyla gözlerimi birleştirdim.

"Böyle havalardan korkuyorum, kötü bir şey olucakmış hissi veriyor."

"Ben yanında olduğum sürece sana kimse kötülük yapamaz." Eliyle saçımın bir tutamını alıp gözümün içine sokarcasına gösterdi. "Saçının tek bir teli için bile Londra'yı içinde ki herkesle birlikte gözümü kırpmadan yakarım."

Kirli sakallarına öpücük bıraktım. Elleri saçlarımı okşarken gülümsedi.

"Şimdi güzelce uyu bakalım."

Gözlerimi kapatıp dudaklarına ufak bir öpücük bırakıp geri çekilip gözlerimi açtım.

"Hep yanımda kal lütfen."

ZAYN

Tek gözümü açıp kollarım arasında çocuk gibi kıvrılmış Nasya'ya baktım. Yukarı doğru kıvrılan dudağı ve gözünün üstüne düşen altın rengi sarı saçları ile mükemmel gözüküyordu. Yanından yavaşca kalkıp sarsmadan yan tatafa yatırdım. Dolaptan aldığım havluyu vücuduma dolarken gece olanları hatırlamamla sırıttım. Banyoya girip güzel bir duş aldıktan sonra gri boxerımı altıma geçirip üstümede mavi tişörtümü giydim. Saçlarımı havluyla biraz kuruladıktan sonra havluyu fırlatıp nemli saçlarımla odaya girdim.

Yatağa uzanıp Nasya'nın açıkta kalan omzuna öpücük bıraktım.

"Bebeğim."

"Yaa Zayn." Ellerini boynuma sarıp beni kendine çekti.

"Kalkma vakti." Çıplak vücudunu üstündeki beyaz çarşafa sarıp kucağıma alıp yataktan kaldırırken o ise gözlerini hiç açmadan başını göğsüme yaslayarak uyumaya devam etti.

"Zayn birazcık daha uyuyım lütfen."

Tekrar yatağa yatırdığımda odanın soğuk olduğunu hissetmemle üstünü sıkıca örtüp yanağından öptüm.

"Ben yiyecek bir şeyler almaya gidiyorum ben gelene kadar uyu bebeğim ama ben geldiğimde mızmızlanmadan kalkıcaksın anlaştık mı?"

"Bir şartla." Kısılan gözleriyle gülümsedi.

"Neymiş o bakalım?"

"Fıstıklı çikolata alırmısın bana gelirken."

Elini avucumun içine alıp dudaklarıma götürürken masumluğu karşısında lanet okuyup onu haketmediğimi düşündüm.

****

Elimde ki poşetleri yere bırakıp cebimden çıkardığım anahtarı kilide sokup kapıyı açtım. Poşetleri tek tek salona koyarken Nasya'nın ortalarda gözükmemesi karşısında "biz erken kalkıp alışveriş yapmaya gidelim Nasya hanım da hala yatsın." diye sesli düşündüğümde arkamdan gelip sırtıma atladı.

"Çok ayıp sevgilim ben kalkıp duş alıyorum ortalığı toplayıp sana vitamin olsun diye taze taze meyveler sıkıyorum senin dediğine bak."

Nasyayla kahvaltı hazırlarken kapının çalmasıyla Nasya hızlı adımlarla kapıya yöneldi. Kapıyı açmasıyla uzun boylu dilim varmasa da yakışıklı esmer çocuk Nasya'yı kucağına alıp döndürdü. Gözlerim yerinden çıkıcakmış gibi açılırken elimdeki bardağı düşürüp elimi yumruk yapıp yanlarına ilerledim.

"Bu kim Anastasia."

"Bu mu?" Mahçupca bana bakarken çocuk Nasya'nın omzuna kolunu attı.

"Ben Edward asıl sen kimsin."

Çocuk sert ses tonuyla konuşurken Nasya ortamda ki gerginliği dağıtmak adına söze girdi.

"Edward benim çocukluk arkadaşım."

Çocuk şaşkınca Nasya'ya bakıp sonra sahte bir şekilde gülümsedi.

"Çocukluk arkadaşımı Anastasia biz seninle tam tamına on sene beraberdik çocukluk sevgilim demek istedin heralde."

Boğazım düğümlendi. Bana on sene birlikte olduğu birini nasıl söylemez hala aklım almıyodu. Sinirden alın damarlarım çıkmış gözüme siyah bir perde inmişti. Tüm sinirime rağmen Nasya'yı çocuğun kolundan çekip elini tuttum.

"Bende Zayn Anastasia'nın evleneceği adam."

Bir Mafyaya AşığımHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin