46. Bölüm

277 7 0
                                    

Ne yapacağımı, nasıl davranıcağımı bilmiyordum. İçindekileri bana söyleyip üstündeki yükü attığını sanarken o yükü şu an ben omuzlanmıştım öte yandan Zayn'den hiçbir şey  gizlemek istemezken tüm olanları saklamak zorundaydım.
Bunalıyordum. Bu odada, bu evde daha fazla kalmak istemiyordum. Yataktan inip ayakkabılarımı ayağıma geçirdiğimde yavaşca kapıyı aralayıp merdivenlerden aşağıya indim.

"Bebeğim niye dinlenmedin?"

Yanına gidip kulağına eğildim.

"Evimize gidelim lütfen."

Eliyle suratımı okşayıp gülümsedi.

"Tamam güzelim."

Çocuklarla vedalaşıp arabamıza bindik. İkimizinde ağzını bıçak açmazken sessizliği Zayn bozdu.

"Bana söylemediğin bir şey mi var."

Sesiminin titrememesi için dua ederken kekeledim.

"Ha-hayır nerden çıkardın."

Hızla arabayı sağa çekip aniden frene köklendi.

"Nasya." Elimi alıp iki elinin arasına sıkıştırdı. "Hadi güzelim bana gerçeği söyle. Niye böyle davranıyorsun. Sorunun ne olduğunu bilmek hakkım değil mi?"

Gözlerine bakıp boşta kalan elimi saçına götürüp okşadım ve kollarımı boynuna sardım.

"Mükemmelsin Zayn. Yanımda olduğun için, beni sevdiğin için kendimi çok şanslı hissediyorum. Sorunun cevabına gelicek olursak sevgilim yaşadığımız kötü şeyler yüzünden böyleyim. Olaylar kafamı çok meşgul ediyor. Ve sana karşı olan özlemim. Sanırım en çok canımı sıkan nokta bu. Senin yanındayken bile sana doyamazken sende ayrı geçen her günlerimi düşündükçe geriliyorum. Herşey sanki tekrar yaşanıcak gibi. Seni tekrar kaybetmeye dayanamam."

Gözlerindeki parıltıyla yüzüme aşkla bakarken beklemediğim bir anda dudaklarıma kapanan dudaklarıyla bir kaç saniye karşılık veremesemde daha sonra özlemle öpmeye başladım. Hızla nefes alıp verip geri çekilirken saçımı kulağımın arkasına sıkıştırdı.

"Aklıma ne geldi biliyor musun." Soran gözlerle gözlerine baktım.

"Louis o gün tekneyle gezintiye çıkıcaz dediğinde çok mutlu olmuştun. Eğer istersen hemen bu gece bir kaç günlüğüne okyanusa açılabiliriz. Sadece sen ve ben. Okyanusun ortasında. Herşeyden herkesten uzak."

Eğilip boynuna minik minik öpücükler bıraktım.

"Geceyi iple çekiyor olacağım Malik."

******

Eşyalarımızı tekneye yerleştirip derince bir nefes alırken Zayn kaptandan anahtarı alıp gönderdi. Yanıma gelip elimden tutup içeri girdiğimizde yanağıma sulu bir öpücük bırakıp tekneyi hareket ertirdi.

"Güzelim ben açım."

Gözlerimi devirerek gülümsedim.

"Hazırlamaya başlıyorum hayatım."

Heyecanla konuşmaya başladığında kıkırdadım.

"Tavuk istiyorum."

Masumluğu karşısında hayranlıkla ona bakıp
gülümsedim ve yanağına uzanıp onun yaptığı gibi sulu bir öpücük bıraktım.

******

Karanlık epeyce çökmüşken şu an okyanusun tahminen ortalarına demir atmış yemeğimizi yiyip sohpet ediyorduk.

Bir Mafyaya AşığımHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin