"İlk tanıştığımız günü hatırlıyomusun Edward? Hani beni korumuştun. O gün ne düşündüm biliyomusun kendini koruyamayan bi tek ben varım. Bu yüzden gitmek istedim ki çevremde ki herkes benden kurtulsun."Ellerimin tersiyle gözyaşlarımı silip dudağımı dişledim.
"Hiç beni düşündün mü? Ben yokken napar diye. Sana ihtiyacım vardı ama sen yoktun."
"Bunu bana yapma. Hayat beni seninle sınadı. Yokluğunda öldüm şimdi yanımdasın ve ben güneşi bizim üstümüze tekrar doğdurcam.
Kollarımı yapılı sırtına sardığımda oda kollarını vücuduma dolayıp kemiklerimi kırarcasına sıktı. Kollarını ayırıp gülümsediğinde ona döndüm.
"Ne var neye gülüyorsun."
Dudağımın kenarını işaret edip güldü.
"Bişey var."
Silmesi için o tarafı Edward'a döndüğümde o tarafı öpüp derin bir ohh çekti.
"Sakın benden vazgeçme olur mu? Benim senden başka gidicek hiç bir yerim yok."
Alnıma öpücük bırakıp güldü.
"Hazırlan gidiyoruz."
Gülümseyip cevap verdim "Nereye?"
"Denize."
******
Kumsaldan denize doğru ilerlerken Edward elini uzattı tereddüt etmeden elini tuttuğumda gülümsedi. Elini bırakıp denize doğru koşarken gelmesi için seslendim. O ise gelmek yerine bakmayı tercih etti.
"Korkuyomusun?"
Koşarak yanıma gelip belimden kavrayıp kucağına aldı. Kahkaha attığımda etrafında döndürmeye başladı. Ellerimi yüzüne yerleştirdiğimde gözlerimi kapattım. Gözlerimi kapattığım anda karşımda Zayn belirirken göz kapaklarımı sıkıca kapatıp kalbimin acısının dinmesini bekledim. 'Ona ihanet ediyosun.' İçimdeki sese lanet okurken gözümden yaş akmasına engel olamadım. Beni istemiyordu beni fahişesi olarak görüyordu. Bunu bildiğim halde onunla kalamazdım zaten kalmamı istemiyordu sesimi duymaya bile tahammülü yokmuş. Canım yanıyordu. Fazlasıyla. Ama onu unutucaktım en azından unutmaya çalışıcaktım.
"Benimle kal hep Anastasia." dudaklarını alnıma bastırdı. Kollarımı boynuna dolayıp sımsıkı sarıldım.
"İstediğin her yere gelirim. Onu unutmak istiyorum."
Elimi tutup arabasına ilerlemeye başladığımızda arabanın önünde sigara içen Zayn'i görmemle donup kaldım. Edward şaşkın gözlerini bana sabitlemişken ben bana bakan ela gözlere sabit kalmıştım.
"Nasya yürü."
Edward'ı duysamda ağzımı aralayıp cevap vericek gücü kendimde bulamıyordum.
"Nasya."
Sesini duyduğumda gözlerimde biriken gözyaşı akmaya başladı. Yanımıza ilerlediğinde Edward önüme geçti.
"Nasya yanıma gel."
Edward'ın kolunu sıkıp güç aldım.
"Zayn lütfen git gelmicem."
"Nasya o elini onun kolundan çek yoksa ellerini kırarım."
Edward Zayn'in suratına yumruğunu geçirdiğinde titremeye başladım ve diğer her şey saniyeler içinde gelişti Zayn arka cebinden bıçağını çıkarıp Edward'ın karnına saplamasıyla acı dolu bir çığlık attım. O ise umursamayıp beni zorla kucağına alıp götürdü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bir Mafyaya Aşığım
RomanceBelki de hayatımda ki tüm sorunlar yetmezmiş gibi birde suç işleme makinası Zayn Maliğe aşık olmak gibi bir hataya düşmeseydim, ya da onu alışkanlık edinmeseydim. O zaman başım daha az dertte olmaz mıydı? Büyük ihtimalle evet. Fakat hiç biri önemli...