#24

1.4K 113 0
                                    

Louis:
*„Zayne?" *„Hm..?" *„Co se s tebou děje?" *„Co by mělo?" *„No to právě nevím... To mi musíš říct ty..." *„Tak mi aspoň řekni na co narázíš." *„No na to, než přijel Harry a prostě mě přijde, když jsem s ním, jakoby ti to vadilo..." *„Cože? L-Loui, j-já... Neřeš to prosím..." *„Ale já to chci vědět..." *„Prosím..." sklopil jsem hlavu zase k nádobí a pokračoval jsem. Vážně mě to vrtalo hlavou.

*„Tak kluci, půjdeme?" Harry:*„Jo, klidně." Liam:*„A dojdem si někde ještě na oběd ne?" *„Jo, to jo." usmál jsem se, a protože jsme byli všichni připravený, tak jsme šli.

Zašli jsme si do menší restaurace. Nebylo tam moc lidí, takže jsme měli jídlo hned. Zayn se na mě pořád díval. Bylo to až frustrující. Liam:*„Dojdu si na záchod." Zayn:*„Taky půjdu." usmál se a odešel i s Liamem na záchod.

Zayn:

Dobře, když to Louis nevidí, tak co mám dělat? Zamiloval jsem se do něj. A to už hodně dlouho. Když mi řekl, že se zamiloval do Harryho, byl jsem na jednu stranu smutný, ale na druhou šťastný. Protože, když mi tohle řekl, uvědomil jsem si, že je vlastně gay. Možná bisexuál, ale moc v to nevěřím. Dával jsem si naděje, že by to mohlo mezi námi vyjít. Možná v budoucnu, protože až zas Harry odjede, bude to jiný. Možná si dávám falešný naděje, ale doufám v to. Liam mlčel. Nic neříkal. Rozhodl jsem si trošku užít. Nechci ho nějak využívat. Liama mám rád. Takže to žádný využití není. Zašli jsme na záchody. Strhnul jsem Liama za tričko do jedný kabinky a zamkl. Byla dost prostorná, takže jsme se tam vešli oba. *„Co to děláš Zayne?" řekl vyděšeně. *„To co jsem chtěl udělat od tvého příjezdu." přiblížil jsem se k němu a políbil ho. Nic neudělal. Prohloubil jsem náš polibek víc. Liam začal spolupracovat. Úplně úžasně líbal, ale vsadím se, že ne tak dobře jako Louis. *„Zayne...." *„Pst... Nic neříkej prosím..." vyšel jsem a šel si sednout zase ke stolu. Když jsem tam přišel, viděl jsem jak se tam zase spolu mazlej. Bylo mi z toho na nic. Aspoň že tady pro mě bude snad ten Liam. Teda vlastně taky na tu chvíli.

Do You Remember Me? (Larry Stylinson)Kde žijí příběhy. Začni objevovat