#4

2.6K 182 0
                                    

Harry:
*„Mě se nikam nechce Loui. Nejradši bych tu byl s tebou, měl tě při sobě a nechtěl tě nikdy pustit. Nevím jak to bez tebe přežiju. Louis, tak moc tě miluju. Asi jsem ti to neměl říkat takhle před odjezdem, ale musel jsem. Nemohl jsem to v sobě držet dál." podíval jsem se mu do očí. Ten pocit byl vážně hroznej. Nechtěl jsem ho opustit. Co když mě v New Yorku nebudou brát takového jaký jsem?

Louis:

*„Harry, taky tě miluju. Nevím jak to zvládnu, kor když víš jaká jsem citlivka. To že si budeme volat přes skype, prostě to nebude takový." objal jsem ho. Harry si mě k sobě ještě víc přitiskl. Seděli jsme tam takhle asi 15 minut. Harry mě pak pustil a podíval se na mobil. *„Louis? Už bych měl jít." *„Ne, prosím." *„Musím. Pojď vstávej." vůbec se mi nechtělo. Harry vyskočil na nohy jako první a pomohl mi vstát.

Byli jsme už před naším barákem. Harry mě objal, políbil a pohladil po tváři. *„Sbohem má lásko." koukl se mi z hluboka do očí. *„Sbohem Harry. Miluju tě." *„To já tebe taky." odešel. Zbytek dne jsem ho neviděl. Ani nenapsal, nezavolal a nebral mi moje telefony. Sice jich moc nebylo, protože bych si asi ublížil. Zase jsem ležel v posteli a koukal se do okna na barák, kde už zítra Harry nebude bydlet. Už ho tam nebudu potkávat.

*„Louis! Zlato! Vstavej a pojď se najíst." *„Nemám hlad mami." *„Musíš se najíst!" *„Kdyžtak potom." *„Dobře no..." kouknul jsem se na mobil. Bylo 18:55. Asi jsem usnul no... Žádná zpráva ani hovor od Harryho. Prostě nic. Vstal jsem, vlezl si do sprchy a myslel na to jak to udělat, abych byl s Harrym co nejvíc. Byl jsem tam asi hodně dlouho, protože mě někdo zaklepal na dveře. *„Louisi! Vypadni, potřebuju se taky umejt." zařvala na mě Lottie. Panebože jak je otravná. Fizzy takováhle není. Je to divný jak jsou rozdílné! *„Vždyť už jdu." zaklapl jsem vodu, obmotal si ručník kolem pasu a vyšel ze dveří. *„To je dost!" *„Ježíši přestaň se takhle chovat! Jseš čím dál tím horší! Je ti tady 13 a chováš se jakoby si byla dospělá a všem rozkazovala!" byl jsem na ni asi až moc hnusnej. Jen protočila očima a zašla do koupelny. Stál jsem ještě chvilku na místě a koukal se na zavřené dveře. Najednou jsem uslyšel kroky. *„Louis? Co se stalo?!" *„Ale nic, jen zas Lottie!" *„Lousi, už několikrát jsem ti řekla ať si toho jejího chování nevšímáš. Je v pubertě, pochop to." *„Mami, ale já taky a nechávám se takhke! Jsem o hodně rozumnější než ona!" *„Já to vím a jsem za to hodně ráda." *„Ale já se na to dál nemůžu dívat. Ubližuje jak tobě tak mě a Fizzy!" *„Neřeš to. Ono se to srovná. Teď se běž obléknout a najíst." *„Dobře." šel jsem na sebe hodit tepláky a tričko. Sešel jsem dolů po schodech, zasedl ke stolu a mamka mi přinesla jídlo.

Harry:
*„Harry? Nemáš hlad?" *„Ne mami." křiknul jsem na ni z pokoje. *„Jo jasně a pak budeš o půlnoci šmejdit, že máš hlad ne?! Pojď se najíst!" protočil jsem očima a zvednul se. Sešel jsem dolů a sedl si ke stolu. *„Děkuju." *„Nemáš zač. Dobrou chuť." *„Dobrou chuť." *„Tak co Louis?" *„Co by?" *„No, užili jste si poslední den?" *„Mami, nepřipomínej mi to!" *„Promiň no, jen se strašně těším. Bude to změna, ale vím že to pro tebe bude těžký." *„Hm... A jo! Užili jsme si to..." vstal jsema šel zase do pokoje. Rozhodl jsem zavolat Louisovi přes skype, abych si začal zvykat, že to už jinak nepůjde.

Do You Remember Me? (Larry Stylinson)Kde žijí příběhy. Začni objevovat