#45

1.3K 110 2
                                    

Harry:

Sakra vždyť to je Nick! Tak to je ta jeho nová práce... To mi ještě chybělo! *„Harry?! To jdeš za mnou?! " usmál se. *„Ne za tebou vážně ne! A teď mě nech na pokoji!" obešel jsem ho a konečně nalezl pokoj s číslem 234. Zaklepal jsem. *„Aha... Harry prosím, odpusť mi. Miluju tě!" *„Ne nemiluješ, jen si mě chtěl do postele a to není láska Nicku!"

Louis:

Najednou někdo zaklepal. Vstal jsem a šel jsem otevřít. Ve dveřích stál Harry! *„Ahoj Harry!" řekl jsem překvapeně. *„Ahoj Loui!" vešel dovnitř a konečně ukázal, to co schovával za zady. Byla to kytice červených růží. *„Páni Harry! Děkuju!" přišel jsem k němu a vzal si to od něj. Na stole byla sklenička, tak jsem do ní natočil vodu a kytku dal dovnitř. *„Posaď se na postel." *„Máš to tady hezký." *„Jo, ale rád bych už něco vlastního. Nebo podnájem. Nevadilo by mě mít spolubydlícího." usmál jsem se a sedl si vedle něj. *„Trápí tě něco Harry?" *„Loui... Ten novej školník... Bavíš se s ním?" *„Jo... Proč?" *„Ne jen tak... Prosím tě, dávej na sebe pozor." *„Dobře, ale stále nechápu proč..." *„To je fuk... Tak co? Jakej byl první den?" *„Jo fajn. Potkal jsem se s jednou fajn holkou." *„Aha..." řekl smutně. *„Harry! Holkou!" zasmál jsem se. *„Jo vždyť jo. Promiň." *„Neomlouvej se." *„Loui?" *„Hm..?" zrovna jsem hledal nějaké písničky abysme si mohli pustit, takže jsem se na něj nedíval. *„Podívej se na mě prosím..." tak jsem tam nakonec pustil Take me to church od Hoziera. Pak jsem se na něj teda podíval. Měl skleněné oči. *„Co se děje Harry?" *„Loui... Chci ti říct, že tě moc miluju. Nemůžu na tebe přestat myslet. Chci tě u sebe cítit. Chci cítit tvůj tlukot srdce a nikdy nedovolím aby ti někdo ublížil. A slibuju, že ani já ti už nebudu nikdy ubližovat! A kdyby, tak se zabiju. Moc tě miluju Loui..." *„Harry... Já tě taky miloval a miluju... Jen mám strach že se to znova pokazí..." *„Chápu tě Loui.. Ale prosím věř mi,že ti už neublížil." chytl mě za ruce. *„Dobře Harry, věřím ti. Ale je tu jeden problém! Zayn..." *„Nemusí to vědět." najednou se na mě přitiskl a políbil mě. Povalil mě na postel a začal mě vášnivě líbat. *„H-harry!" vzdychl jsem. *„Miluju tě Louisi..." zašeptal mezi polibky. Zajel mi rukou pod tričko. Začal mě hladit po celém těle. Byl jako utržený. Pokusil jsem se z něj sundat tričko. Šlo to celkem snadno. Zrak mi zůstal na velkém motýlovi na hrudi. Jeho to ale nijak nezajímalo a sundal tričko mě. Do tohoto úžasného okamžiku nám hráli romantické písničky. Bylo to úžasný. Postupně jsme ze sebe strhávali oblečení. Harry mě políbil na ústa a pak sjel ke krku. Udělal mi tam pořádný cucflek. Neříkal jsem nic, ale docela mě to štvalo. Najednou se ocitl na mém podbřišku. Sjel níž až k mému údu. Nejdřív ho pohladil a pak si ho jemně vzal do úst. Potichu jsem vzdychal jeho jméno. Pak přestal, pokrčil mi nohy a jemně do mě vnikl. Podlehl jsem mu. Těm jeho nádherným očím a ústům se nedá odolat. Nechtěl jsem si ho připustit ještě k tělu, ale prostě to nešlo. Nemohl jsem. Vždycky jsem ho miloval a dovolil mu všechno co chtěl, takže mi mohlo být jasný, že podlehnu i teď.

*„Miluju tě Loui!" lehl si vedle mě, přetáhl přes nás deku a já se mu schoulil do objetí. *„Taky tě miluju Harry!"

Do You Remember Me? (Larry Stylinson)Kde žijí příběhy. Začni objevovat