Louis:
Kdo to může být? Asi Zayn. Když jsem se se podíval na displej, zase tam bylo to jméno které jsem nerad viděl. Harry! Co asi chce? Otevřel jsem zprávu a v ní stálo pouhé Ahoj, tak co Vánoce? Aha no... Jako nehodlám se mu vypisovat co jsem všechno dostal. Nebudu mu odpisovat, stejně nemám čas.
Harry:
Už uběhlo asi půl hodiny a Louis ještě neodepsal. Chci si s ním popovídat, tak mu asi zavolám... Já vím, asi ho to trápí, ale potřebuju s ním mluvit. Vzal jsem si do ruky můj nový IPhone a našel Louiho číslo. Vyzvánělo to docela dlouho, ale pak to konečně zvednul. *„Co je Harry?!" *„Taky tě zdravím... Jen jsem si chtěl s tebou popovídat." *„Promiň, tak teda ahoj... O čem?" *„Tak co Vánoce? A co doma?" *„Jo, Vánoce fajn a doma taky..." *„No to si mi toho teda řekl. Znal jsem tě upovídanějšího!" uchechtnul jsem se. *„Dostal jsem letenku a přijetí na školu do New Yorku." *„Cože?! To je super ne? Po tom si vždycky snil." *„Hm.. Jo to jo.... A co ty?" *„No já dostal oblečení a IPhone 6." *„Tak to se máš."*„Víc než ty ne." *„Ale!" *„Ale jo..." *„Tak dobře, jestli to je všechno..." *„Počkej Loui..." *„Hmm?" *„No... Já... Ne nic..." *„Vážně?" *„Jo, jen pozdravuj všechny. Tak ahoj." *„Dobře, tak ahoj."
Sakra! Co jsem to chtěl udělat?! Chtěl jsem mu říct, že ho miluju! To nemůže být pravda! Už to na mě zas jde! A to se ještě "stěhuje" do New Yorku a řekne mi to jen tak! Ale vlastně tady mám Nicka. Mého Nicka, kterého miluju... Nebo snad ne?!
Louis:
Co mi tak mohl chtít říct?! Achjo... Nechápu ho, vážně už se v něm nevyznám... Fizzy:*„S kým si to mluvil?" přišla ke mně do pokoje a sedla si na postel. *„Hádej..." Fizzy:*„Co po tobě pořád chce?!" *„Ptal se na Vánoce..." Fizzy:*„A řekl si mu, že letíš do New Yorku?" *„Hm.." Fizzy:*„A co on?!" *„Tak to je super... Nic víc..." Fizzy:*„Aha..." *„Ale pak mi chtěl ještě něco říct... Zrovna když jsme se loučili, ale neřekl to..." Fizzy:*„Myslíš že...?" *„Nevím Fizzy.... Vždyť miluje Nicka... Proč by to říkal mně?" Fizzy:*„Nikdy nevíš Loui... Tak jo... Půjdu za Niallem." *„Běž a pozdravuj ho." Fizzy odešla a já si lehl na postel a zase jen přemýšlel.
*„Hm..." zakňučel jsem, když mi někdo zaklepal na dveře od pokoje. *„Ahoj miláčku..." přišel ke mně Zayn. *„Ahoj Zee..." sedl si ke mně, objali jsme se a políbil na přivítání. *„Tak co Vánoce Loui?" *„Jo fajn... Dostal jsem letenku do New Yorku a přijetí na školu!" *„Cože?!" *„Hm..." *„Kdy tam jedeš?!" *„Po Silvestru... Asi 5.1." *„Ne Loui...!" *„Zee.. Vždyť za mnou budeš jezdit ne?" *„Jo, ale nebudeme se vidět tak často jako teď..." *„Vždyť víš jak to pro mě znamená... Mě se od tebe taky nechce..." *„Achjo..." *„A co ty?" *„Jo fajn, nějaký oblečení a notebook." *„Aha... Pojď ke mně!" lehl si vedle mě a já se mu zabořil do objetí. Bylo mi dobře, ale ne tak jako s Harrym...
ČTEŠ
Do You Remember Me? (Larry Stylinson)
FanfictionHarry a Louis. Sousedé a nejlepší kamarádi už od malička. Jednoho dne se ale Harry odstěhuje... Potkají se ještě někdy?...