Louis:
Ty schody se mi zdáli nekonečný, ale konečně jsem došel nahoru. Zaklepal jsem na její dveře a zevnitř se ozvalo jen tiché. *„Dále!" opatrně jsem vešel. Fizzy byla otočená zády ke dveřím, takže nevěděla kdo přišel. *„Mami? Už přijel Louis s Harrym?" *„Už jsem tady..." najednou se otočila. Ty její jiskřičky, které měla v očích byly úžasné. *„Ahoj Fizzy..." *„Bože Loui..." vyskočila ze židle a skočila mi do náruče stejně jako mamka, ale Fizzy mě vážně mačkala. *„Ty jsi mi tak chyběl..." *„To ty mě taky..."
*„Fizzy? Vždyť mě umačkáš..." zasmál jsem se. *„Promiň... Pojď, sedni si..." usmál se a poklepala na postel. Bylo mi zvláštně... Nikdy jsem před Fizzy nic neskrýval a ani jsem nechtěl, ale ona mě tak trošku předběhla. *„Louisi? Děje se něco?" *„Hm..." *„Tak povídej..." vřele se na mě podívala. *„N-nevím jak to říct... Je to dost neobvyklé..." *„Tak se vymáčkni!" vzal jsem ji ruku a položil ji na moje, ještě ne velké břicho. Nechápavě se na mě podívala. *„No víš... Já... Já..." *„Co ty Louisi?!" *„Já jsem těhotný!" *„Cože?!" vykřikla. *„Pst... Fizzy... Nesmí o tom nikdo vědět, tak buď ráda, že to víš první." zakryl jsem ji pusu. *„Loui... Vždyť to je.... To je..." *„Odporný?" *„Ne úžasný a taky hodně zvláštní, ale hlavně úžasný! Bože já budu teta!" *„Jo..." řekl jsem sklesle. *„Co se děje? Harry to nechce?" *„Jo chce, ale jde o to, že nám je 18 a budeme mít dítě... Není to nezákonný?" *„Určitě ne Loui... Všechno bude v pořádku..." objala mě. *„Jo, ale jak to řeknu mamce... A kde je vůbec Lottie?" *„Ta domů nepřijede... Je někde na prázdninách se svým klukem a jeho rodičema..." *„To to mamka dovolila?" *„Co měla dělat? Nic jinýho jí nezbývalo... Nemá na ní sílu..." *„Hm..." *„Loui.. Já tomu pořád nemůžu uvěřit! Vždyť to je úžasný, že zrovna ty." *„Právě že jen já Fizzy...." *„Pojď, půjdeme dolů, chci vidět Harryho a má přijít Niall." *„Jste pořád spolu?" *„Jo..." zasmála se. Vyskočila z postele a měla namířeno ke dveřím. *„Fizzy? Chci ještě něco vědět...." *„Hm..?" *„Co je se Zaynem?!" *„Jindy Loui... Teď pojď dolů." vzala mě za ruku a bez dalších slov mě táhla dolů.
Harry:
*„Dáš si něco Harry?" zeptala se mě Louiho mamka. *„Možná později, děkuju." Fizzy:*„Harry!" zakřičela rozzářeně Fizzy. Přiběhla ke mně a objala mě. *„Ahoj Fizzy..." odtáhl jsem ji od sebe a pořádně si ji prohlédl. *„Páni, z tebe je ale princezna." Louis se na nás jen z dálky díval a pobaveně kroutil hlavou. Fizzy:*„Děkuju..." usmála se. LM:*„Fizzy, nech je odpočinout. A kdy ti má přijít Niall?" Fizzy:*„Měl by tady zachvilku být." Louis:*„Půjdu si lehnout..." řekl Louis potichu a odešel. Chtěl jsem jít za ním, ale taky jsem chtěl počkat na Nialla. LM:*„Harry? Nevíš co je Louimu?" *„To musí sám..." jen přikývla a položila na konferenční stolek v obýváku nějaké občerstvení. Všichni jsme si sedli na sedačku a povídali jsme si o New Yorku a Doncasteru.
ČTEŠ
Do You Remember Me? (Larry Stylinson)
FanfictionHarry a Louis. Sousedé a nejlepší kamarádi už od malička. Jednoho dne se ale Harry odstěhuje... Potkají se ještě někdy?...