#31

1.3K 106 1
                                    

Harry:

Vstal jsem a šel se dolů na snídat. Bob s mamkou už seděli u stolu a náramně se bavili. Jsem rád, že je mamka šťastná. *„Dobré ráno." Mamka:*„Ahoj Zlatíčko!" Bob na mě jen kývl a já se posadil ke stolu. Mamka:*„Tak co jak si se vyspal?" *„Hm.. Celkem fajn..." Mamka:*„A psal si už Louisovi?" *„Proč?" Mamka:*„Děláš si srandu? Vždyť má dneska narozeniny!" zasmála se. *„Ne, pak mu napíšu." Mamka:*„Prosím tě, hlavně na to nezapomeň!" vzal jsem si do ruky koblihu a šel zase k sobě do pokoje. Hodil jsem na sebe nějaké oblečení a šel se upravit do koupelny. Chystal jsem se za Nickem. Rychle jsem do sebe narval tu koblihu a už jsem spěchal ven. Mamka:*„Kam jdeš?" *„Za Nickem?!" Mamka:*„Hmmm... Kdy se vrátíš?" *„Nevím..." už neměla šanci nic víc říct, protože jsem zmizel za dveřmi velkého domu. Bylo chladné zimní počasí. Zabořil jsem si bradu do bundy a šel k Nickovi.

Louis:
Fizzy:*„Louis? Je ti něco?" zašeptala a pohladila mě po ruce. *„Ne, jsem v pořádku." Fizzy:*„Nejsi... Proč pořád koukáš do toho telefonu?" upřeně se na mě koukala. Nemohli jsme se bavit nejak otevřeně, protože kolem stolu seděli úplně všichni a Fizzy seděla na Niallovi, takže to moc výhodný nebylo. Jen jsem se zvedl a šel do svého pokoje s výmluvou, že jsem unavený. Mamka mě nechala, tak přece je to můj den. Plácnul jsem sebou do postele a zabořil hlavu do polštáře. Najednou jsem ucítil prohnutí matrace. *„Louis... Tak říkej!" byla to Fizzy. *„Co bych měl říkat?" *„Že ty čekáš na smsku od Harryho?" *„Hmm..." sklopil jsem poníženě hlavu. *„Achjo Louisi... Třeba ti napise. Třeba nemá čas..." *„A co myslíš že dělá? Je někde s tím svým Nickem!" *„Louisi... Vždyť ty tady máš nás! Máš tady Zayna! Nemysli na něj!" *„Tobě se to řekne!" *„Já vím, promiň..." *„Za nic se neomlouvej!" usmál jsem se na ní a pohladil po tváři.

Harry:

Konečně jsem přišel k jeho bytu. Zazvonil jsem na zvonek. Čekal jsem nějakou tu chvíli, ale pak se dveře otevřeli. *„Ahoj Harry!" vykřikl překvapeně Nick. *„Ahoj lásko!" zašel jsem dovnitř a hned se na Nicka vrhnul. Začal jsem ho vášnivě líbat. *„Co blázníš Harry? To jsem ti tak chyběl? Ten včerejšek ti nestačil? Chceš tu tvojí prdelku natrhnout ještě víc?" při tom mě za ní zmáčkl. Začínám být na Nickovi zavislej. *„Dělej si semnou co chceš, chci být hlavně s tebou!" zase jsem ho políbil a on už mě táhl do ložnice. Hodil mě na postel a strhávál ze mě i ze sebe oblečení. Najednou jsme byli před sebou oba nazí. Nick mě přejížděl prsty přes mé záhyby na těle. Tím se mi tvořila docela slušná zimnice a větší chuť na něj. Otočil si mě na čtyři a bez jakékoliv přípravy, nebo upozornění do mě vnikl. Několikrát přiřážel. Strašně mě to bolelo, ale šlo jen o zvyk. Nick nebyl opatrný. Nikdy nebyl a to v ničem, ale asi kvůli tomu jsem po něm tak toužil.

Louis:

*„Fizzy, běž radši dolů. Nechci aby něco tušili." Fizzy:*„Dobře. Prej za tebou pak Zayn přijde." *„Dobře." usmál jsem se a ona odešla.

Do You Remember Me? (Larry Stylinson)Kde žijí příběhy. Začni objevovat