Harry:
Byl jsem docela překvapený ze Zaynovi reakce. Chtěl jsem jít s Louisem, ale nějak mi to nevyšlo. Aspoň, že si s Liamem zase popovídám. Niall odešel volat asi do koupelny, takže jsme tam zůstali jen my dva. Chytl jsem Liama za ruku a soucitně se na něj podíval. *„Li, nevypadá to, že by ti bylo líp." *„C-cože?" *„Že to nevypadá, že ti je líp..." *„Jo aha... Ne já jsem v pohodě." *„Vážně?" *„Jo..." *„Liame, nelži mi. Vím že to není pravda." *„A jak myslíš že se mám podle tebe cítit? Zjistím, že se mi líbej kluci a mám dělat jakože nic?" *„A co ne na tom špatného? Ty za to nemůžeš a už jsem ti to včera říkal!" *„Já vím... Ale hlavně mě trápí ten Zayn. Nevím jak se mám před ním chovat..." *„Chovej se úplně normálně. Vůbec se nepřetvařuj. Všechno bude v pohodě uvidíš." *„Promiň..." *„Za co se omlouváš?" *„Za to jak se chovám... Ty máš tady víc problémů a já tě otravuju tímhle!" *„Ne Liame! To je v pořádku. Jsi můj nejlepší přítel a ty si mají pomáhat!" *„Děkuju." *„Vůbec nemáš zač."
Louis:
*„Zayne? Podáš mi prosím tamhle tem polštářek?" *„Hm... " skoro jsem ho ani neslyšel. *„Můžeš mi říct, co ti pořád je?" *„Co by mělo?" *„Koukni se, jak se chováš! Od té doby, co přijel Harry se chováš jak, jak..." *„Jak kdo Louisi?!" *„Jako napeostej arogantní debil!" nějak to ze mě vylítlo. Tohle jsem nechtěl. *„Vážně Louisi?" sklopil jsem hlavu. Docela jsem toho litoval. Zayn se ke mně začal přibližovat. Měl jsem z něj docela strach. Začal jsem couvat. Po pár vteřinách jsem ale narazil na stěnu. Zayn se úplně ke mně přiblížil, tak že jsme byli obličeji úplně u sebe. *„A víš proč se tak chovám?" zašeptal. *„Kdybych to věděl, pomohl bych ti." napřímil jsem se, ale pořád jsme si šeptali do obličeje. *„Ne nepomohl, protože by si nemohl..." *„Tak mu řekni o co jde..." *„Miluju tě Loui! Tak moc tě miluju!" opřel čelo o to mé a chytl mě za ruku. Najednou jsem nemohl nic říct. Nešlo to a ani jsem nevěděl, co bych mu měl říct. Ale proč to s Liamem?! Proč se k němu takhle chová? Jakoby k němu něco cítil a Liam se kvuli tomu trápí! *„A-a co Liam!" vykoktal jsem ze sebe. *„Co a ním?" *„Proč se k němu tak chováš?" nic neřekl, jen mlčel. Po chvilce se odemně odtáhl a zasedl do sedačky. Chvilku jsem tam na něj jen tak koukal. Pak jsem šel radši zavolat kluky. Ještě by se mohlo stát něco víc a to já nechci. *„Tak pojďte kluci!" Harry s Liamem vstali a následovali mě do obýváku. Teď se jen čekalo na Nialla a pizzu.
Konečně jsme měli všechno potřebné, tak jsme se usadili a v klidu se koukali na film. Ale já jsem z toho filmu moc neměl. Nevěděl jsem co s tím Zaynem...
ČTEŠ
Do You Remember Me? (Larry Stylinson)
FanfictionHarry a Louis. Sousedé a nejlepší kamarádi už od malička. Jednoho dne se ale Harry odstěhuje... Potkají se ještě někdy?...