#55

1.2K 103 2
                                    

Louis:

Jsou 3 hodiny ráno a já tady sedím v kuchyni s hrnkem čaje a rozsvícenou malou lampičkou. Ruku mám položenou na mém ne ještě velkém břiše a přemýšlím nad naší budoucností. *„Louisi?" *„Mami?" rychle jsem ruku z mého břicha sundal. *„Co tady děláš takhle brzo?" *„Nemůžu usnout." posadila se ke mně.

*„Loui?" řekla po chvíli. *„Hm..?" *„Řekneš mi to?" *„Mami, já vážně nevím..." *„Louisi, věř mi... Ty se mi nikdy nezhnusíš! Řekla jsem ti to několikrát, že budeš vždycky můj úžasný syn!" *„Hm... No... Mami... Já... Já jsem... Těhotný!" *„Jako vážně?!" *„Hm..." *„Jak je to možný?! Vždyť to nejde...." nebyla naštvaná, ani znechucená, spíš překvapená a zmatená. *„Jak vidíš, tak jde..." *„Ale vždyť to je úžasný Loui! Sice nenormální, ale úžasný!" *„Vážně?" *„Jo Louisi! Myslel sis, že bych tě vykopla z baráku a nechtěla tě nikdy vidět?" *„No já jsem nevěděl..." *„To víš že ne! Já budu babička!" *„Tak to jsem rád, že jsi šťastná." *„Ani nevíš jak! Ale koukám že ty ani tak ne..." *„Mami, je nám jen 18...A co ta škola?" *„Loui, školu si můžeš dodělat kdykoliv. Tvoje těhotenství je zázrak! Musíš na sebe teď co nejvíce dávat pozor. A já ti chci jen říct, že budu stát vždycky při tobě a budu vám pomáhat kdykoliv si řeknete." *„Děkuju mami, mám tě rád." *„Já tebe taky!" přitáhla si mě do objetí. *„Teď si běž zase lehnout." *„Dobře, dobrou." políbila mě na čelo a já se zase vrátil k Harrymu do postele. A už s čistým svědomím mohl spát.

Harry:

Louis spokojeně spal, tak jsem ho nechal. Sedl jsem si ke stolu a zapnul notebook. Chtěl jsem si něco zjistit o tom těhotenství, ale doufám, že to nezjistí Louis. Asi by se potrhal smíchy. No nic...

Louis:

Pokoušel jsem se nahmatat Harryho, ale nic. Protřel jsem si oči a posadil se. Harry seděl u stolu a něco studoval v notebooku. *„Dobré ráno." řekl jsem. Harry se lekl a okamžitě notebook zavřel. Jen jsem se zasmál. *„Dobré ráno lásko." přišel ke mně a sedl si. *„Co si to tam tak studoval?" *„Ale nic zajímavého." *„Vážně?" *„Jo..." *„Pojď ke mně." sedl si vedle mě a já se k němu schoulil. *„Harry?" *„Hm...?" *„Mamka už to ví..." *„Vážně?" *„Jo..." *„A co?" *„Je šťastná." *„No tak vidíš." *„Hm... Jsem hodně rád..." *„To jo a já slibuju, že pro vás budu dělat úplně všechno." položil ruku na moje bříško a hladil ho. *„Harry, dneska musím ještě zajít k doktorovi." *„Jo? No já nebudu moc..." *„Jakto?" *„Něco si musím zařídit..." *„A co?" *„Něco na úřadě." *„Aha... Tak já se zeptám Fizzy." *„Niall už to ví?" *„Asi jo.... Fizzy si to pro sebe nenechá." zasmál jsem se. *„To jo... A kde je Lottie?" jen jsem pokrčil rameny. *„Aha.... Tak pojď už budem vstávat." vyskočil a pomohl mě vstát. Obmotal mi ruku kolem pasu a šli jsme dolů.

Do You Remember Me? (Larry Stylinson)Kde žijí příběhy. Začni objevovat