#39

1.3K 106 0
                                    

Louis:

Vzbudil mě pocit, jako bysme přistávali. Kouknul jsem z okýnka a taky že jo! No konečně! Jsem celej rozlámanej! Postupně jsme vystupovali z letadla a chodili si pro zavazadla. Pomalu jsem se došoural do hlavní haly. Rozhlédl jsem se kolem. Najednou jsem za sebou uslyšel dost známý hlas! *„Loui?!"

Harry:

Když jsem ho konečně uviděl, byl jsem očarovaný. Viděl jsem ho sice jen zezadu, ale musel jsem vydechnout jeho jméno, aby si mě všiml. *„Loui?!"

Louis:

Opatrně jsem se otočil. Panebože ten pocit, když jsem uviděl HARRYHO! *„Harry!" křikl jsem a hrkly mi slzy do očí. Byl odemně docela daleko. Odhodil jsem kufr a rozběhl se proti němu. Rozevřel svoje ruce a já mu do nich lehce padl. Zabořil jsem si hlavu do jeho hrudníku a on si na mě položil bradu. *„Tak moc si mi chyběl Loui!!" zašeptal. *„To ty mě taky!" začal jsem nekontrolovatelně brečet. Nemohl jsem to v sobě držet! *„Jsem tak šťastný, že jsi tady!" zvedl mojí hlavu, tak abych se mu díval do očí. Přiblížil se opatrně ke mně a jemně a pomalu mě políbil. Byl jsem jako dřevo. Nemohl jsem se ani hnout... Ty jeho dokonalé rty. On byl celý dokonalý! Náš polibek prohloubil. Začali jsme se vášnivě líbat. Nezajímali nás lidé kolem. Byli jsme tu jen my!

*„Svetu tě kam potřebuješ. Mám tady auto..." usmál se a chytl mě za ruku. Jen jsem se odtáhl a nic neříkal. *„Děje se něco?" nechápavě na mě pohlédl. *„Ano děje Harry! Ty se tady na mě vykašleš a pak děláš jako nic? Promiň Harry, ale není to moc fér!" zastavil mě chytnutím za ramena. Prudce si mě k sobě otočil. *„Ano Louis! Udělal jsem chybu a to velkou! Tu největší, které lituju! Ale ty jsi teď tady a já chci být s tebou! Prosím Louis..." *„Harry... Ale co Nick... A vlastně i Zayn..." *„Nick je hajzl! Podvádí mě na každým rohu! A Zayn..." *„No právě Zayn..." vyšel jsem napřed. Harry mi byl v patách. Vzal mi z ruky kufr a položil ho na zadní sedadla. Otevřel mi dveře a já si nasedl. Když se posadil a nastartoval, kouknul se na mě. *„Tak kam chceš dovést?" *„Je tady jediná prestižní škola!" usmál jsem se. On jen kývl a jel.

Do You Remember Me? (Larry Stylinson)Kde žijí příběhy. Začni objevovat