#61

1.1K 105 7
                                    

Harry:

S Louisem se to táhne hodně dlouho, řekl bych že měsíc, ale všichni věříme, že to zvládne. Zaspal i svoje narozeniny a Vánoce, které jsme skoro ani neslavili. Darcy je úžasná. Ta mi dává tu naději. Vždycky když se na ní podívám, vidím Louise. Tak moc mi ho připomíná.

Je asi 7:00 hodin ráno. Všichni ještě spí, teda kromě mě. Vypadám vážně hrozně. Nejím, nespím a piju jen kafe na uklidnění.

Na mém nočním stolku mi zazvonil telefon. Vzal jsem ho do ruky. Neznáme číslo... *„Prosím?" *„Pan Styles?" *„Ano pane doktore... Co se děje." *„Je mi líto, ale sám víte, že už je to měsíc... Potřebuju, aby jste sem přijel a podepsal nějaké papíry. Jste jeho přítel a otec Darcy. Je mi líto..." *„Ne pane doktore, prosím! Musíte to ještě prodloužit, prosím!" *„Vážně mě to mrzí!" *„Nenenene..." *„Přijeďte prosím co nejrychleji..." zavěsil jsem. To nemůže být pravda! Oni ho vážně chtějí odpojit! Snad se s ním ještě nějak domluvím. Zkusím to!

*„Johannah?" přišel jsem k ní do ložnice a pohladil ji po ruce. *„Harry?! Proč brečíš? Stalo se něco s Louisem?" *„Volal mi doktor, chtěj ho odpojit..." *„Ne! Prosím řekni že to není pravda!" *„Zkusím se s doktorem ještě nějak domluvit. Koukneš na Darcy?" neodpovídala. Držela si hlavu v dlaních a brečela. *„Prosím... Johannah... Jdu ještě za Fizzy..." pevně jsem ji objal. Moc mi nepřidávala... Teď mě ještě čeká Fizzy.. Nechci, ale musím...

Vzbudil jsem ji stejně jako Johannah. *„Fizzy?" *„Ano Harry?" řekla rozespale. *„Volal mi doktor, že chtějí odpojit Louise..." *„Cože?!" okamžitě byla vzhůru. Rozsvítila lampičku. Měla oteklé oči a slzy opět v očích. Ani ten Niall ji v tomhle nedokázal pomoc, protože to taky nesl špatně. *„Hm... Pokusím se s ním nějak domluvit..." *„Harry! Ty musíš, prosím... Co bych bez něj dělala... Teda co my bysme bez něj dělali?! Darcy..." *„Já vím... Pojď sem..." pevně mě objala a já ji taky.

*„Pojedu... Ještě spi..." *„Teď asi už neusnu..."

Posledních pár dílů :3 a proto bych byla ráda za každý komentář, co si o tom myslíte :')

Do You Remember Me? (Larry Stylinson)Kde žijí příběhy. Začni objevovat